2025 жылғы 15 мамырда Ташкент қаласында Brand Analytics Өзбекстан Республикасында және Орталық Азияда бизнес мүддесі үшін әлеуметтік желілерді талдаудың барлық аспектілеріне арналған «Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 – бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы» атты бірінші индустриялық конференциясын өткізеді.
Конференцияның бір күні ішінде қатысушылар әлеуметтік медиа аналитикасы дегеніміз не екенін және ол маркетингтің, PR саланың тиімділігін арттыруға, сондай-ақ клиенттерге қолдау көрсетуді жақсартуға қалай көмектесетінін біледі. Конференцияда Орталық Азия компанияларының үздік кейстері, медиа өрісті және пайдаланушылардың пікірлерін талдауға арналған ең заманауи ЖИ-шешімдер, сондай-ақ елдің әлеуметтік желілері туралы жарияланымдар циклінің жалғасы ретінде Өзбекстандағы әлеуметтік желілердің жаңа зерттеуі ұсынылады.
Конференция аясында Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығы, сондай-ақ Brand Analytics серіктес агенттіктері: Сидорин Лаб және Daynet серіктес болатын «Бизнестің өсу нүктелері» жобасы тұңғыш рет таныстырылады. Азаматтар үшін «Төлем жүйелері», «Азық-түлік бөлшек саудасы» немесе «Сақтандыру» сияқты экономиканың өзекті сегменттерінің драйверлері мен даму кедергілері қандай? Өзбекстан өнеркәсібіндегі жұмыс берушінің бейнесі қандай? Осы және басқа да сұрақтарға әлеуметтік медиа аналитикасы нақты міндеттер мысалында қалай жұмыс істейтінін көрсете отырып, «Бизнестің өсу нүктелері» жобасы жауап береді.
Іс-шара басшыларға, маркетологтарға, PR-мамандарына, зерттеушілерге және клиенттерді қолдау мамандарына бағытталған.
Конференцияға қатысушылар не туралы біледі?
- Басшылар: бәсекеге қабілетті бизнес үшін аналитиканы қалай пайдалануға болады
- Маркетологтар: сұранысқа ие өнімді қалай құруға және ілгерілетуге болады
- PR-мамандары: беделге қалай қамқорлық жасау және нысаналы аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау
- Клиенттерді қолдау: адалдықты қалай арттыруға және клиенттің тәжірибесін жақсартуға болады
Конференцияға қатысушыларды нарықтың негізгі ойыншыларымен танысу, сондай-ақ Өзбекстан мен Орталық Азиядағы әлеуметтік медиа аналитикасының болашағы туралы сарапшылармен тақырыптық әңгіме күтеді.
Конференцияның толық тақырыптық бағдарламасы мен тіркелуі Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 сайтында қолжетімді.