Блог Brand Analytics

Әлеуметтік медиа талдауына арналған Brand Analytics Conference Kazakhstan индустриялық конференциясы осымен екінші рет өтеді

Brand Analytics Conference Kazakhstan конференциясында әлеуметтік медиа талдауы туралы барлық ақпарат: сандар, трендтер, ЖИ

Telegram-да хабарламалар ағыны көп болған кезде хабарландыруды бұғаттамауға көмектесеміз

Көптеп экспорттау кезінде есеп түрін таңдау мүмкіндігін қостық

Экспорттау кезінде сюжеттерді күні бойынша сұрыптау және бірінші хабарламаны толығымен шығару мүмкіндігін қостық

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Telegram-да хабарламалар ағыны көп болған кезде хабарландыруды бұғаттамауға көмектесеміз

Көптеп экспорттау кезінде есеп түрін таңдау мүмкіндігін қостық

Экспорттау кезінде сюжеттерді күні бойынша сұрыптау және бірінші хабарламаны толығымен шығару мүмкіндігін қостық

БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыруға аудиториясы туралы деректер қосылды

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

БАҚ мониторингі: заманауи PR үшін автоматтандыру және нейрожелілер

БАҚ мониторингі: заманауи PR үшін автоматтандыру және нейрожелілер

Brand Analytics Conference Kazakhstan конференциясында әлеуметтік медиа талдауы туралы барлық ақпарат: сандар, трендтер, ЖИ

Әлеуметтік медиа талдауына арналған Brand Analytics Conference Kazakhstan индустриялық конференциясы осымен екінші рет өтеді

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады