Жаңарту медиа өрістегі брендтің, тұлғаның немесе ұйымның ықтимал қамтылуын тезірек бағалауға көмектеседі.
Енді БАҚ аудиториясы туралы деректер төмендегілерде бар:
- БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыру бөліміндегі Әсер ету үлесі есебінде;
Аудиторияны көрсететін баған графиктердің астындағы кестеге медиа қатысу деректерінің алдында қосылды. Кестені аудитория өлшемі бойынша сұрыптауға болады.

- Есепті экспорттау кезінде XLS құжатында – Тақырыптарды салыстыру қойындысында.

Аудиторияны көрсететін баған реңкілік деректері бар бағанның алдына қосылды. Ішкі аналитикалық жүйелер үшін экспорттау деректерін пайдалансаңыз, жаңартуға ерекше назар аударыңыз.
Жаңарту қоғаммен байланыс менеджерлері мен медиа-талдаушыларға пайдалы болады. Бұл БАҚ-тағы мониторинг объектілерін олар туралы жарияланған хабарламалар саны немесе медиа қатысу деңгейі бойынша ғана емес, сондай-ақ жарияланымдармен қамтылған аудитория көлемі бойынша салыстыруға мүмкіндік береді.