БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыруға аудиториясы туралы деректер қосылды

Жаңарту медиа өрістегі брендтің, тұлғаның немесе ұйымның ықтимал қамтылуын тезірек бағалауға көмектеседі.

Енді БАҚ аудиториясы туралы деректер төмендегілерде бар:

  • БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыру бөліміндегі Әсер ету үлесі есебінде;

Аудиторияны көрсететін баған графиктердің астындағы кестеге медиа қатысу деректерінің алдында қосылды. Кестені аудитория өлшемі бойынша сұрыптауға болады.

  • Есепті экспорттау кезінде XLS құжатында – Тақырыптарды салыстыру қойындысында.

Аудиторияны көрсететін баған реңкілік деректері бар бағанның алдына қосылды. Ішкі аналитикалық жүйелер үшін экспорттау деректерін пайдалансаңыз, жаңартуға ерекше назар аударыңыз.

Жаңарту қоғаммен байланыс менеджерлері мен медиа-талдаушыларға пайдалы болады. Бұл БАҚ-тағы мониторинг объектілерін олар туралы жарияланған хабарламалар саны немесе медиа қатысу деңгейі бойынша ғана емес, сондай-ақ жарияланымдармен қамтылған аудитория көлемі бойынша салыстыруға мүмкіндік береді.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Жиынтық есеп тақырыпшасында көрсетуге арналған 5 индекс

Енді сіз хабарлама сниппетінің өлшемін таңдай аласыз

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады