Біз ML алгоритмдерімен автоматты түрде анықталатын хабарлардың жаңа санаттарын қостық. Енді жүйе пайдаланушылардың сұрақтарын, шағымдарын және брендтерді салыстыруын, сондай-ақ компаниялардың жауаптарын таниды. Сонымен қатар, біз Іздеу спамын Промо санатқа ауыстырдық.

WOM ішкі санаттары
Сұрақтар, шағымдар және салыстырулар — бұл WOM (бірінші жақтан айтылған пайдаланушы хабарлары) ішкі санаттары.
- Сұрақтар — пайдаланушылар бренд, тұлға, өнім, қызмет немесе жағдай туралы сұрақтар қоятын хабарлар.

- Шағымдар — пайдаланушылар өздерінің наразылығының себебін көрсете отырып, өнім, қызмет, бренд, компания, тұлға немесе олармен өзара әрекеттесу тәжірибесі туралы теріс пікір білдіретін хабарлар.

- Салыстыру — пайдаланушылар салыстырмалы сын есімдерді пайдаланып, бірнеше брендтерді, өнімдерді, қызметтерді, компанияларды немесе тұлғаларды сипаттайтын және салыстыратын хабарлар.

Егер сүзгіде WOM таңдалса, онда барлық ішкі санаттары бар барлық хабарлар сүзіледі. Белгілі бір санаттағы хабарларды сүзу үшін оны сүзу кезінде таңдау керек.
Компания жауаптары
Компания жауаптары— бұл брендтің немесе ұйымның өкілі пайдаланушыларға сұраққа, шағымға, алғысқа немесе пікірге жауап беретін хабарлар.

Жүйе мұндай хабарларды бренд клиенттермен (шолулар, маркетплейстер, әлеуметтік желілер) байланыса алатын кез келген алаңдарда таниды.
Жаңа санаттарды қалай пайдалануға болады
Жаңарту клиенттік сервис менеджерлеріне, маркетологтарға және product-менеджерлерге пайдаланушы хабарларын, соның ішінде белгілі бір түрдегі, тезірек табу үшін пайдалы болады.
Мысалы, компаниялардың жауаптарын сүзу арқылы талдау үшін деректер массивінен құнды ақпараты жоқ жарияланымдарды алып тастау үшін өз брендінің немесе бәсекелестерінің хабарларын автоматты түрде алып тастауға болады.
Ал сұрақтар бойынша сүзу пайдаланушыларды не қызықтыратынын көрсетеді — бұл сондай-ақ коммуникацияның мазмұн жоспарын құруға көмектеседі. Шағымдар өнімді одан әрі пысықтау үшін оның проблемаларын көрсетеді, ал салыстыру — бәсекелестерді.