Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Мамыр айында Өзбекстан елінің астанасында аймақтың digital-экономикасын дамыту үшін бетбұрыс болуы мүмкін оқиға болды. Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша бірінші индустриялық конференция жергілікті бизнес-қауымдастықтың тиімді маркетинг, PR және жаңа өнімдер жасау үшін әлеуметтік желілердегі адамдардың пікірін талдауды пайдалануға дайындығын көрсетті.

Іс-шарадан бірнеше күн бұрын билеттер түгел сатылды, ал қонақтардың толық келуі — Өзбекстан нарығының жетілдірілген аналитикалық құралдарды енгізуге дайын екендігінің айқын дәлелі. Конференцияға FMCG, қаржы-техника, бөлшек сауда және digital-қызметтер саласындағы 100-ден астам компания өкілдері қатысты. Айтпақшы, кейбір қатысушылар іс-шара үшін көрші Қазақстаннан да ұшып келді.

Іс-шараның басты ерекшелігі тек Орталық Азия кейстеріне және конференция үшін арнайы дайындалып, Өзбекстан нарығына арналған зерттеулерге баса назар аудару болды. Бұл тәсіл қатысушыларға жергілікті нарықтардың ерекшеліктерін, тұтынушылардың мінез-құлқын және цифрлық ортаның дамуын ескере отырып, іс жүзінде қолданылатын инсайттарды алуға мүмкіндік берді.

Конференцияда біз ең жақсы тәжірибелерді көрдік және Brand Analytics пайдалану үшін жаңа идеялар алдық. Платформаны әйелдер кәсіпкерлігін қолдау жөніндегі қатқан әлеуметтік бастаманы жүзеге асыру үшін пайдаланған TBC әріптестерінің тәжірибесі ерекше әсер қалдырды. Біздің Brand Analytics жүйесіні дағдарыстық коммуникацияларда қолдану жөніндегі кейсіміз де қатысушыларға пайдалы болды деп үміттенеміз.
Біз Brand Analytics мәселелерімізді шешуге қалай көмектесетініне қуаныштымыз: клиентке бірінші кездесуден бастап пайдалы болу, шиеленіс кезіндегі ақпараттық өрісті объективті бағалау, аудиторияның нақты уақыт режиміндегі реакциясын бақылау және коммуникацияны тез бейімдеу тәрізді. Платформа өзбек тілімен жұмыс істеу үшін функционалдылықты дамытуды жалғастырады деп үміттенеміз.

Екатерина Цой MASLOV: TASHKENT PR-агенттігінің копирайтинг бағытының басшысы

Іс-шара аясында келесі тақырыптар қамтылды:

  • Бизнестің бәсекелестік артықшылықтарын құру үшін аналитиканы қолдану
  • Әлеуметтік желі деректерін талдау арқылы сұранысқа ие өнімдерді әзірлеу және ілгерілету
  • Беделді басқару және нысаналы аудиториямен тиімді байланыс құру
  • Клиенттердің бейілділігін арттыру және клиенттік тәжірибені жақсарту

Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 қатысушылары «Өзбекстандағы әлеуметтік желілер: сандар мен трендтер, көктем 2025» зерттеуінің тың деректерімен танысты. Зерттеу жақын арада біздің блогта ашық түрде жарияланады. Жаңалықтарды қалт жібермеңіз.

Өз кезегінде Alvin Market, Daynet және Сидорин Лаб агенттігі әлеуметтік желі пайдаланушыларын талдауға, еңбек нарығына және Өзбекстан экономикасының негізгі секторларының өсу нүктелеріне арналған бірегей зерттеулерін ұсынды.

Конференцияның практикалық блогына TBC Uzbekistan, Golden minds, Index, Maslov PR агенттіктерінің және басқа да нарық ойыншыларының бизнестегі әлеуметтік медиа аналитикасын қолданудың нақты нәтижелерін көрсететін кейстері кірді.

Index агенттігі үшін әлеуметтік желілерді талдауды қолдана отырып, брендтердің беделін басқару біздің қызметіміздің негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Сондықтан біз серіктестеріміз, Brand Analytics компаниясы Ташкентте бизнесті дамыту мүддесі үшін әлеуметтік желілерде клиенттердің айтылған пікірлерін пайдаланудың барлық аспектілеріне арналған Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 ауқымды салалық конференциясын бастама көтеріп, өткізгеніне қуаныштымыз. Конференция Өзбекстанның әлеуметтік желілеріндегі ең жаңа зерттеулерді, бизнестің өсу нүктелерін зерттеуді және өзбекстандық компаниялар мен агенттіктердің нақты кейстерін қамтығаны маңызды. Конференцияның спикері болғаныма және Index кейсін ұсынып қана қоймай, сарапшылармен саланың кедергілері мен өсу мүмкіндіктері туралы пікірталасқа қатысқаныма қуаныштымын.

Шахзод Мухтаров Index агенттігінің ORM-бөлімінің басшысы

Бірінші Brand Analytics Conference жетістігі Орталық Азиядағы әлеуметтік медианы талдау төңірегінде тұтас индустрияны дамытуға прецедент жасайды. Жергілікті бизнес үшін мұндай аналитиканың құралдарын игеру бәсекеге қабілеттіліктің негізгі факторы бола алады, әсіресе халықаралық нарыққа оның озық маркетингтік технологияларымен шығу жағдайында.

Іс-шараны ұйымдастыруға белсенді қатысқан Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығы Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша бірінші индустриялық конференцияның серіктесі болды. Конференциядан кейінгі күні Brand Analytics сарапшылары Маркетинг клубының отырысы аясында қауымдастықтың ірі агенттіктерімен және компанияларымен сөйлесе алды және тиімді маркетинг пен PR үшін Brand Analytics әлеуметтік медиа және БАҚ талдау жүйесін пайдалану бойынша мастер-класс өткізді.

Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығы атынан Brand Analytics компаниясына біздің еліміздегі әлеуметтік желілер мен платформаларды пайдаланатын, беделмен жұмыс істейтін және клиенттік тәжірибені зерттейтін компаниялар мен брендтерге жұмыс мүмкіндіктерін дамытқаны үшін алғыс айтқым келеді. Осы танымал команданың тәжірибесі мен құралдары жалпы нарықта да, маркетингтік қоғамдастықта да үлкен сұранысқа ие екеніне сенімдімін.

Мирзаахмедов ДиерДиёр Мирзаахмедов Өзбекстан Маркетингтік қауымдастығының төрағасы

Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025 медиа серіктестері Kursiv Media халықаралық іскерлік басылымы, Өзбекстанның танымал жаңалықтар басылымы – Repost.uz, сондай-ақ Tribune жарнама индустриясының мамандарына арналған онлайн басылым болды.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығымен серіктес болды

Brand Analytics Өзбекстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Uzbekistan 2025