Енді біз ML-технологиялардың көмегімен әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ секілді тақырыптарда өзбек тіліндегі хабарламалардың санаттарын анықтаймыз. Бұл пайдаланушы хабарламаларын өңдеуді жеделдетіп, ақпарат кеңістігінде маңызды жарияланымдарды ерекшелеуге көмектеседі.
Санат — бұл белгілі бір хабарламаға тән белгі. Ол жүйеде автоматты түрде беріледі және талдау үшін қажетті хабарламаларды сүзгіден өткізуге мүмкіндік береді, мысалы, клиенттің шағымдарын тез табуға немесе тақырыпты байланысты емес хабарламалардан автоматты түрде тазартуға болады.
Енді Brand Analytics жүйесінде ML-алгоритмдері арқылы өзбек тіліндегі хабарламаларға келесі промо санаттар беріледі:
• Коммерциялық жарнамалар
• Интернетте табыс табу
• Қайырымдылық
• Розыгрыштар
• Сұлулық қызметтері
• Вакансиялар
• Промокодтар
• Іздеу спамы

Сонымен бірге WOM (жеке тұлғаның өз ойын білдіретін хабарламалар) және оның қосалқы санаттары:
• Сұрақтар
• Салыстырулар
• Шағымдар

Санаттарды қалай пайдалану керек
Өзбек тілі Өзбекстанда және басқа елдерде ақпарат кеңістігінде маңызды орын алады. Мысалы, 2024 жылғы қарашада Telegram қолданушылары өзбек тілінде 47 миллионнан астам хабарлама (жарияланымдар мен пікірлер) жариялаған.
Енді бұл хабарламаларды өңдеу әрі оңай:
• Жүйе мазмұнына негізделіп автоматты түрде хабарламаларға санат береді;
• Негізгі немесе бүйір сүзгілерде жаңа санаттар бойынша қажетті хабарламаларды сүзгіден өткізуге болады;
• Ереже құру кезінде санат сүзгісін таңдауға болады (мысалы, WOM санатына жататын хабарламаларды арнайы тегпен белгілеу немесе Іздеу спамы санатындағы хабарламаларды жою).
Жаңа санаттар өнім менеджерлеріне, клиентпен жұмыс мамандарына, SMM-менеджерлерге өте пайдалы. Олар хабарламаларды жылдам табуға, автоматты немесе қолмен өңдеуге мүмкіндік береді, сол арқылы аналитикалық тапсырмаларға уақыт бөлуге мүмкіндік туады.