Telegram-да хабарламалар ағыны көп болған кезде хабарландыруды бұғаттамауға көмектесеміз

Brand Analytics пайдаланушыларының едәуір бөлігі Telegram арқылы хабарландыру алғанды жөн көреді, бірақ ол өз тарапынан уақыт бірлігінде чаттарға жіберілетін хабарламалар санына шектеулер қояды. Бұл шектен тыс барлық нәрсені — Telegram пайдаланушыны ескертусіз кесіп тастайды.

Яғни, егер сіз жиі іске қосылатын шартпен хабарландыру жасасаңыз, мысалы, «0 аудиториямен хабарлама келді», онда Brand Analytics секундына ондаған және жүздеген хабарландыру жібереді, олардың бір бөлігі Telegram шектеулеріне байланысты жоғалуы мүмкін. Бұл жағдайда сіз мессенджер нақты қандай хабарламаларды және қай уақытта кесіп тастағанын білмейсіз.

Бұл шынымен маңызды хабарландыруларды жіберіп алу қаупіне әкеледі.

Хабарландыруды жоғалтпауға қалай көмектесеміз

Хабарландыру жасау немесе редакциялау кезінде жүйе сіз орнатқан хабарландыру параметрлерін ескере отырып және бір күнде тақырыпта хабарламалар жинау көлеміне негізделген Telegram-дағы хабарламалар ағынын автоматты түрде болжайды.

Егер болжам бойынша хабарландырулар тым көп болса, онда мұндай хабарландыру жасалмайды және жүйе оның параметрлерін өзгертуді сұрайды. Яғни, берілген шарттардың шегін арттыру қажет болады.

Хабарландыру функционалдығы, ең алдымен, хабарламалар ағынын алу үшін емес, шынымен маңызды, сыни жағдайлар үшін қажет екенін түсінген абзал. Бұл жағдайда хабарламалардың бүкіл ағынынан тек ең маңыздыларын бөліп көрсете алатын параметрлерді орнатуыңыз керек

Егер Telegram тарапынан белгіленген лимиттерден асатын хабарландыру ағыны пайда болса, онда біз мұны ескеріп, тыйым салу қаупі бар хабарламаларды кезекке қоямыз, содан кейін оларды автоматты түрде жібереміз. Егер Telegram лимиттері әлі де асып кетсе және хабарландыруды қайта жіберу мүмкін болмаса, онда Brand Analytics ботынан хабарламалардың бір бөлігі үлкен ағынға байланысты жоғалуы мүмкін екендігі туралы хабарлама келеді.

Бұрын жасалған хабарландырулар жұмысын жалғастырады. Жаңа ереже хабарландыру параметрлерін жасау және өңдеу кезінде қолданылады.

Сипатталған барлық шектеулер тек Telegram-дағы хабарландыруға қатысты қолданылады. Электрондық поштаға немесе тікелей Brand Analytics жүйесіне жіберілетін хабарландырудың барлық басқа түрлері үшін хабарландыру жасау кезінде көлемге шектеулер жоқ.

Егер сіз смартфоныңызға кез келген шектермен барлық хабарландыруларды алғыңыз келсе, онда Brand Analytics мобильді қолданбасын орнатуды ұсынамыз. Сізге пуш-хабарландырулар келеді, сіз әр хабарландыруды аша аласыз және ешқашан ештеңені жіберіп алмайсыз.

Сондай-ақ, API арқылы интеграциялау арқылы хабарландыру алуды орнатуға болады.

Telegram топтарында хабарландыруды қалай теңшеу туралы мына жерден оқыңыз, ал PR, маркетинг және клиенттік қызмет үшін стандартты хабарландыруды қалай орнату керектігі — нұсқаулықта.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025: әлеуметтік медиа талдауы коммуникациялар мен бизнесті қалай өзгертеді

Brand Analytics Орталық Азия Жарнама Қауымдастығына (ОАЖҚ) қосылды

Brand Analytics мобильді қосымшасы енді Қазақстанда, Өзбекстанда, Беларусь пен Тәжікстанда қолжетімді

Brand Analytics – енді өзбек тілінде