Көптеп экспорттау — Brand Analytics жүйесіндегі биылғы басты жаңалықтарының бірі. Ол бірнеше тақырыптан, соның ішінде әртүрлі типтегі тақырыптардан бірыңғай есеп жасауға мүмкіндік береді. Нақты мысалдарда оның күнделікті жұмыста және ерекше тапсырмаларды шешуде қалай жеңілдетіп, уақытты үнемдейтінін көрсетеміз.
Көптеп экспорттау дегеніміз не?
Көптеп экспорттау — бұл бірнеше тақырыптан деректерді PDF және DOCX форматтарында экспорттау мүмкіндігі.
Алынған құжаттағы деректер құрамы сіздің міндеттеріңізге сәйкес реттеледі. Көптеп экспорттау бірыңғай есептерді жасауға кететін уақытты қысқартады және ұйымның, брендтің немесе тұлғаның ақпараттық өрісінің кешенді бейнесін көрсетеді.
Көптеп экспорттау арқасында бірнеше есепті жүктеп алып, ақпараттық өрістің толық көрінісі бар құжатты қолмен жасау қажет емес.

Құжат құрылымын әрбір экспорттаудан бұрын баптауға болады немесе алдын ала дайындалған үлгіні пайдалануға болады, бұл кешенді есепті жасау уақытын одан да артық қысқартуға көмектеседі.
Көптеп экспорттау әртүрлі деңгейлерде шешім қабылдау үшін қажетті деректермен түсінікті есептер жасауға көмектеседі.
Көптеп экспорттаудың негізгі мүмкіндіктері
Көптеп экспорттау аналитиктің есептілік дайындау кезіндегі жұмысын жеңілдетуге мүмкіндік береді.
Әртүрлі типтегі тақырыптардан деректерді біріктіру
Бір құжатта әртүрлі типтегі тақырыптардан деректерді жүктеп алуға болады (мысалы, әлеуметтік медиа мен онлайн-БАҚ және БАҚ) және ақпараттық өрістің негізгі көрсеткіштерін бағалауға болады.
Мұндай есептің әрбір тарауы бүкіл тақырыпты толығымен немесе тег бойынша немесе дербес сүзгі бойынша оның жеке сегментін қамтуы мүмкін.

Тақырыптарды негізгі көрсеткіштер бойынша салыстыру
Көптеп экспорттау көмегімен бір құжатта бір түрдегі тақырыптар бойынша деректерді жүктеп алуға болады. Мысалы, ақпараттық өрісте тұлғаның немесе ұйымның және бәсекелестердің талқылау үлесін бағалау үшін.
Ақпараттық өрістің дайджестін жасау
Тек хабарлар түріндегі есепте көптеп экспорттау кезінде құжаттың мазмұнын негізгі хабарлар мен сюжеттердің тақырыптарынан құрастыруға болады. Мұндай есептің оқырманы қай жарияланымдар мен тақырыптар аудиторияның ең көп реакциясын тудыратынын жедел түсіне алады және қажет болған жағдайда жарияланымдардың толық мәтіндерімен танысуға болады.
Бұрын екі есепті жүктеп алып, оларды қолмен жасау керек болатын — қиын әрі ұзақ. Көптеп экспорттау барлық негізгі деректері бар дайын есепті береді. Енді метрикаларды қадағалау, не жұмыс істейтінін, не жұмыс істемейтінін түсіну және іс-қимыл жоспарын тез түзету оңайырақ болды. Бұл уақытты үнемдеп, жүйкені сақтайды.
Анна Терещенко Звук музыкалық сервисінің коммуникация менеджері
Көптеп экспорттаудың практикалық қолдану сценарийлері
Бір есепте әртүрлі тақырыптардан деректерді жүктеп алу тұрақты және экстраординарлық тапсырмалардың кең ауқымын шешуге көмектеседі.
Медиаконтекст туралы жинақталған есеп беру
Brand Analytics жүйесіндегі кәдімгі экспорттау тек бір тақырып бойынша ғана жүктеп алуға мүмкіндік береді. Деректерді әртүрлі тақырыптардан біріктіру үшін, мысалы, сіздің ұйымыңыздың әлеуметтік медиа мен БАҚ-тағы айтылуларын бірнеше рет жүктеп алу керек, содан кейін деректерді бір файлда қолмен құрастыру керек.
Көптеп экспорттау қажетті жиынтық деректерді немесе маңызды хабарларды / сюжеттерді әртүрлі тақырыптардан таңдап, бірыңғай есепте жүктеп алуға мүмкіндік береді. Көбінесе бұл басшылыққа негізгі ақпаратты ыңғайлы талдау үшін қажет. Осылайша, бір парақшада негізгі индекстер мен әлеуметтік медиада айтылу динамикасының графигі болады, ал екіншісінде — БАҚ-та.
Басшыға ақпараттық өрістің жағдайын және атқарылған жұмысты бағалау үшін негізгі статистикалық деректері мен графигі бар тек 2 парақшаны қарау жеткілікті болады.
«Біз бүкіл көріністі бірден көру үшін көптеп экспорттауды пайдаланамыз: БАҚ не жазады және әлеуметтік желілерде не талқыланады. Мысалы, PR-науқанды жоспарлау кезінде біз ақпараттық ортаны зерттейміз: аудиториясын, қамтылуын және басқа көрсеткіштерді. Сондай-ақ ақпараттық себеп немесе жарнама тек БАҚ-та ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік желілерде қандай жауап алғанын да бақылаймыз. Бұл біз туралы пікір қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі. Енді ақпаратты бөлшектеп жинаудың қажеті жоқ — бәрі бір жерде.»
Анна Терещенко Звук музыкалық сервисінің коммуникация менеджері
Барлық бәсекелестер туралы бірыңғай құжат қалыптастыру
Контекстсіз абсолютті сандар жеткілікті ақпарат қамтымауы мүмкін. Мысалы, айына БАҚ-та 100 рет аталу — бұл көп пе, әлде аз ба? Егер олардың әрқайсысы нысаналы медиада болса және сізге қажет аудиторияны талқылауға тартса, онда 100 хабарлама жеткілікті болуы мүмкін. Ал егер ұйым шағын аймаққа немесе кәсіби қауымдастықтың тар сегментіне бағытталса, онда 100 — бұл өте көп.
Сондықтан ұйымның немесе тұлғаның SOV үлесін түсіну маңызды.
SOV (share of voice) — бұл мониторинг объектісінің бәсекелестерге қатысты айтылу үлесі.
SOV үлесін бағалау үшін тек ұйымның немесе тұлғаның ғана емес, сонымен қатар нарықтың басқа қатысушыларының да ақпараттық өрісі туралы деректерді көру қажет.
Ол үшін екі деңгейлі құрылымы бар көптеп экспорттау жасауға болады:
- Бөлімдер жеке тақырып түрлеріне арналады (БАҚ және әлеуметтік медиа);
- Бөлімдер ішіндегі тараулар — мониторингтің жеке объектілері.
Брендтердің ақпараттық өрістегі қатысуын салыстыру үшін деректер құрамы сіз үшін маңызды сипаттамалар негізінде бапталады.
SOV үлесін бағалауға мүмкіндік беретін деректердің ең аз жиынтығы:
- Негізгі индекстер (Хабарламалар, авторлар, аудитория, реңкілік индексі, тартылу және медиақатысу);
- Ең резонанстық немесе айқын сюжеттер;
- Ең резонанстық немесе айқын хабарлар.
Осылайша, сіз таңдалған кезең бойынша статистикамен және осындай нәтижеге әкелген негізгі сюжеттер мен хабарламалармен аласыз. Мониторингтің әрбір тақырып түрі мен нысаны бойынша нысаналы ақпарат бірнеше парақшаға сыяды. Мұндай құжатты зерттеуге 10 минуттан аз уақыт кетеді.
Ақпараттық өрістің лүпілін қолмен ұстау
Ақпараттық өріс айына әртүрлі дереккөздерде орналасқан ондаған және жүздеген мыңдаған хабарламалардан тұруы мүмкін. Бірақ әрбір жарияланым аналитика үшін бірдей құндылыққа ие бола бермейді.
Өзіңіз, әріптестеріңіз және басшылық үшін әлеуметтік медиа мен БАҚ-тағы негізгі ақпараттық себептермен есеп жасауға болады. «Тек хабарлар» түріндегі есеп негізгі сюжеттер мен хабарларды экспорттауға ғана емес, соның ішінде реңкілік бойынша бөлумен де, сонымен қатар олардың тақырыптарынан мазмұн қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Осылайша ақпараттық өрістің іргетасы — ұйымды немесе тұлғаны аудитория қабылдауын қалыптастыратын ең көрнекті жарияланымдардың немесе сюжеттердің тақырыптары — мазмұнның бір немесе бірнеше парақшасына сыяды. Ал нақты жарияланымдарды оқығысы келетіндер оларды дәл осы құжаттан оқи алады.
Ақпараттық өріс дайджестін өз брендіңіз, ұйымыңыз немесе тұлға бойынша да, бәсекелестер бойынша да қалыптастыруға болады, өткен кезеңдегі басты оқиғалардан хабардар болу үшін.
Науқандардың тиімділігін бағалау
Көптеп экспорттауды тақырып бойынша толығымен ғана емес, сонымен қатар жекелеген тегтер қимасында да іске қосуға болады.
Бұл құралдардың немесе коммуникация арналарының сапасын бақылау үшін пайдалы болуы мүмкін:
- Серіктестік орналастырулар (бірлескен ілгерілету шеңберінде);
- Іс-шаралардағы коллаборация;
- Түрлі дереккөздер бойынша негізгі хабарламаларды себу;
- Акциялық ұсыныстар
Және тағы сол сияқты
Бұл хабарлама үшін тақырыпта алдын ала сізге қажетті контекстте тегтеу жасау және таңдалған тегтер бойынша экспорт жасау керек.
Мұндай есепті құрылым бойынша қалыптастыруға болады: Бір тег — қорытынды деректері мен басқа көрсеткіштері, мысалы, реңкілігі бар бір тарау.
Блогерлердің ақпараттық өрісін талдау
Ынтымақтастық үшін пікір көшбасшыларын таңдау кезінде тек олардың көрсеткіштері (аудиториясы мен тартылуы) ғана емес, сонымен қатар арнаның мазмұны да маңызды.
Компанияның және тұлғаның медиялық ортасы коммуникация арнасында беделге зиян келтіруі мүмкін. Ал аудиторияның қабылдауын қалпына келтіру оны жай сақтаудан әлдеқайда қиын.
Блогерлердің қоршауын бағалау және салыстыру үшін, олардың әрқайсысы бойынша Таңдаулы авторлар типті тақырыбын жинауға болады (автор парақшасындағы барлық хабарламаларды біріктіреді) және тек хабарламалар типті көптеп экспорттау жасауға болады.
Осылайша, әрбір тарау жеке блогердің ең маңызды хабарларына арналады.
Сонымен қатар, Brand Analytics жүйесінің көмегімен сіз тақырып жасалған кезде жойылған хабарламаларды да таңдалған кезең бойынша жинайсыз. Авторлар көбінесе уақыт өте келе жарнамалық хабарламаларды, әсіресе тәуекелді тақырыптағы хабарларды жояды. Жүйе авторлардың ақпараттық өрісін максималды толықтықпен бағалауға көмектеседі, сонымен қатар барлық хабарламалардың ішінен пайдаланушыларды ең көп тартатын хабарламаларды анықтайды.
Тек Таңдаулы авторлар тақырыптарының хабарламарын ғана көптеп экспорттау блогерлердің контекстін салыстыруға және жылжыту үшін ең қолайлы және пайдалыларын таңдауға көмектеседі.
Бірнеше шерту арқылы кешенді есепті қалай жасауға болады
Тұрақты есептер үшін деректердің құрылымын, рәсімделуін және құрамын таңдауды автоматтандыруға болады — үлгіні баптау арқылы. Бұл кезде бірнеше үлгіні сақтауға болады — әртүрлі тапсырма блоктары үшін.
Мысалы, жұмыста мына үлгілер міндетті түрде пайдалы болады:
- Ақпараттық өрісті кешенді талдау;
- Бәсекелестік ортаның;
- Жаңалықтар дайджесті.
Оларға әрқашан жылдам қол жеткізу үшін, үлгіні Теңшелімдер — Экспорт теңшеулері — Көптеп экспорттау бөлімінде жинап, оны сақтау керек.

Содан кейін Көптеп экспорттауға кіріп, үлгіні таңдап және қажетті кезеңді көрсету жеткілікті болады. Бұл тұрақты есептерді дайындау уақытын айтарлықтай қысқартады.
«Бізде БАҚ пен әлеуметтік желілердегі деректерді біріктіретін PDF-үлгісі орнатылған. Есепте негізгі көрсеткіштерді, талқылау тақырыптарын, реңкілікті және ең жарқын хабарларды көреміз. БАҚ-та біз ең резонанстық сюжеттерді қарастырамыз, ал әлеуметтік желілерде реңкілік бойынша ең қамтылған посттарды қарастырамыз.
Анна Терещенко Звук музыкалық сервисінің коммуникация менеджері
Көптеп экспорттау — бұл сізге қажетті кезең бойынша кешенді ақпараттықөріс туралы сыйымды және толық есептер жасауға мүмкіндік беретін формат.