Әлеуметтік және дәстүрлі медианы нақты уақыт режимінде талдау — бұл компаниямен қоғамдық өрісте не болып жатқанын түсінудің кілті. Жағдайды бақылауда ұстау, іс-әрекеттің тиімділігін өлшеу және тез шешім қабылдау үшін біз арнайы өнімді — Brand Visor-ды ойлап шығардық. Біз сізге оның не екенін, оны қалай баптауға болатындығын және оның көмегімен ақпараттық өрістің күйін талдауды жеңілдететінін айтамыз.
Brand Visor дегеніміз не
Brand Visor — бұл нақты уақыт режимінде компанияның әртүрлі бөлімшелерінің негізгі көрсеткіштерін бақылауға мүмкіндік беретін медиа өріс күйінің интерактивті дашборд жүйесі.
Дашборд Brand Analytics жүйесі негізінде жұмыс істейді. Олар мониторинг объектісінің — брендтің немесе оның бәсекелестерінің, тұлғаларының, өнімдері мен қызметтерінің, сондай-ақ жалпы саланың айналасындағы ақпараттық өрістің жай-күйі туралы ақпаратты елестетеді. Деректер автоматты түрде жаңартылады және ыңғайлы форматта көрсетіледі, мониторларға да, теледидарлар мен смартфондардың экрандарына да бейімделеді.
Бірінші дашборд 2016 жылы пайда болды. Содан кейін бұл әлеуметтік медиа көрсеткіштерін көрсететін интерактивті панельді дамытуға конкурс жариялаған ірі банктердің бірі үшін эксклюзивті өнім болды. Бірақ біз әрі қарай жүруді шештік — және көптеген клиенттерге қол жетімді болатын икемді виджет параметрлері бар әмбебап визорды ойлап таптық. Бүгінгі таңда Brand Visor дашбордтарымен Сбер, Дом.рф, Иви, Kia, Газпром-медиа, Мегафон, Северсталь, Почта Банк және басқалар сияқты нарық көшбасшылары пайдаланады.
Интерактивті дашбордттар кімге керек
Компания басшысына
Не үшін: компанияның, брендтің, топ-тұлғалардың беделіне қатысты жағдайды тез түсіну үшін
Компания басшылары тұтастай алғанда бренд бойынша да, топ-персонал бойынша да беделді қадағалауға, сондай-ақ компания қызметтерінің сапасын тиісті деңгейде ұстап тұруға барынша мүдделі. Сондықтан Brand Visor дашбордттары олар үшін жағдайды түсіну және бақылау үшін қажетті құрал болып табылады.
Топ-менеджерге арналған дашборд қандай болуы мүмкін? Мысалы, осылай.
Дашбордтта оң, теріс және бейтарап хабарламалардың динамикасын көрсетеді: қаласаңыз, жұмыс үстелінің нұсқасынан кез-келген қисықты басып, белгілі бір кілтпен сілтемелерді іріктеу болады. Сонымен қатар, жоғарыда келтірілген мысалда БАҚ және әлеуметтік медиа бойынша — 2 сілтеме бар. Олардың көмегімен негізгі ақпараттық арналарды бақылау және беделді бақылау ыңғайлы. Неғұрлым түсінікті болу үшін, біз бейтарап ескертулерді қоспағанда, позитив пен негативтің арақатынасын — компанияның ақпараттық өрісіндегі басым тоналдылықты түсіну үшін дашбордққа бөлек шығаруды ұсынамыз.
Маркетологқа
Не үшін: өнімдерді, қызметтерді, жарнаманы және компанияның айналасындағы жағдайды көріп түсіну үшін-бәсекелестермен салыстырғанда
Маркетологтар үшін қолды тек өз брендімен ғана емес, бәсекелестермен де импульсте ұстау маңызды. Сондықтан мамандар арасында бірнеше тақырыпты дашборд сұранысқа ие, мұнда бір терезе аясында нарықтың негізгі ойыншылары мен олардың өнімдері туралы деректерді визуализациялауға болады. Бұл осылай көрінеді.
Дашбордта үш бәсекелес — «Якитория», «Тануки» және «Нияме» бойынша статистика шығарылды, бұл көрсеткіштерді маркетолог қадағалап отыруы маңызды. Олардың ішінде — хабарламалардың сілтемелері мен динамикасы, авторлардың географиясы, жынысы мен жасы, адалдық пен қатысудың арақатынасы, позитивтілік пен негативтілік бар. Егер, мысалы, маман белгілі бір аймақта бәсекелес туралы айтылғандардың саны артқанын көрсе, бұл талдауға себеп болады. Мүмкін, бәсекелес жаңа мейрамхана ашуға шешім қабылдады және аймақта кең жарнамалық науқан жүргізді, мүмкін оның ақпараттық өрісінде басқа брендтерге де әсер етуі мүмкін беделді жанжал туындауы мүмкін.
PR-маманға
Не үшін: брендтің ақпараттық өрісін нақты уақыт режимінде бақылау үшін
Компания мен оның негізгі тұлғалары қандай жолмен талқыланады? Олардың беделіне қауіп төндіретін нәрсе бар ма? Ақпараттық хабар қалай таралады? Оқиға ақпараттық хабарда қаншалықты байқалады? Бұл ескертулердің сипаты қандай?
Бұл сұрақтарды күнделікті PR-мамандары қояды, олар үшін — компанияның мықты беделін қалыптастыру басты міндеттердің бірі болып табылады. Беделді қауіптерді бақылау үшін олар көбінесе ақпараттық хабарлардың дамуын экрандардан оқу үшін әлеуметтік медиа сілтемелері мен БАҚ сюжеттерін бақылау тақталарына шығарады. Бірақ жарнамашыларда көздер санаттары, жеке тұлғалар мен компаниялар, сондай-ақ медиа қатысу индексі бар виджеттер сұранысқа ие — олардың барлығын автоматты түрде Brand Analytics жүйесі қалыптастырады.
Төменде — БАҚ мен әлеуметтік медиадағы ақпараттық өрісті бақылауға арналған дашбордттардың мысалдары келтірілген.
Дашбордтты қалай орнатуға болады: қадамдық нұсқаулық
Сіз 5 минут ішінде дашбордтты жасай аласыз.
- Баптауларға өтіп, сол жақ тақтадан «Brand Visor» элементін іздеңіз.
- «Дашбордтты құру» батырмасы мұны дайын қалыбтарымен жасауға мүмкіндік береді: «Шолу», «Мониторинг», «Карта»,«Тақырыптарды салыстыру».
- Егер дайын шешімдердің ешқайсысы сізге сәйкес келмесе, алдымен сол экранда өзіңіздің қалыбынызды жасаңыз. Тақырып түрін (виджеттердің құрамы оған байланысты болады) және қол жетімді 16 макеттің кез келгенін таңдаңыз. Макетті қажетті виджеттермен толтырыңыз.
- «Дашбордтты жасау» батырмасымен экранға оралыңыз. Енді сіз өзіңіздің макетіңізді пайдаланып дашбордтты жасай аласыз. Дашборд жасалғаннан кейін ол дашборттардың тізімінде пайда болады. Сіз оған жүйедегі есептік жазбаңыздан логин мен құпиясөз қолдана отырып кіре аласыз, сонымен қатар белгілі бір пайдаланушыларға да, кез-келген адамға да қол жетімді ете аласыз.
- Дашбордттың дизайны тақырыбын және деректерді көрсету масштабын таңдап, PDF-ке экспорттауды дашбордттың ішкі параметрлерінде (жоғарғы оң жақ бұрышта) реттеуге болады.
Дайын қалыб бойынша дашбордтты қалай орнатуға болады
Brand Visor дашборттарды орнатудың қарапайымдылығы — бұл біздің клиенттер бағалайтын нәрсе. Көрінімділікті қажетсіз күш-жігерсіз теңшеу үшін біз негізгі тапсырмалар үшін дайын шешімдерді әзірледік. Бұл қалыбтар әр түрлі тақырыптарға арналған виджеттердің құрамымен біршама ерекшеленеді, бірақ олардың логикасы бірдей.
Баптауларда тақырыптан виджеттер енгізу қажет 4 дайын
макетке қол жеткізе аласыз.
«Шолу» үлгісі негізгі бренд-көрсеткіштерін көру үшін өте қолайлы. Онда келесі виджеттер бар:
- «Әлеуметтік медиа және онлайн-БАҚ» және «Таңдаулы авторлар» сияқты тақырыптар үшін — хабарламалар динамикасы, өңділік, таспа, жоғарғы сөздер, жоғарғы авторлар, география, дереккөздер.
- «Онлайн БАҚ, баспасөз, теледидар және радио» сияқты тақырыптар үшін — хабарламалар динамикасынан, өңділіктен, таспадан және географиядан басқа, біз дереккөздер санаттары, жоғарғы адамдар және жоғарғы сөздері бар виджеттерді ұсынамыз.
«Мониторинг» үлгісі мониторинг объектісінің айналасындағы жағдайды жылдам талдау үшін жұмыс істейді. Тақырыптардың барлық түрлерінде ол әмбебап виджеттерді — хабарлама динамикасы мен өңділікті қамтиды. Содан кейін айырмашылықтар бар.
- «Әлеуметтік медиа және онлайн-БАҚ» сияқты тақырыптар жоғарыда аталған виджеттерден басқа, дашбордтта әлеуметтік медиа арнасы мен медиа арнасы көрсетіледі.
- «Таңдаулы авторлар» сияқты тақырыптарда хабарламалар таспасы, жоғарғы сөздер және жоғарғы авторлар бар.
- «Онлайн-БАҚ, баспасөз, теледидар және радио» сияқты тақырыптарда — таспа, дереккөздер санаты және топ тұлғалар.
«Карта» үлгісі ситуациялық орталықтар мен тұтынушыларды қолдау қызметтері үшін өте маңызды сілтемелер географиясын бақылауға көмектеседі. Онда тек 2 виджет бар: карта және хабарлама арнасы — сондықтан ол тіпті шағын экрандарда да жақсы оқылады. Үлгі «Әлеуметтік медиа және онлайн-БАҚ» және «Таңдаулы авторлар» тақырыптары үшін қол жетімді.
«Тақырыптарды салыстыру» үлгісі бәсекелестік талдаудың негізгі параметрлерін анық көрсетеді. Тақырыптардың барлық түрлерінде оған share of voice, өңділік, география, хабарлама динамикасы бар виджеттер кіреді. Айырмашылықтар келесідей.
- «Әлеуметтік медиа және онлайн-БАҚ» және «Таңдаулы авторлар» сияқты тақырыптар жоғарыда аталған виджеттерден басқа, бақылау тақтасында авторлардың жынысы мен жасымен бірге адалдық пен белсенділік арақатынасын көрсетеді.
- «Онлайн-БАҚ, баспасөз, теледидар және радио» сияқты тақырыптарда — адалдыққа қатысты медиа қатысу және жеке-жеке медиа қатысу.
Өзіңіздің шаблоныңыз бойынша дашбордтты қалай орнатуға болады
Егер біз ұсынған шешімдердің ешқайсысы сізге сәйкес келмесе, сіз әрқашан өзіңізге қалыб жасай аласыз. Сіз мұны дайын макеттер орналасқан жерде жасай аласыз — «Қалыб жасау» батырмасын басу арқылы.
Содан кейін сіз өзіңіздің қалыбтарынызды дашбордттар жасау кезінде пайдалана аласыз. Қалыбтар мен дашборттарды құру және өңдеу Әкімші және Супер Әкімші құқықтары бар пайдаланушыларға қол жетімді екенін ескеру маңызды.
1-қадам: қалыб жасаймыз
Сонымен, қалыб жасау кезінде сізге 16 макет торы қол жетімді болады, оны сіз таңдаған тақырып түріне қол жетімді кез-келген виджеттермен толтыра аласыз.
Виджетті қосқаннан кейін сіз оның жеке атауын ойлап таба аласыз, сонымен қатар кейбір жағдайларда ол көрсетілетін график түрін таңдай аласыз. Мысалы, біреу географиясы бар виджетті елдер мен аймақтардың картасы түрінде, ал біреу — жылу картасы түрінде көруге дағдыланған.
2-қадам: дашбордтты жасаймыз
Жеке қалыб дайын болғанда, келесі кезеңге өтуге болады — онымен дашбордтты жасауға болады.
Мұнда іс-әрекеттің логикасы бірдей: сіз тақырыпты ойлап табасыз, оның негізінде дашборд құрылатын тақырыпты таңдайсыз (егер сіз бәсекелестерді салыстырғыңыз келсе, бір немесе бірнеше). Егер жеке сүзгілер немесе авторлар тобы бұрын тақырыпта жасалған болса, оларды «Шығару үшін деректер» бағанынан таңдауға болады. Бірақ әдепкі бойынша сүзгілер қолданылмайды. Дашбордтты белгілі бір пайдаланушылармен (мысалы, компания басшысы немесе маркетинг директоры) және тақырыпқа қол жеткізуге құқығы бар кез келген адаммен бөлісуге болады.
Естеріңізге сала кетейік, Пайдаланушы нұсқаулығында шаблондар мен дашбордттарды құру және орнату бойынша егжей-тегжейлі нұсқаулар бар. Сіз оларға кез келген уақытта хабарласа аласыз.
Brand Analytics клиенттері дашборттарды не үшін жақсы көреді
Виджеттерді икемді теңшеу және жеке қалыбтарды жасау мүмкіндігі үшін
Икемділік — дағдарыс жағдайында маңызды дағды болып табылады, мұнда realtimе-режимінде ақпараттық өрістің негізгі көрсеткіштерін бақылау ерекше маңызды. Визорды пайдаланудың үлкен өзгергіштігі үшін біз кең орналасу торын жасадық. Мысалы, бүкіл экрандағы виджеті бар дашбордттың көмегімен жылу картасындағы талқылаулардың географиясын бақылау ыңғайлы, ал екі бағаналы макет жарнамашыға бірнеше ленталарды — әлеуметтік медиа сілтемелері мен БАҚ хабарламаларын салыстыру үшін ұнайды.
Егер сіз өзіңіздің тапсырмаларыңызға сәйкес орналасуды таба алмасаңыз, сіз әрқашан бірнеше рет басу арқылы өзіңізді жасай аласыз.
Интерактивті режим — жағдайды бақылау үшін
Brand Visor интерактивті режимді қолдайды. Компьютерлер мен планшеттерден сіз бірден сұранысқа ие виджеттерге ауыса аласыз. Мысалы, теріс кілтті нұқыңыз және виджеттегі жазбалардың толық мәтіндерін таспамен зерттеңіз — визордан әріптесіңізге резонанстық ескертуді жаттықтыру үшін хат жіберіңіз. Телефондардан интерактивті режим шектеулермен қол жетімді, бірақ негізгі виджет — сілтеме таспасы — басылатын болып қалды.
Жасалған дашбордттардың санына ешқандай шектеулер жоқ
Көрсеткіштердің максималды санын қамту үшін әр бөлімге бірнеше дашборттарды жасағыңыз келе ме? Проблема емес — визорда жасалған дашбордттардың санына шектеулер жоқ.
Дашбордттар өздігінен жаңартылады, сонымен қатар оларды автоматты түрде ауыстыруға болады
Деректерді жаңарту жылдамдығы дашбордттар орындайтын тапсырмаларға байланысты. Сонымен, жауап беру қызметі әр минут сайын ақпаратты жаңартып отыруы керек; ал топ-менеджерлерге күніне бір рет ақпараттық өрісінің өзгеруін қадағалап, ескертулердің негізгі себептерін ғана көру жеткілікті. Автоматты жаңарту функциясы пайдаланушыдан қосымша әрекеттерді қажет етпестен дашбордтты пайдалануға мүмкіндік береді.
Сіз жағдайды бірнеше дашбордттарда бір мониторда қолмен ауыстырмай-ақ басқара аласыз — қандай тақталар бір-бірін ауыстыруы керек екенін таңдап, олардың ауысу және жаңару уақытын анықтаңыз. Бұл әсіресе опенспейс-те әртүрлі көрсеткіштерді бақылайтын бірнеше командалар жұмыс істейтін жағдайларда ыңғайлы.
Қол жеткізу құқықтарын икемді басқару
Пайдаланушы тіркелгілері көп компаниялар үшін дашбордттарға қол жеткізуге икемді болу маңызды. Сіз әрқашан деректердің көрінімділігін кіммен бөлісетінін таңдай аласыз: бұл нақты бөлімшелер де, жүйемен жұмыс істейтін барлық пайдаланушылар да болуы мүмкін.
Қаласаңыз, дашбордтты авторизациясыз тікелей сілтеме арқылы оларға қол жеткізу арқылы толығымен жария етуге болады. Бұл ақпараттық өрісте қоғамдық резонансы бар немесе саладағы әріптестері үшін қызықты жағдайларда пайдалы болуы мүмкін. Бұл нұсқада визор сыртқы коммуникацияларға арналған құрал болып табылады, бұл кең аудиторияға оқиғаларға аналитика беруге немесе ақпараттық трендтерді ұсынуға мүмкіндік береді.
Әртүрлі экран пішімдеріне автоматты түрде бейімделеді
Визор кеңсе кеңістігінде экрандардың әртүрлі форматтарына өте жақсы бейімделеді: көлденең және тік мониторлар, теледидарлар мен проекторлар.
Бірақ қазір біз жұмыс орнына аз байланғанбыз және көптеген адамдар үшін смартфон негізгі кәсіби құралға айналуда. Сондықтан біз мобильді құрылғыларға арналған жеке дизайн шешімдерін жасадық, осылайша сіз кез-келген ыңғайлы тасымалдауыштан ақпараттық өрісті басқара аласыз.
Деректерді көрсету дизайны мен масштабын таңдау
Дашбордттар үш дизайн нұсқасының арқасында кеңістіктің әртүрлі жарық сценарийлеріне оңай сәйкес келеді. Классикалық жеңіл тақырып жеңіл кеңселер үшін өте қолайлы. Сондай-ақ, дашбордттың бұл нұсқасы графиктердің айқындылыған сақтай отырып және бояуды үнемдей отырып, нұсқаулық үшін басып шығаруға ыңғайлы. Біз сондай-ақ тақырыптардың қараңғы нұсқаларын жасадық: неғұрлым таныс — сұр, футуристік — көк.
Кейбір жағдайларда мәтіннің және басқа дашбордттың элементтерінің жақсы оқылуы ерекше маңызды. Мысалы, PR-мамандары көбінесе ақпараттық сымның дамуын бақылай отырып, визор экрандарынан сілтеме таспасын зерттейді. Сондықтан біз әртүрлі экран ажыратымдылықтарына бейімделетін 3 масштабты нұсқасын жасадық.
Қысқаша: Brand Visor туралы не білуіңіз керек?
- Brand Visor — бұл компанияның әртүрлі бөлімшелеріне: топ-менеджерлерге, маркетологтарға, PR-мамандарына және тұтынушыларға қызмет көрсетуге арналған дашбордттарды теңшеуге мүмкіндік беретін әлеуметтік медиа және/немесе БАҚ медиа деректері бар интерактивті дашборд жүйесі. Визор Brand Analytics жүйесі негізінде жұмыс істейді және «Негізгі»-ден бастап барлық тарифтер үшін қол жетімді.
- Brand Visor бірқатар артықшылықтарға ие. Икемді қалыбтар мен виджеттердің кең палитрасы арқылы оны теңшеу өте оңай. Деректер автоматты түрде жаңартылады және ең аз жаңарту аралығы 1 минут. Визорда жасалған дашбордттардың санына шектеулер жоқ. Сіз оған белгілі бір қызметкерлер үшін қол жеткізе аласыз немесе оны толығымен жария ете аласыз және оны сыртқы байланыс құралы ретінде пайдалана аласыз. Brand Visor әртүрлі экран пішімдеріне өте жақсы бейімделеді: көлденең және тік мониторлар, теледидарлар мен проекторлар, сонымен қатар оның мобильді нұсқасы бар.
- Дашбордтты 5 минут ішінде орнатуға болады. Ол үшін дайын қалыбтар бар: «Шолу», «Мониторинг», «Карта», «Тақырыптарды салыстыру». Бірақ сіз әрқашан бірнеше рет басу арқылы өзіңіздің қалыбынызды жасай аласыз, содан кейін оны дашборд жасау кезінде қолдана аласыз. Мұны Баптау → Brand Visor → Қалыб жасау → Дашбордтты жасау арқылы жасауға болады.