Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Мазмұны

2024 жылғы 18 қыркүйекте Алматыда Brand Analytics Қазақстан Республикасы мен Орталық Азиядағы бизнес мүддесі   үшін әлеуметтік желілерді талдаудың  барлық аспектілеріне арналған әлеуметтік медиа талдауы бойынша Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024 бірінші индустриялық конференциясын өткізеді.

Бір күнде конференцияға қатысушылар әлеуметтік медиа талдауы маркетингті, PR және тұтынушыларды қолдауды тиімдірек етуге қалай көмектесетінін біледі. Қазақстандық компаниялардың үздік кейстерімен, талдауға арналған ML-шешімдерімен, сондай-ақ Қазақстандағы әлеуметтік желілерді жаңа зерттеумен танысады.

Конференция спикерлерінің қатарында — брендтер, байланыс агенттіктері мен зерттеу компаниялары, әлеуметтік желілер және технологиялық шешімдер вендорлары бар.

Іс-шара басшыларға, маркетологтарға, PR-мамандарына, зерттеушілерге және клиенттерді қолдау мамандарына бағытталған.

Конференцияға қатысушылар не біледі?

  • Басшылар: бәсекеге қабілетті бизнес үшін аналитиканы қалай пайдалануға болады
  • Маркетологтар: сұранысқа ие өнімді қалай құруға және ілгерілетуге болады
  • PR-мамандары: беделге қалай қамқорлық жасау және нысаналы аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау
  • Клиенттерді қолдау: адалдықты қалай арттыруға және клиенттің тәжірибесін жақсартуға болады

Бағдарламада табысты кейстерді көрсетуден және Қазақстанда әлеуметтік медианы жаңа зерттеуді ұсынудан басқа, қатысушыларды нарықтың негізгі ойыншыларымен танысу, әлеуметтік желі өкілдерімен олардың аудиториясының трендтері мен мінез-құлқы туралы пікірталас күтеді. Сондай-ақ, Қазақстан мен Орталық Азиядағы әлеуметтік медиа аналитикасының болашағы туралы сарапшылармен тақырыптық әңгіме.

Конференцияға Brand Analytics серіктестік бағдарламасы аясында алтын мәртебесі бар агенттіктер қатысады: Медиа- Жүйелер агенттігі және Сидорин Лаб агенттігі. Сондай-ақ қола мәртебесі – RQ/ AMDG агенттігі.

Конференцияның толық тақырыптық бағдарламасы сайтта ұсынылған Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024. Хабардар болыңыз!

Күнтізбеге жазыңыз

  • Конференция: Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024
  • Тақырыбы: Бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы
  • Күні: 2024 жыл 18 қыркүйек
  • Орны: Double Tree by Hilton Almaty

Сіздерді Brand Analytics Conference Kazakhstan-да күтеміз!

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Ұқсас мақалалар

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

Әлеуметтік медиа аналитикасымен клиенттік тәжірибе

Клиенттік тәжірибе: оны әлеуметтік медиа аналитикасымен қалай зерттеуге және жақсартуға болады

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Соңғы мақалалар

Marina Popova, Brand Analytics for Tribune

Марина Попова: біз әртүрлі пайдаланушы трендтерін, мысалы, маркетплейстерді бөліп көрсете алатын зерттеулер ұсынуды жоспарлап отырмыз

Қазақстанда мониторинг жасау үшін жаңа көздер

Қазақстанда әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен аналитикасы мүмкіндіктері кеңейтілді

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Клиенттердің кері байланысы

Клиенттердің кері байланысы: одан бизнес үшін қалай пайда табуға болады