Көптеп экспорттау кезінде есеп түрін таңдау мүмкіндігін қостық

Біз көптеп экспорттау параметрлерін кеңейттік: есеп түрін таңдау мүмкіндігін қостық және есептердің жаңа түрі — Тек хабарламалар. Осының арқасында енді әртүрлі тақырыптардан мазмұнды сюжеттер мен хабарламалардың мәтіндерін экспорттап қана қоймай, олардың тақырыпаттарын мазмұнға қосуға болады. Жаңарту экспортталған және басып шығарылған құжаттағы ұйымның, тұлғаның, өнімнің немесе брендтің ақпараттық өрісінің мәнмәтінін жедел бағалауға мүмкіндік береді.

Көптеп экспорттау параметрлерінде есеп түрін таңдауға болады:

  • Аналитикалық есеп
    Көптеп экспорттау кезіндегі әдеттегі есеп түрі — дереккөздер, авторлар, тегтер және т.б. туралы деректермен;
  • Тек хабарламалар
    Тек сюжеттер мен оларға кіретін хабарламаларды, сондай-ақ хабарламалардың толық мәтіндерін жүктеу мүмкіндігі. Мазмұн кестесіне сюжеттер мен хабарламалардың тақырыпаттарын қосуға болады. Есептің бұл түрі автоматты түрде таңдалады.

Тек хабарламалар түріндегі есеп Аналитикалық есептен тарауларға арналған деректер құрамымен ерекшеленеді. Ең бастысы, мұндай есептің мазмұнында сюжеттердің немесе хабарламалардың тақырыпаттарын шығаруға болады.

Егер сізде алдын ала теңшелген көптеп экспорттау есептерінің үлгілері болса, оларда ештеңе өзгермейді — олар автоматты түрде Аналитикалық есеп түріне теңшеледі.

Мазмұн кестесін қалай теңшеуге болады

Әр тараудың мазмұнын теңшеу кезінде мыналарды таңдауыңыз керек: есептің мазмұнына тақырыпаттарды енгізу керек пе, жоқ па.

Тақырыпаттарды қосқанда, құжаттың мазмұнымен танысқан кезде ақпараттық өріске жедел талдау жасауға болады.

Егер хабарламада тақырыпат болмаса, онда мазмұн кестесінде хабарлама сниппеті көрсетіледі — кілт сөздерге назар аударатын 150 таңбаға дейін.

Тақырыпаттан басқа мазмұнында көрсетіледі: Дереккөз, Автор және Жариялау орны (егер ол Автордан өзгеше болса).

Деректер құрамын теңшеу кезінде «Есептің мазмұнына тақырыпаттарды енгізу» тармағын таңдауды ұсынамыз, соның арқасында құжат навигациясы оңайырақ болады. Әрбір тақырыпат немесе сниппет — түртуге болатын, ол хабарлама немесе сюжет туралы егжей-тегжейлі ақпаратты ашады, оның ішінде реңкілігі, аудиториясы туралы деректер және т.б.

Есептің көрінісі

Қандай деректер құрамы таңдалғанына байланысты тарауда экспортталады:

  • Әр сюжеттің бірінші хабарламасының тақырыпаты мен толық мәтіні, қалған хабарламаларда — тек тақырыпаттар — сюжет хабарламаларын экспорттау кезінде
  • Барлық хабарламалардың тақырыпаттары мен толық мәтіндері — мәтіндерді экспорттау кезінде.

Жаңарту байланыс менеджерлері мен медиа-аналитиктер үшін пайдалы болады. Бұл ақпараттық өріс туралы есептерді дайындау уақытын қысқартады және мониторингтің әртүрлі тақырыптарындағы жарияланымдар туралы ақпаратты біріктіруге мүмкіндік береді.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025: әлеуметтік медиа талдауы коммуникациялар мен бизнесті қалай өзгертеді

Brand Analytics Орталық Азия Жарнама Қауымдастығына (ОАЖҚ) қосылды

Brand Analytics мобильді қосымшасы енді Қазақстанда, Өзбекстанда, Беларусь пен Тәжікстанда қолжетімді

Brand Analytics – енді өзбек тілінде