Әлеуметтік медиа
мониторингі және талдауы

Сұранысқа ие өнімдер мен тұтынушылардың жақсы клиенттік тәжірибесін жасау үшін пайдаланушылардың пікірлерін зерттеңіз

Демо сұрату
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6

Brand Analytics компанияның негізгі бөлімшелерінің мәселелерін шешуге көмектеседі

Маркетинг

Сұранысқа ие өнімдерді құру және коммуникация стратегиясын әзірлеу

PR

Беделдік тәуекелдерді бақылау және PR тиімділігін арттыру

Клиенттік сервис

Клиенттік сервис сапасын арттыру және бейілділікті нығайту

HR

Күшті HR брендін қалыптастыру үшін қызметкерлер мен жұмыс іздеушілердің пікірлерін зерттеу

Дереккөздер

Brand Analytics барлық релевантты дереккөздерден әлеуметтік медианың ең толық деректерін жедел жинауды қамтамасыз етеді:

Әлеуметтік желілер

ВКонтакте, Одноклассники, TikTok, Х (Twitter), Tenchat, Yappy, Instagram, Facebook және т.б.

Мессенджерлер

Telegram жария арналары және ашық чаттары

Пікірлерді шолу сайттары

otzovik.com, irecommend.ru,yell.ru. flamp.ru, vseotzyvz.ru және т.б.

Агрегаторлар мен маркетплейстер

kaspi.kz, global.wildberries.ru, tomas.kz, spr.kz және т.б.

Геосервистер

2ГИС, Яндекс.Карты, Google Maps және т.б.

Видеохостингтер

RUTUBE, YouTube, Nu]UM және т.б.

Форумдар мен блогтар

Дзен, LiveJournal, vsekz.org, pitstop.kz, forum.uz, mobile.uz және т.б.

Мәтіндер бойынша іздеу, суреттер, аудио, бейнелер, чекиндер

Мониторинг хабарламалар мен деректердің барлық түрлері бойынша жүргізіледі: хабарлама мәтіндері, суреттердегі танылған мәтіндер, дауыстық хабарламалардың транскрипциялары, бейнелер (соның ішінде Telegram-дағы шеңберлер), stories, чекиндер.

Деректерді жинау және талдау 12 ел бойынша жүргізіледі

Жүйе осы елдердің тұрғындары сөйлейтін тілдер үшін оңтайландырылған.

Ресей

Әзірбайжан

Армения

Беларусь

Грузия

Қазақстан

Қырғызстан

Молдова

Тәжікстан

Түрікменстан

Өзбекстан

Украина

Деректерді талдау

Жиналған хабарламалар автоматты түрде сүзуге және сұрыптауға болатын метадеректермен қаныққан:

  • Хабар тілі
  • Хабарламаның реңкі
  • Хабардың әлеуетті аудиториясының мөлшері
  • География: ел, аймақ, қала, координат
  • Автордың жасы мен жынысы
  • Қатысушылық: пікірлер, лүпілдер және бөлісу саны
  • Агрессияның болуы

Жұмыс құралдары және визуализация

Жүйе автоматты түрде графиктер мен кестелермен көрнекі есептер жасайды және аналитикалық құралдар жиынтығын ұсынады.

  • Мониторинг объектісі бойынша хабарламалар лентасы.
  • Графиктермен және кестелік мәліметтермен 20-дан астам егжей-тегжейлі есептер: дереккөздер, авторлар, қауымдастықтар, географиясы, геолокациясы, тегтер, танымал сөздер, тұлғалар, компаниялар, өнімдер, аспектілер, сюжеттер және т.б. бойынша.
  • Интегралды көрсеткіштерді санауды, статистиканы қамтитын кез келген параметрлер жиынтығы бойынша хабарламаларды сүзгілеу, сондай-ақ автоматты есеп қалыптастыру және оның жаңартуларына жазылу мүмкіндігі.
  • Мониторинг басталған кезден бастап кез келген уақыт кезеңіндегі хабарламаларды іріктеу.
  • Хабарламаларды сұрыптау - қатысу, аудитория мөлшері, пікірлер, лүпілдер, репосттар, қараулар, дубльдер саны бойынша.
  • Жиналған хабарлар бойынша толық мәтінді іздеу.
  • Мониторинг объектілерін негізгі метрикалар бойынша, демографиялық және географиялық қималар бойынша, сондай-ақ медиа өрістің кез келген қималары бойынша салыстыру.
  • Пайдаланушыға хабарламалар массивінің негізгі мазмұнын бөлуге көмектесетін BrandGPT әлеуметтік медиа және БАҚ аналитигінің ЖИ-ассистенті.

Сюжеттер

Сюжеттер әлеуметтік медиадағы ақпараттық себептерді талқылауды қадағалауға мүмкіндік береді. Сюжеттеу ақпараттық өрістегі маңызды оқиғаларды туындау сәтінде анықтауға, сонымен қатар брендтің қандай ақпарат себептері пайдаланушыларды қызықтырғанын бағалауға көмектеседі. Сюжеттерге арналған тақырып аттарын ЖИ жасайды, олардың мәнін нақты көрсетеді және талдауды жеңілдетеді.

Хабарларды санаттау

Атап өтулердің жекелеген санаттарын, мысалы, азық-түлікті, жұмыс берушінің брендін, ақпараттық себептерді қадағалау үшін хабарламаларға кілт сөздермен сипатталған тегтерді қосуға болады - автоматты түрде және қолмен.

Әр тег бойынша интегралды көрсеткіштері, егжей-тегжейлі статистикасы және есепті экспорттау мүмкіндігі бар хабарлар таспасы көрсетіледі.

Тегтерді мағыналық топтастыру көп деңгейлі талдауды қамтамасыз етеді, тұрақты аналитикалық есептерді дайындауды жеңілдетеді және жылдамдатады.

Аспектілер

Өнімнің күшті және әлсіз жақтарын талдау үшін Brand Analytics аспектілерді – өнімнің негізгі сипаттамаларын, сондай-ақ пайдаланушылар бұл сипаттамаларды оң, теріс немесе бейтарап бағалайтынын көрсететін аспектілік реңкілікті автоматты анықтауды қамтиды.

Командада жұмыс істеу

  • Жүйеге команда мүшелерін шектеусіз қосу.
  • Пайдаланушылардың функционалды мүмкіндіктерге де, жиналған деректер мен есептілікке де қол жеткізу деңгейін икемді теңшеу.
  • Жүйені пайдаланушылар үшін тапсырмалар жасау, сондай-ақ пысықтау мәртебесі.
  • Команданың тиімділігін бағалау үшін пайдаланушы әрекеттерін журналға жазу.

Деректерді экспорттау

Brand Analytics пайдаланушылары үшін Word, PDF форматтарында презентациялық түрдегі есептерді экспорттау, сондай-ақ кез келген сүзгілер жиынтығын қолдана отырып, мониторинг басталған кезден бастап кез келген уақыт кезеңінде Excel, CSV, JSON файлдарында деректер мен статистиканы түсіру шектеусіз қолжетімді. Есептердегі ақпараттың құрамы бизнес мәселелеріңізді ескере отырып реттеледі.

Теңшелген есепті шаблон ретінде сақтауға және оны жазылымдар үшін пайдалануға болады. Жүйе автоматты есептерге жазылуға, сондай-ақ олар келген кезде немесе берілген сценарий бойынша жаңа хабарлар алуға мүмкіндік береді.

Хабарландырулар

Brand Analytics сигналдық жүйесі брендтің ақпараттық өрісіндегі маңызды өзгерістер туралы автоматты түрде хабарлайды — негативтің өсуі, пікір көшбасшысының хабарлары және т.б., бұл қажетті шараларды уақытында қабылдауға мүмкіндік береді.

Қадағаланатын өзгерістер шарттары икемді түрде теңшеледі және хабарландырулар электрондық поштаға, топтық чаттарға немесе Telegram-дағы жеке хабарламаға жіберіледі.

Интеграциялар

Интеграциялар Brand Analytics құралынан нысаналы хабарларды тиісті метадеректермен автоматты түрде және/немесе қолмен сіздің компанияңыз пайдаланушыларды қолдау үшін пайдаланатын басқа жүйелерге жіберуге мүмкіндік береді.

Қазіргі уақытта Telegram желісімен, ең көп таралған HelpDesk жүйелерімен, Битрикс24 CRM сервисімен, сондай-ақ Albato арқылы тағы 600+ сервистермен интеграциялау мүмкіндігі іске асырылды.

API

Brand Analytics тақырыптық деректерін корпоративтік жүйелерінде сақтау, хабарламаларды өз деректерімен байыту, өз құралдарының көмегімен тақырыптарға жиналған хабарламаларды өңдеу және талдау үшін Brand Analytics API-ге қол жеткізуге болады.

API сізге Brand Analytics жүйесінен корпоративті жүйелерге тақырыптар бойынша статистикалық деректер қималарын да, метадеректер, сюжеттер мен сюжеттер параметрлері бар хабарламаларды да жіберуге мүмкіндік береді.

Мобильді қолданба

24/7 режиміндегі әлеуметтік медиа мониторингі және нақты уақыттағы аналитика. Маңызды хабарламалар мен хабарландыруларды лезде алу ақпараттық өрістегі өзгерістерге уақтылы жауап беруді қамтамасыз етеді.

Әлеуметтік медиа мен БАҚ аналитикасы жүйесін таңдағанда, сіз қандай міндеттерді шешуді жоспарлап отырғаныңызға және қандай функционалдылыққа ие болғыңыз келетініне сүйенуіңіз керек. Алайда, іс жүзінде сіз бәрібір қалай болғанда да Brand Analytics жүйесіне келесіз, өйткені Ресейде бірдей деңгейдегі тікелей аналогтар жоқ. Біз бұл жүйемен көптен бері жұмыс істеп келеміз, оған өте ризамыз және іс жүзінде баламасын таппай отырмыз.
Владимир Виноградов
Pro-Vision компаниялар тобының президенті
Brand Analytics аналитикалық құралының болуы СДЭК PR-командасына БАҚ-пен және пайдаланушылардың атап өтулерімен тиімді жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар топ ішіндегі өз тәсілдерінің тиімділігін көрсетуге, сондай-ақ бизнеске сапалы кері байланысты қайтаруға және өнімдерді жақсартуға көмектесуге мүмкіндік береді.
Миша Берггрен
СДЭК коммуникациялар жөніндегі директоры
Brand Analytics құралымен жұмыс істеу біздің сервисіміз бен өнімімізді үнемі өзгертуге, жетілдіруге мүмкіндік береді. Біз мақсаттарды аудиторияның қажеттіліктеріне сай өзгертеміз және ол үшін әлеуметтік медианы бақылау бізге көп көмектеседі. Brand Analytics компаниясындағы әріптестердің де бір орында тұрмағаны жағымды: олар жүйені үнемі жетілдіріп, онымен жұмыс істеуді мамандар үшін ыңғайлы етеді. Біз олармен бірге өзгереміз және олар біз үшін өзгереді — және бұл үлкен синергия.
Дмитрий Шашнин
CarPrice маркетингтік коммуникациялар бөлімінің басшысы

Brand Analytics құралын іс жүзінде сынап көріңіз!

Жүйені сынау үшін нысанды толтырыңыз.

Бұл қалай болады?

  • біздің аналитик кеңесшілеріміз сізбен байланысып, бизнес тапсырмаларыңызды нақтылайды,
  • сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізді ескере отырып жүйені теңшейді,
  • жүйенің демонстрациясын өткізеді,
  • 7 күнге тестілік қолжетімділік беріп, кез келген сұрақтарға жауап беру үшін байланыста болады

Тегін демонстрациялық қолжетімділік