Енді барлық дубльдерді бір әрекетпен өңдеуге болады

Дубльді бірлесіп өңдеу

Біз Жиынтық есепке «Бірлескен дубльді өңдеу» режимін қостық, онда хабарламаға жасалған әрекет таңдалған кезеңде оның барлық дубльдеріне бір уақытта қолданылады. Бұл атап өтулердің үлкен ауқымын өңдеу уақытын едәуір қысқартады және оны аналитикалық есептерді шешуге босатады.

Дубльдер дегеніміз не

Дубльдер — бұл Brand Analytics автоматты түрде анықтайтын және топтастыратын бірдей немесе бір бірін ішінара қайталайтын хабарламалар.

Мысалы, дубльдер көбінесе әлеуметтік медиадағы жарнамалық орналастыруларды және БАҚ-тағы PR-себінділерді, сондай-ақ боттардың бірдей пікірлерді жаппай орналастыруын қамтиды.

«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі қалай жұмыс істейді

Егер «Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі қосулы болса, онда сіз хабарламаға жасайтын келесі әрекеттер бір уақытта сол хабарламаның дубльдеріне де қолданылады:

  • жою;
  • реңкілігін қолмен өзгерту;
  • тегтеу;
  • белгілеу;
  • өңделген деп белгілеу.

Әрекеттер тек таңдалған кезеңге түсетін дубльдерге қолданылады.

«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимін қосу үшін хабарлама таспасының оң жағындағы белгішені басып, қалқымалы терезеде қосқышты іске қосыңыз.

"Бірлескен дубльді өңдеу" режимін

Әдепкі бойынша, әр тақырыпта Дубльді бірлесіп өңдеу режимі өшірілген.

«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі жаппай операцияларда да жұмыс істейді. Сонымен қатар, өңдеу үшін бөлектеуге болатын хабарламалардың максималды саны — 30 000. Бұл шектеу сіз бөлген хабарламалар санына қатысты, ал соңында дубльдермен бірге өңделетін хабарламалар саны 30 000-нан асуы мүмкін.

Сонымен қатар, өшірулі «Дубльді бірлесіп өңдеу» режимімен жүйенің жұмысын жеделдету үшін, енді 300 000 дейін хабарламаны өңдеу үшін бөлектеуге болады.

Жаңарту әлеуметтік медиа мен БАҚ талдаушыларына, сондай-ақ үнемі хабарламалардың үлкен ауқымын өңдейтін байланыс менеджерлеріне пайдалы болады. Дубльді бірлесіп өңдеу режимі күнделікті тапсырмаларды орындау жылдамдығын ондаған және жүздеген есе арттырады, яғни терең аналитикаға уақыт босатады.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығымен серіктес болды