Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығымен серіктес болды

Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығының құрамына кіріп, ұйымның серіктесі болды. Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығы – Өзбекстанда бизнесті маркетинг пен оның құралдары арқылы дамытатын іскерлерді біріктіретін Орталық Азиядағы маркетологтардың ең ірі бизнес қауымдастығы. Қауымдастық 2016 жылдың желтоқсанында Ташкент қаласында құрылды. Бүгінде ол 160-тан астам серіктес компаниялар мен 100-ден астам маркетинг саласындағы сарапшыларды біріктіреді.

Brand Analytics Өзбекстан нарығында жеті жылдан астам уақыт бойы бар және компания сарапшылары елдегі ең ірі маркетингтік конференцияларға үнемі қатысып келеді. Өзбекстандағы Brand Analytics клиенттерінің арасында әртүрлі салалардағы ұйымдар бар: бұл банк секторы, телеком, e-commerce, қаржы-техникалық, IT-компаниялар, медиа, HoReCa.

Біз Өзбекстандағы клиенттік тәжірибені зерттеуге және жалпы әлеуметтік медиа аналитикасына негізделген data-driven маркетингіне нарықтың қызығушылығы артып келе жатқанын көріп отырмыз — елдің көптеген негізгі компаниялары медиа өрісті бақылау мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану қажеттілігін түсінуде. Біз Өзбекстанның компанияларымен және ұйымдарымен ынтымақтастық құру үшін ашықпыз және елдегі әлеуметтік медиа аналитикасы нарығын одан әрі дамытуға ниеттіміз. Орталық Азия маркетологтарының ең ірі бизнес-қауымдастығымен серіктестік – біздің көпжылдық берік достығымыздың қисынды қадамы. Біз Өзбекстан брендтеріне беделді кешенді басқаруда, тиімді коммуникацияларды құруда, сондай-ақ сұранысқа ие өнімдерді дамыту мен құруда бірге көмек көрсете алатынымызға сенімдіміз.

Марина Попова, Клиенттік департаментінің директоры Brand Analytics

Brand Analytics PR-мамандарына, маркетологтарға, өнім талдаушыларына, клиенттік сервис мамандарына, HR-менеджерлер мен компания басшыларына арналған әлеуметтік медиа талдаушылар қауымдастығын дамытуға және Өзбекстанда индустриялық конференциялар ұйымдастыруға көп көңіл бөлуді жоспарлап отыр.

Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығының қолдауымен 2025 жылғы 15 мамырда Ташкентте алғаш рет бизнес мүддесі үшін әлеуметтік желілерді талдаудың барлық аспектілеріне арналған Өзбекстандағы әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша бірінші индустриялық конференция – Uzbekistan 2025 Brand Analytics конференциясы өтеді.

Өзбекстанда әлеуметтік желілер мен платформалар белсенді қолданылады, сондықтан қауымдастықтың серіктес компаниялары әлеуметтік желілердегі беделмен жұмыс істеу, клиенттік тәжірибені зерттеу және тағы басқа мәселелерді жиі көтереді. Сондықтан біз Brand Analytics компаниясының Өзбекстанда белсенді жұмыс істеу және біздің Қауымдастыққа қосылу туралы шешімін құптаймыз. Біз Tashkent Marketing Forum 2025 бағдарламасына қатысқан кезде Brand Analytics командасын іс жүзінде бақыладық. Команданың тәжірибесі жалпы нарықта да, біздің Қауымдастықтың серіктестерінде де сұранысқа ие болатынына сенімдіміз.

Мирзаахмедов ДиерДиер Мирзаахмедов Өзбекстан Маркетингтік қауымдастығының Басқарма төрағасы

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Brand Analytics Өзбекстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Uzbekistan 2025

Әлеуметтік медиа "Сюжеттер" виджеті — Brand Visor құралында

Әлеуметтік медиа «Сюжеттер» виджеті — Brand Visor құралында

Дубльді бірлесіп өңдеу

Енді барлық дубльдерді бір әрекетпен өңдеуге болады

БАҚ сюжеттері – енді мобильді қолданбада

БАҚ сюжеттері – енді мобильді қолданбада