Brand Analytics мыңдаған, тіпті миллиондаған хабарламаларды талдауға мүмкіндік береді — жүйенің көмегімен қандай міндеттерді шешетіндігіңізге байланысты. Мұндай деректер ауқымын тек қолмен өңдеу қиын. Хабарламаларды сегменттеуге және оларды талдауды автоматтандыруға көмектесетін маңызды құралдардың бірі — тегтер.
Brand Analytics жүйесінде тегтерді пайдалану арқылы компания немесе мемлекеттік ұйым үшін қалай барынша пайда алу керектігін айтамыз.
Тегтер дегеніміз не
Тегтер — бұл оларды санаттау және сүзу үшін хабарларға қосуға болатын ерікті мәтіндік белгілер. Олар үлкен ақпарат ағындарын құрылымдауға және оларды қажетті мамандарға бағыттауға мүмкіндік береді.
Көбінесе тегтерде хабарламаның маңызды сипаттамалары жазылады:
- Аталған бренд немесе тұлға, әсіресе егер олар бір тақырыпта бірнеше рет бақыланса;
- Аталған объектіні немесе оның сапасын бағалау — аспектілерге қосымша;
- Аталу географиясы немесе жарияланым көзі;
- Хабарлама маңызды болатын компанияның бөлімі немесе департаменті.
Тегтерді қалыптастыру тәсілі тек осы санаттармен шектелмейді. Оларды нақты міндеттерді шешуге бейімдеуге болады. Ең бастысы, тегтер мамандардың жұмысын жеңілдетуі және қажетті ақпаратты табуға көмектесуі керек.
Тегтер қалай көрінеді
Тегтер — бұл Brand Analytics жүйесіндегі хабарламалардағы кішкентай түсті блоктар. Олар негізінен ашық көк түсті, бірақ Тегтер есебінде оларды айыру ыңғайлы болу үшін реңкін өзгертуге болады.

Хабарламаларды тегтеуді қалай жылдамдатуға болады
Тегтерді әр хабарламаға жеке-жеке қолмен тағайындауға болады. Бұл жол терең контент-талдау үшін жарайды, мұнда әрбір хабарлама оны белгілі бір сегментке жатқызбас бұрын оқылады.
Дегенмен, тегтерді бірден көптеген хабарламаларға тағайындауға немесе процесті автоматтандыруға болады.
Көптеген хабарламаларға тегтерді қалай тағайындауға болады
Алдымен сіз тегтегіңіз келетін хабарламаларды таңдауыңыз керек. Мұны қолмен жасауға болады — хабарламаның снипеттіне сол жағынан құсбелгі қою арқылы. Немесе Жиынтық есептің жаппай әрекеттер панеліндегі «Барлығын таңдау» батырмасын басу арқылы.
Жаппай әрекеттер панелі экранның төменгі жағында орналасқан және ондағы белсенділік бірден барлық таңдалған хабарламаларға жатқызылады.

Жаппай тегтеуді қалай тиімді етуге болады
Тегтерді қолдана отырып, хабарламаларды сапалы сегменттеу үшін оларды алдын-ала сүзгілеу керек — белгілі бір параметрлерге сүйене отырып бөлектеу керек немесе қажетті негізгі сөздердің болуына сәйкес іздеу өрісі арқылы табу керек.
Содан кейін жаппай әрекетке арналған барлық хабарламалар берілген сипаттамалармен байланысты болады, бұл олардың тегтеуін тездетеді. Мысалы, сіз белгілі бір өнімдерге қатысты барлық атап өтулерді немесе әлеуметтік желілердегі барлық пайдаланушы жазбаларын (WOM) тексере аласыз.
Автоматты тегтеуді қалай баптауға болады
Жүйеге кіретін хабарламаларға тегтер бірден тағайындалуы үшін автотегтеуді теңшеуге болады. Бұл күнделікті мәселелерді шешуге пайдалы функционал.
Авто тегтер іздеу сөздері мен минус сөздердің көмегімен мониторинг тақырыбын құруда қолданылатындай іздеу сұранысының тіліне негізделіп жасалады.
Автоматты тегті іске қосқаннан кейін, ол аталған негізгі сөздерді қамтитын барлық жаңа (немесе, соның ішінде жиналған) хабарламаларға тағайындалады.
Осылайша, өнімдер, қызметтер немесе түлғалар туралы хабарламаларды сегменттеу ыңғайлы болады.
HR-тег: авторлардың жұмыс орны бойынша іздеу
Brand Analytics жүйесінде кадрлық тапсырмаларды немесе ақпараттық қауіпсіздікті шешуге арналған арнайы автоматты тег — HR тегі бар. Іздеу сұранысы негізінде ол әлеуметтік желілерде жұмыс орны көрсетілген адамдардың барлық хабарламаларын белгілейді.
Tele2 HR-міндеттерін қалай шешті
Fistashki агенттігі компанияға ORM-мен көмектеседі және бір міндет аясында салондардың жұмысына байланысты пікірлердің Tele2 HR брендінің жалпы имиджіне әсер етуіне назар аударды.
Әлеуметтік медиа хабарламаларында өсу нүктелерін іздеу туралы шешім қабылданды — бұл сауалнамамен шектелмеген және сұхбат берушінің жетектеуші сұрақтарымен бұрмаланбаған кері байланысы бар үлкен деректер ауқымы.
Әлеуметтік желілерде, форумдарда және қызметкерлердің пікірлеріне маманданбаған басқа алаңдарда қызметкерлер тарапынан атап өтулерді бөліп көрсету қиын. Мұндай хабарламалардың бір бөлігін HR-тегімен сүзуге болады.
Brand Analytics жүйесіндегі пікірлерді сегменттеу арқылы клиенттер мен қызметкерлердің тәжірибесін бөлек талдауға және байланыс салондарының негізгі артықшылықтары мен кемшіліктерін атап өтуге болады.
Алынған деректерді зерттей отырып, компания менеджменті дилерлермен өзара әрекеттесу процесін жаңартты: франчайзилермен коммуникацияны түзетіп, негізгі жағымсыз сәттер бойынша жақсартулар енгізді.
Негізгі сөздерсіз тегтерді тағайындауды қалай автоматтандыруға болады
Егер сіз хабарламаларды олардың мазмұнына тікелей байланысты болуы міндетті емес сипаттамаларға сүйене отырып кластерлеуіңіз керек болса, ережені теңшеуге болады.
Ережелер — хабарламалармен жасалатын автоматты әрекеттердің функционалы. Ережелерді қолдану қолмен өңдеуді азайта отырып, хабарламалармен жасалатын стандартты және күнделікті әрекеттерді автоматтандыруға мүмкіндік береді.
Ережелердің көмегімен хабарламалардың реңкін автоматты түрде өзгертуге, «өңделген» белгілерін қосуға, хабарламаларды жоюға және, әрине, тегтеуге болады.
Ережелер жеке сүзгілер, олардың қиылыстары және сүзгілер мен негізгі сөздердің қиылыстары бойынша теңшеледі.
Осылайша, мысалы, санат — WOM — және тиісті аудитория өлшемінің қиылысуымен сүзуді орнату арқылы әртүрлі масштабтағы инфлюенсерлерге тег тағайындау ережесін орнатуға болады.

Осы ереженің арқасында сіз пікір көшбасшыларының атап өтулерін бірден көресіз және талқылауға уақтылы қосыла аласыз.
Егер сіз осы тегпен хабарлама алу шартымен Хабарландыруды қоссаңыз, онда сіз атап өту туралы тезірек білесіз.
Тегтерді қалай жүйелеуге болады
Тегтер — бұл құрал. Кез келген құрал сияқты, олардың тиімділігі пайдалану тәсіліне байланысты.
Brand Analytics жүйесіндегі командалық жұмыс үшін біз коммуникация тиімділігін бағалауды, клиенттердiң кері байланысын өңдеуді және оған қызығушылық танытқан бөлімдерге ақпаратты беруді ыңғайлы ету үшін тегтерді тақырып бойынша топтастыруды ұсынамыз.
Мұны екі жолмен жасауға болады:
Тег атауына топтастыруды шығарыңыз
Тег атаулары бос орынмен немесе төменгі астын сызумен бөлінген бірнеше бөліктен тұруы мүмкін. Мысалы, Маркетинг_Бөлімі, Қолдау_Бөлімі және т.б.
Бұл тәсілдің артықшылығы — интуитивтілік. Сонымен қатар тегтер бойынша іздеуде қажет нәрсені тез табуға болады. Сонымен қатар, ол тегтеу мәзіріндегі навигацияны қиындатады және тегтерді көрнекі түрде ауырлатады.
Газпром Бонус бәсекелестерге қалай талдау жасады
Сапалы командалық жұмыс үшін барлық хабарламаларды белгілейтін тегтер мен автотегтер жүйесі жасалды.
Жазылым сапасының маңызды көрсеткіші — бұл арнайы ұсыныстардың саны мен әралуандығы, олар пайдаланушылардың қажеттіліктерін қалай жабатындығы. Бәсекелестік талдау үшін «Ұсыныстар_көп», «Ұсыныстар_аз», «Ұсыныстар_өтініштер» тақырыптық тегтері жасалды және қандай жеңілдіктер мен бонустар көбірек аталатынын бағалау үшін серіктестерді атап өтулер бөлек тегтелді.
Сонымен қатар, пайдаланушылардың қандай қиындықтарға тап болатынын түсіну маңызды болды. Ол үшін мынадай тегтер жасалды, мысалы: «Қате_Төлем», «Қате_Активация», «Қате_Орнату» және т.б. Бұл бәсекелестердің әлсіз жақтарын табуға және басқа сервистерден тиімді түрде ерекшелену үшін оларды өз өнімінде қосымша пысықтауға және сынауға мүмкіндік берді.

Басқа да тегтер болды, мысалы, WOM талқылаулары мен компания жаңалықтары үшін.
Нәтижесінде бәсекелестерден ерекшеленіп, өнімдік инсайттар табуға қол жеткізілді.
Тегтер есебінде топтастыру
Тегтерді топтастыру — бұл аналитикалық есептерді дайындауды жеңілдететін және жылдамдататын арнайы функция.
Топтар құрылған кезде «Тегтер» есебінде де, Excel, Word, PDF форматтарындағы экспорттарда да деректер құрылымы өзгереді — топтардағы тегтер бойынша статистика мен графиктер топтардан тыс тегтерден бөлек көрсетіледі.
Мысалы, жеке топқа өнімнің сипаттамаларын немесе тауарлардың атауларын біріктіруге болады — олардың ақпараттық өрісте ұсынылуын бағалау үшін.
СДЭК БАҚ-ты талдау үшін тегтер жүйесін қалай әзірледі
Коммуникациялардың тиімділігін неғұрлым егжей-тегжейлі талдау үшін тұтастай алғанда СДЭК-тің және атап айтқанда PR-командасының жұмыс бағыттары негізінде тегтер құрылымы құрылды. Тегтер жарияланымдардың негізгі сипаттамалары бойынша топтарға біріктірілді:
- Тақырыптар — жұмыс бағыты немесе контекстіде СДЭК (HR және кадрлар, франчайзи, конференциялар, IT және инновациялар) туралы айтылатын мәселелер;
- Форматтар — жарияланым түрі немесе СДЭК спикерінің қатысу форматы (шолу, пікірлер, мақалалар);
- Өнімдер мен сервистер — әртүрлі нысаналы аудиторияларға арналған СДЭК жобалары;
- Қатысу елдері — СДЭК-тің белсенді ілгерілеу аймақтары.
Іріктеуді түсінікті және оқылатын ету үшін тегтер топтары өзіндік түспен белгіленді, ал шұғыл пысықтауды қажет ететін шиеленіс жағдайға қатысты тегтер қызыл түспен белгіленді — олар тиесілі топтың түсіне қарамастан.

Өтпелі сүзу белгілі бір тақырыптарды және т.б. жарықтандыратын қандай да бір бизнес бағытына немесе аймаққа, медиаға қатысты негізгі сюжеттерді талдауға мүмкіндік береді.
Тегтер сүзуге қалай көмектеседі
Brand Analytics тегтерінде сүзу кезінде барынша мүмкіндіктер бар — хабарламаларды сегменттеу үшін бір уақытта бірнеше тегтерді қосуға, алып тастауға немесе бір бірімен қиылыстыруға болады.
Тегтермен әрекеттер сүзгіден кейін есептерге осылай әсер етеді:
- Қосу — таңдалған тегтердің кем дегенде біреуі тағайындалған хабарламалар ескеріледі;
- Алып тастау — таңдалған тегтердің ешқайсысы жоқ хабарламалар ескеріледі;
- Қиылысу — барлық таңдалған тегтер қолданылатын хабарламалар ескеріледі.
Сондықтан кешенді аналитика жасау үшін зерттеу үшін барлық маңызды хабарлама сипаттамаларын тегке көшіруге болады.
Мысалы, барлық пайдаланушылардың, брендтердің және БАҚ-тың хабарламаларын бөлек тегтеуге болады. Ал пайдаланушы хабарламаларының арасында жас санатын немесе басқа әлеуметтік-демографиялық көрсеткіштерді көрсететін тегтерді бөлек жасаңыз.
Есептердің негізгі индекстері сүзгілерді қолданғаннан кейін автоматты түрде қайта есептеледі, сондықтан ақпараттық өрісті жедел және кешенді бағалауға болады.
Тегтелген сегменттерді қалай салыстыруға болады
Тегтер есебінің, Жиынтық есепті экспорттаудың немесе Тақырыптарды салыстыру функционалының арқасында бірнеше тегтелген сегменттердің көрсеткіштері салыстырылады.
Тақырыптарды салыстыру бөлімінде тегтерді бір бірімен салыстыру үшін оларды «Не салыстыру керек» мәзірінен таңдап, сол жерде тақырыптар мен тиісті тегтерді таңдау керек. Бұл функционалдың маңызды ерекшелігі, Тегтер есебінен немесе жиынтық есептен айырмашылығы, бір типтегі әртүрлі тақырыптардағы тегтерді бір бірімен салыстыруға болады.
Тегтер — бұл ақпараттық өріс мониторингіне және хабарламаларды талдауға арналған негізгі құралдардың бірі. Ол әлеуметтік медиа мен БАҚ-ты зерттеудің кез келген міндеттерін шешуге көмектеседі: пікірлерге жауап беру мен өнім аналитикасынан бастап HR-брендті қалыптастыруға дейін. Ал тегтеуді автоматтандыру ақпараттың үлкен ауқымын өңдеудің күнделікті процесін жылдамдатуға және жеңілдетуге көмектеседі.