Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025: әлеуметтік медиа талдауы коммуникациялар мен бизнесті қалай өзгертеді

17 қыркүйекте Алматы қаласында Brand Analytics компаниясы ұйымдастырған Әлеуметтік медиа талдауы бойынша Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 екінші индустриялық конференциясы өтті. Биылғы жылы іс-шараның ауқымы кеңейгені сонша, өткізілетін орын қаладағы ең беделді және іскерлік іс-шаралар үшін ыңғайлы болып табылатын InterContinental Almaty іскерлік қонақ үйі болды.

Конференция өзін 2024 жылы ғана индустрия үшін жаңа тарту нүктесі ретінде көрсетсе, енді ол өзектілігін сенімді түрде растады. Зал толы болды: ірі брендтердің басшылары мен топ-менеджерлері, PR-директорлар мен маркетологтар, клиенттерге қызмет көрсету мамандары және БАҚ өкілдері ең басты мәселені — әлеуметтік медиа аналитикасы тиімді коммуникацияларды құрудың негізіне қалай айналатынын талқылау үшін жиналды.

Қазақстан аудиториясы: тілі, мінез-құлқы, трендтері

Конференцияны Компанияның стратегиялық коммуникациялар жөніндегі директоры Василий Черный ұсынған «Қазақстандағы әлеуметтік желілер: сандар мен трендтер, күз 2025» атты Brand Analytics жаңа зерттеуі ашты. Негізгі қорытынды: әлеуметтік желілерде қазақ тілін қолданудың артуы жалғасуда. Facebook-те аудиторияның 41%-дан астамы қазақ тілін, 31%-ы орыс тілін артық көреді. YouTube-те әлі де орыс тіліндегі контент басым — 74,3%, ал қазақ тілінде 12,5% бейне жасалады. Instagram-да бұрынғыдай орыс тілі 37,6% басым, бірақ қазақ тілінің үлесі 16%-дан асты.

«Біз осымен екінші жыл қатарынан қазақстандық әлеуметтік желілерде қазақ тіліндегі жарияланымдар үлесінің артқанын байқадық. БАҚ редакциялары, smm-бөлімдер және корпоративтік медиа қазақ тілді аудиториямен жұмыс істейтін жекелеген командалар құрады. Қазақ және орыс тілдеріндегі контент әртүрлі болуы керек, өйткені бұл аудиториялардың негізгі күн тәртібін көрсетуге деген қажеттіліктері әртүрлі. Ұлттық өзін-өзі сәйкестендірудің өсуі барған сайын айқындала түсуде және брендтер аудиториямен тура және ауыспалы мағынада бір тілде сөйлеу үшін осы мәдени трендтерді ескеруі маңызды».

Василий Черный Brand Analytics стратегиялық коммуникациялар жөніндегі директоры

Аудитория сонымен қатар Brand Analytics серіктесі Alvin Market компаниясының жасанды интеллекттің тұтынушы жолына әсері туралы зерттеуіне қызығушылық танытты. Зерттеу компаниялары тобының директоры Наталья Оспанова атап өткендей, тауарлар мен қызметтерді таңдауда қазақстандықтардың көбі АИ пайдаланатын болды, бұл тұтынушылардың мінез-құлқын өзгертуде. Қазірдің өзінде тұтынушылардың 64% сатып алудан бұрын, әсіресе электроника, туристік бағыттар, тұрмыстық техника, білім беру курстары мен қаржылық өнімдерді таңдағанда, жасанды интеллектпен кеңесуге дайын. Зерттеу технологияларға деген сенімділіктің артуын және олардың тұтынушылардың шешімдеріне әсерін көрсетеді. Зерттеу туралы толығырақ Forbes Kazakhstan сайтынан оқыңыз.

«Трендте болу: 2026 жылы маркетологтар мен PR мамандары қалай жұмыс істеуі керек?» атты панельде қызу пікірталас басталды.  Қатысқандар: Мира Халина (KURSIV.MEDIA), Майра Салыкова (Media System Group), Максим Оларь (Freedom Telecom), Русланбек Рахмонов (UZUM), Ольга Андреева (Brand Analytics), Евгений Кузнецов (Сидорин Лаб), Александр Лихтман (ITCOMMS).

Сарапшылар тез өзгеретін digital ортада коммуникацияның рөлі қалай өзгеретінін талқылап, екі тілді стратегиялар мен контентті мәдени бейімдеудің маңыздылығын тағы да атап өтті. Бұл тұрғыда Brand Analytics интерфейсінің қазақ және өзбек тілдерінде қолжетімділігін көптеген компаниялар қолданатын мониторинг жүйесі үшін қажетті қадам ретінде атап өтті. Пікірталастың басты қорытындысы — әлеуметтік медиа аналитикасы бүгінгі таңда PR командаларына тактикалық міндеттерден асып, стратегиялық функцияны орындауға көмектеседі. Коммуникаторлардың басты талабы да осы.

«2026 жылы маркетологтар мен PR мамандарына бұдан да жоғары жылдамдық пен ашықтық жағдайында жұмыс істеуге тура келеді. Аудитория жай ғана назар аударуды ғана емес, нақты және жекеленген коммуникацияларды күтеді, ал қоғамдық кеңістіктегі қателіктердің құны барған сайын артып келеді. Негізгі трендтер — тұтынушыға бағытталғандық, дербестендіру және деректермен жұмыс істеу қабілеті. Әлеуметтік медиа мен БАҚ талдауы енді қосымша емес, қажетті құрал болып табылады: ол аудиторияның көңіл-күйіндегі өзгерістерді уақытында білуге, стратегияны түзетуге және бедел мен бизнес нәтижелеріне нақты әсер ететін шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді».

Ольга Андреева Brand Analytics стратегиялық маркетинг жөніндегі директоры

Brand Analytics әлеуметтік медиа және БАҚ талдау жүйесінің жаңа мүмкіндіктері

Түстен кейін Орталық Азиядағы коммерциялық департаменттің басшысы Марина Черномазова мен компанияның сату бөлімінің басшысы Наталья Веселкина Brand Analytics жүйесінің мүмкіндіктері туралы презентация жасады. Magnum Cash&Carry ірі сауда-бөлшек сауда желісінің мысалында олар бірнеше рет түрту арқылы жауап беру үшін теріс пікірлерді, қызмет көрсету сапасын жақсарту мүмкіндіктерін, ассортименттегі проблемалық нүктелерді анықтауды және өзін бәсекеге қабілетті бөлшек сауда желілерімен салыстыруды көрсетті.

Жүйе пайдаланушыларының жұмысын едәуір жеңілдететін және жеделдететін Brand Analytics жаңа құралдары ерекше қызығушылық тудырды. Мысалы, хабарламалардың өздерін оқымай-ақ «Сюжеттер» есебі аудиторияның дәл қазір қандай тақырыптарды талқылап жатқанын көрсетеді. Ал «Көптеп экспорттау» функциясы әлеуметтік медиа мен БАҚ деректерін бір құжатта біріктіруге мүмкіндік береді. Қатысушылар бұл жаңартулар маркетологтар мен PR мамандарының жұмысын айтарлықтай жеңілдететінін атап өтті.

Кейстер: брендтер мен агенттіктердің практикалық тәжірибесі

Бағдарламаның негізгі блогы қазақстандық брендтер мен агенттіктердің кейстері болды, олар әлеуметтік медиа талдауының нақты бизнес-міндеттерді шешуге қалай көмектесетінін көрсетті. Қатысушылардың толық тізімін конференция сайтынан көруге болады.

TSPM маркетинг бөлімшесінің басшысы Надежда Рязанцева «Қазақстандағы маркетологтардың басты ауыртпалығын қалай жойдым» кейсін ұсынды. Надежда ірі блогерлермен, микроинфлюенсерлермен, сондай-ақ наноинфлюенсерлермен ынтымақтастықтың тиімділігі туралы тәжірибесі мен нақты мәліметтермен бөлісті. Желідегі шолуларды талдау тұтынушылардың 92%-ы миллиондаған жазылушысы бар блогерлердің жарнамасына емес, пайдаланушы контентіне (UGC) сенетінін көрсетті. UGC-ге назар аудара отырып, брендтер төмен шығындарға және жоғары қайтарымға қол жеткізеді — тікелей ұсыныстар кез келген жарнамадан артық. Ұсынылған гайдтегі Надежданың кеңесі – микроинфлюенсерлермен жұмыс істеу және оларды Brand Analytics жүйесін пайдалану арқылы іріктеп, нәтижелерді де жүйеде бақылау.

«НОМАД Иншуранс» маркетинг және PR директоры Шакир Иминов «Біз Brand Analytics: Nomad Insurance кейстерін қалай қолданамыз» кейсінде жүйемен жұмыс тәжірибесімен бөлісті. Ол Brand Analytics жүйесімен әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингінің уақыты айына 14 сағаттан үш минутқа дейін қысқарғанын, аналитиканың тиімділігі бірнеше есе артқанын атап өтті.

Itcomms PR агенттігінің негізін қалаушы Александр Лихтманның — «Өлшемдерден алынған ақпарат құралдары: айтуға ештеңе болмаған кезде PR қалай жасауға болады» кейсі Brand Analytics жүйесін пайдалану арқылы күтпеген ақпарат құралдарын қалай табуға болатынын көрсетті. Мәселен, Лихтман Алматыдағы концерт кезінде Дженнифер Лопестің мойнына жорғалаған шегіртке эпизоды Қазақстанның әлемдік БАҚ-тағы барлық аталуының 18%-ын — 39 миллион адамды қамтитын 3,6 мыңнан астам жарияланымды қамтамасыз еткенін жариялады. Ол дайындаған аналитика туралы Қазақстанның жетекші БАҚ құралдары жазды. Екінші қызықты кейс – «Орталық Азия стартаптары саласындағы ең танымал қазақстандықтар» рейтингіне бастамашылық жасау, – мониторинг жүйесімен сіздің клиенттеріңізді ілгерілететін және жетекші БАҚ-тар іліп әкететін рейтингті қалай ойлап табуға және дайындауға болатындығын көрсетті. Александр Лихтманның сұхбатын Tribune сайтынан табуға болады.

Конференция бағдарламасы қолданбалы зерттеулер мен SMM аналитика құралдарына арналған бөліммен аяқталды. Спикерлер: Наталья Кладова, Сидорин Лаб мониторинг және аналитика департаменті басшысының орынбасары, Нилюфар Эрматова, Click департаментінің PR медиа талдаушысы, Артык Кузьмин, Media System Group басқарушы серіктесі — әлеуметтік медиа аналитикасы арқылы жүргізілген және осы сегменттердегі өсу нүктелерін көрсететін нарықтың әртүрлі сегменттеріне зерттеулер ұсынды. SMM талдауы әлеуметтік медиа аналитикасын қалай толықтыратынын LiveDune сервисінің амбассадоры және Makatova Marketing агенттігінің негізін қалаушы — Элла Макатова айтып берді.

«Біз конференцияға деген қызығушылықтың артып келе жатқанын көріп отырмыз және биылғы жылы нағыз аншлаг болды. Аудитория тек тыңдап қана қоймай, пікірталастарға белсенді қатысып, сұрақтар қойып, тәжірибелерімен бөлісетіні ерекше қуантады. Спикерлер саны да артып келеді — қазақстандық брендтер мен агенттіктер Brand Analytics жүйесімен жұмыс істеудің табысты кейстерін көрсеткісі келеді. Бұл нарықтың жетілуінің жақсы белгісі: әлеуметтік медиа аналитикасы күнделікті бизнес тәжірибесінің бір бөлігіне айналуда».

Марина Попова Brand Analytics клиенттік департаментінің директоры

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 әлеуметтік медиа талдауы тек PR және маркетинг құралы ғана емес, сонымен қатар тұтастай бизнес үшін стратегиялық шешімдердің көзі болып табылатынын көрсетті. Іс-шара цифрлық трансформация жағдайында аналитика компанияларға тұрақтылықты сақтауға, өз тұтынушыларына жақынырақ болуға және болашақты басқаруға көмектесетінін растады.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Brand Analytics Орталық Азия Жарнама Қауымдастығына (ОАЖҚ) қосылды

Brand Analytics мобильді қосымшасы енді Қазақстанда, Өзбекстанда, Беларусь пен Тәжікстанда қолжетімді

Brand Analytics – енді өзбек тілінде

WOM және Промо санаттарын өзбек тілінде анықтау