Беделді бақылауға ғана емес, сонымен қатар сатып алушыларды, бәсекелестерді, өнімдерді, саланы зерттеуге мүмкіндік алу үшін әлеуметтік медианы бақылау және талдау жүйесін таңдағанда нені ескеру керек? Біз қазірдің өзінде Brand Analytics жүйесінде әлеуметтік медиа аналитикасымен жұмыс істейтін брендтер мен агенттіктердің өкілдерінен ұсыныс беруді сұрадық. Әлеуметтік медианы бақылау және талдау жүйесін қалай таңдағаны туралы түсініктемелерді M2, Ecoplatform, CarPrice, Pro-Vision және Ingate сарапшылары берді.
Әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесі қандай міндеттер үшін қажет?
Біздің компанияда екі техникалық қолдау желісі құрылды. Бастапқыда бірінші желінің міндеттеріне пайдаланушылармен тек пошта және байланыс орталығы арқылы ғана емес, сонымен қатар ВКонтакте және басқа да әлеуметтік медиа арқылы қарым-қатынас құру кірді. Содан кейін біз жүктемені бөлдік: бөгде SMM агенттігіне әлеуметтік желілер мен мессенджерлер берілді, ал бірінші инхаус желісі қоңыраулар мен поштада қалды.
Уақыт өте келе, процесті толығымен құра отырып, біз әлеуметтік медиада сыртқы атап өтулердің үлкен қабатын жіберіп алғанымызды түсіндік. Біздің аудиториямыз керемет белсенді. Олар өздері бейне түсіреді, роликтерге монтаж жасайды, блогтарында контентпен бөліседі, эко-челлендждер ұйымдастырады және біз туралы достары мен таныстарына айтады. Және біз олармен бір толқында болуды қалаймыз, барлығын көріп, естіп отырғанымызды және жобаның өміріне қатысуларыңыз үшін өте риза екенімізді көрсеткіміз келеді.
Осы үлкен көлемдегі деректерді қадағалау үшін біз әлеуметтік медиа аналитикасын қолдануды шештік. Brand Analytics демонстрациясын сұраттық, бұл өте оңай болып шықты. Енді біз бренд туралы барлық атап өтулерді жинаймыз, керемет посттарды табамыз, жауап береміз, ішкі арналарымызда бөлісеміз, ал ең белсенділеріне тіпті қайта өңделген материалдардан жасалған мерч сыйлаймыз.
Біз мұндай хабарламаларды жай ғана жинап, талдап, бірақ ешқалай түрде өңдемеген кезең де болды. Жақында кері байланысты өңдеу үшін позиция бөлінді. Маман әлеуметтік медиадағы компания туралы барлық атап өтулерге Helpdesk интеграциясы арқылы жауап береді. Енді біз пайдаланушылармен күн сайын байланыстамыз!
Вероника Золотарёва Lead Key Project Manager Ecoplatform
Әлеуметтік желілер мен БАҚ-та біз адамдардың клиент, оның өнімдері мен бәсекелестері туралы пікірлерін зерттейміз, содан кейін оңтайлы алға жылжыту стратегиясын әзірлейміз, KPI-ді түзетеміз немесе шиеленісті тез арада шешеміз. Біз Brand Analytics әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесінде жұмыс істейміз және төмендегі мүмкіндіктерді пайдаланамыз:
Бәсекелестерді талдау — олардың белсенділігі туралы, олардың өнімдері мен қызметтері туралы әлеуметтік желі қолданушылары мен онлайн БАҚ оқырмандары не ойлайтынын білу үшін. Бұл әсіресе нарыққа енді шығып жатқан компаниялар үшін өте маңызды — басқалар жіберген қателіктерді қайталау қаупі аз. Алайда, мұндай аналитика танымал ойыншыларға да қажет. Мысалы, біздің клиенттеріміздің бірі бізден бәсекелестерінің барлық сауда-саттық акцияларын талдауды сұрады, мұны өзінің акцияларын тиімдірек және тартымдырақ ету үшін қолданды.
Нысаналы аудиторияны анықтау. Brand Analytics жүйесі өнімді көрсетуге және оның тұтынушылары туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді: жынысы, жасы, қандай әлеуметтік желілерді пайдаланғысы келетіні, қызығушылық аймағы. Бұл деректер қалыпты жұмыс істейтін таргетингті теңшеу үшін қажет – digital науқанын жүзеге асыру кезінде «торғайларды зеңбірекпен атпау» үшін.
ORM — пікірлерге шолу сайттарымен және маркетплейстермен жұмыс. Brand Analytics Ozon, Wildberries, «СберМегаМаркет», «Яндекс Маркет», «Впрок» және басқа да танымал платформалардан пікірлер жүктеуге мүмкіндік береді. Бұл сатып алушылардан кері байланыс алуға ғана емес, сонымен қатар қай маркетплейстің аудиториясы брендке адал екенін түсінуге мүмкіндік береді.
Владимир Виноградов Pro-Vision компаниялар тобының президенті
Біздің салада — автоиндустрияда — біз келесі міндеттер үшін әлеуметтік медиа және БАҚ аналитикасы жүйелерін жиі қолданамыз:
— нарық пен бәсекелестерді талдау;
— атап өтулердің реңкін бақылау;
— өнімді жақсарту үшін инсайттарды атап өту контекстінде іздеу.
Автобизнестің ерекшелігі — аудитория әлі де әлеуметтік медиа мен тақырыптық форумдарды белсенді қолданады. Автомобильдің әр моделі туралы ақпаратты сайттан немесе жеке қауымдастықтан таба аласыз. Ал аудитория бар барлық жерде жағдайды немесе брендті бақылап, талдау қажет.
Дмитрий Шашнин CarPrice коммуникациялар бөлімінің басшысы
Біз үшін компанияның БАҚ-тағы танылуы, сондай-ақ жарияланымдардың реңкі және біздің контентке нысаналы аудиторияның қатысу деңгейі маңызды. Brand Analytics M2, негізгі спикерлер және жеке экожүйе қызметтері туралы жарияланымдарды мүмкіндігінше тез және толық қамтуға мүмкіндік береді. Аналитикалық платформаның мүмкіндіктері арқылы біз кең өрістегі бренд белсенділігінің динамикасын бақылай аламыз және алға жылжыту стратегиясын түзете аламыз.
Сондай-ақ, әлеуметтік медианы талдау бізге пайдаланушылардың пікірлерімен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Біз клиенттер тап болатын қиындықтарды анықтаймыз және ақпаратты жедел түрде М2 қолдау қызметіне жібереміз, онда әр жағдай жеке талқыланады.
Brand Analytics көмегімен біз жылжымайтын мүлік нарығының өзекті трендтері туралы білеміз. Біз жаңа тенденцияларды бекітеміз, олардың негізінде гипотезалар құрып, оларды компанияның өнім менеджерлерімен бірге пысықтаймыз. Бұл M2 қызметтерін одан да ыңғайлы және интуитивті түсінікті етуге мүмкіндік береді.
Альбина Хайретдинова М2 жылжымайтын мүлік экожүйесінің маркетинг департаментінің басшысы
Брендтерге желідегі беделін арттыруға көмектесетін агенттік ретінде біз үшін брендтің қазіргі өзекті жағдайын көрсететін көрсеткіштерге әрқашан қол жеткізу маңызды.
Біз өз жұмысымызда жиі қолданамыз:
— бренд клиенттерімен байланыс алаңдарының тиімділігін бағалау үшін медиа қатысу индексі;
— жарияланымдарды талдау және нарыққа қызықты тақырыптарды анықтау үшін БАҚ пен әлеуметтік медианың дәйексөз индексі.Сондай-ақ, әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесі бізге әрқашан сақадай сай тұруға және алғашқы «қоңыраулар» пайда болған кезде негативтің таралуын болдырмауға көмектеседі.
Максим Мишин Ingate Reputation ORM шешімдерін әзірлеу жөніндегі бас стратегі
Әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесін қандай параметрлер бойынша таңдау керек
Әлеуметтік медиа аналитикасы құралын таңдаған кезде біз үшін баға, интерфейстің қолжетімділігі, қарапайымдылығы және мүмкіндігінше көбірек алатын артықшылықтар маңызды факторлар болды. Таңдауға демо қол жеткізудің болуы көп әсер етті. Процесс 1,5-2 аптаға созылды: мақсатты түсіндік, нарықтағы шешімдерді жылдам зерттеуді жүргіздік, демо нұсқаны сұраттық, сынақтан өткіздік және таңдадық. Тағы бір критерий — платформадан уақтылы кері байланыс алу. Техникалық қолдаудың жедел және жан-жақты жұмыс істеуі, сүйемелдеу болуы маңызды.
Вероника Золотарёва Lead Key Project Manager Ecoplatform
Сіз қандай міндеттерді шешуді жоспарлап отырғаныңызға және қандай функционалдылықты алғыңыз келетініне сүйенуіңіз керек. Алайда, іс жүзінде сіз бәрібір қалай болғанда да Brand Analytics жүйесіне келесіз, өйткені Ресейде бірдей деңгейдегі тікелей аналогтар жоқ. Біз бұл жүйемен көптен бері жұмыс істеп келеміз, оған өте ризамыз және іс жүзінде баламасын таппай отырмыз.
Владимир Виноградов Pro-Vision компаниялар тобының президенті
Кез-келген өнімді таңдағанда, біз стандартты жобаны басқару үшбұрышына сүйенеміз. Осылайша, әлеуметтік медианы талдау құралын таңдағанда, біз келесі аспектілерге назар аударамыз:
— уақыт: жүйені теңшеуге, белгілеуге, есептер құруға, интеграциялауға және нақтылау қажеттілігіне қанша уақыт кетеді;
— көлем: құрал қанша ресурстарды қамтиды және жүйе деректердің қандай көлемімен жұмыс істейді;
— құны: қысқа және ұзақ мерзімді перспективада шарттар қаншалықты тиімді.Дмитрий Шашнин CarPrice коммуникациялар бөлімінің басшысы

Біз үшін аналитикалық құралды таңдаудағы бірінші критерий пайдалану ыңғайлылығы болды. Бір терезеде БАҚ пен әлеуметтік медианы бақылауға мүмкіндік беретін жүйені меңгеру әлдеқайда оңай. Сондай-ақ, бұл брендтің медиа өрістегі күйінің үлкен көрінісін бірден көруге көмектеседі.
Жүйенің интерфейсі интуитивті түсінікті болуы және оны пайдаланатын кез келген қызметкер дашбордтарды, хабарландыруларды және есептерді жылдам реттей алуы бірдей маңызды. Қосымша плюс ретінде — маңызды өзгерістер туралы жедел сигнал бере алатын мобильді қолданбаның болуы.
Жиналған деректердің саны да біз үшін маңызды: аналитика жүйесі деректерді неғұрлым көп жинай алса, соғұрлым біз нәтижесінде толық суретті алып, талдай аламыз.
Соңғы, бірақ маңыздылығы жағынан кем түспейтін критерий — архивтегі деректерге қол жеткізу. Біз қазіргі кездегі жарнамалық науқандардың тиімділігін бағалау және болашаққа арналған стратегияларды жоспарлау үшін өткен кезеңдердегі деректерге жиі жүгінеміз.
Максим Мишин Ingate Reputation ORM шешімдерін әзірлеу жөніндегі бас стратегі
Әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен талдау жүйесін таңдау кезінде ескеру қажет кеңестер, лайфхактар
Біріншіден, жүйені сынау мүмкіндігінен бас тартпаңыз. Бізге демо қол жеткізу көп көмектесті, соның арқасында жазылымды сатып алғанға дейін біз платформаның функционалын түбегейлі қарастырып, таңдау туралы шешім қабылдай алдық.
Екіншіден, қолдау қызметімен байланысты тексеру қажет. Жаңа ресурспен жұмыс істеу сапасы көбінесе олардың қызығушылығына, қатысуына және жауап жылдамдығына байланысты болады.
Альбина Хайретдинова М2 жылжымайтын мүлік экожүйесінің маркетинг департаментінің басшысы
Келесі аспектілерге назар аударыңыз:
— Жүйе жинай алатын атап өтулер саны;
— Ол көретін БАҚ саны;
— Деректер архивінің тереңдігі (инсайттар ретроспективасы және оларды анықтау үшін қажет).Сондай-ақ, құралдың қосымша мүмкіндіктерін қарастырыңыз — дашбордтарды құру, үшінші тарап жүйелерімен интеграциялау, клиенттер мен топ-менеджерлерге арналған дашбордтар.
Дмитрий Шашнин CarPrice коммуникациялар бөлімінің басшысы
Әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесін таңдаудағы қадамдар
Жаңа аналитикалық платформаны таңдағанда, біз көпшілікке арналған ақпараттық өріспен жұмыс істейтін компания ішіндегі бірнеше бөлімдерден бірден кері байланыс жинауды ұсынамыз. Мысалы, PR, SMM және Digital. Бұл жаңа мониторинг жүйесі сәйкес келетін критерийлерді анықтауға мүмкіндік береді.
Әрі қарай, әр сервистің интерфейсімен және мүмкіндіктерімен танысу қажет.
Альбина Хайретдинова М2 жылжымайтын мүлік экожүйесінің маркетинг департаментінің басшысы
Әлеуметтік медиа аналитикасы жүйесіне қойылатын талаптардың тізімін қалай жасауға болады және неден бастау керек? Ұсыныстармен CarPrice коммуникациялар бөлімінің басшысы Дмитрий Шашнин бөлісті:
- Қажеттіліктер пулын анықтаңыз: сіз өзіңіз туралы атап өтулерді қай жерде жиі көресіз — БАҚ-та немесе медиада.
- Базаның қажетті тереңдігін бағалаңыз: егер сізде көпжылдық бизнес болса, сізге терең архив қажет болуы мүмкін.
- Жүйемен жұмыс істейтін мамандардың санын және сервистегі қызметкерлер санына шектеулер бар-жоғын біліңіз.
- Өнімді құны бойынша басқа бәсекелестермен салыстырыңыз.
- Демо нұсқасын қолданып көріңіз, есептерді және сервистің пайдаланушы интерфейсін бағалаңыз.
- Сервис менеджерлеріне сіздің қажеттіліктеріңіз туралы айтып, сервисті пысықтау мүмкіндіктерін нақтылаңыз. Ең дұрысы, алдағы шығарылымдарда қандай жақсартулар болуы мүмкін екенін түсініңіз.
- Жүйені теңшеу құжаттамасын қарап шығыңыз және оператор бұрын онымен жұмыс істемесе, жүйені қаншалықты теңшей алатынын анықтаңыз.
- Компанияның жүйемен жұмыс істеу жөніндегі курстары бар-жоғын біліп алыңыз.