Әлеуметтік медиа талдауына арналған Brand Analytics Conference Kazakhstan индустриялық конференциясы осымен екінші рет өтеді

2025 жылғы 17 қыркүйекте Алматы қаласында Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025 индустриялық конференциясы екінші рет өтеді . Конференция әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы талдауды бизнестің мүддесіне пайдаланудың барлық аспектілеріне арналған. Биылғы жылы конференцияның басты бағыты – тиімді коммуникацияларға арналған аналитика. Өткен жылдағыдай, біз өз ісіне құмар коммуникаторлардың толық залын жинаймыз. Бізге қосылыңыз!

Сарапшылармен бірге біз маркетологтар мен PR мамандары үшін нарықтың өзекті мәселелерін талқылаймыз. Зерттеушілермен бірге цифрлық платформаларды дамытудағы трендтерді және конференцияға арнайы дайындалған әлеуметтік желілерді зерттеуді талқылаймыз. Платформалармен және аналитикалық құралдардың вендорларымен бірге олардың жаңа мүмкіндіктерін қарастырамыз. Брендтер мен агенттіктермен бірге сіздің коммуникацияларыңыз технологиялық инновацияларды елдің мәдениеті мен тұтынушылардың құндылықтарын терең түсінумен үйлестіру үшін әлеуметтік медиа аналитикасын қолданудың ең жақсы тәжірибелерін талқылаймыз.

Конференцияға қатысушылар үшін эксклюзивті зерттеулер

Конференцияның ашылуында дәстүрлі түрде Вrand Analytics «Қазақстандағы әлеуметтік желілер: сандар мен трендтер, 2025 жылдың жазы. Қазақстан желіде қандай тілдерде сөйлейді» арнайы ВАconf қатысушылары үшін дайындалған зерттеуді ұсынады. 2024 жылғы зерттеумен біздің блогта танысуға болады: https://brandanalytics.ru/blog/social-media-kazakhstan-summer-2024

Тағы бір эксклюзивті зерттеуді конференцияның серіктесі – Alvin Market компаниясы дайындайды. Зерттеу өзекті тақырыпқа – пайдаланушылардың ЖИ пайдалану сценарийлері мен үлгілеріне бағытталған. Жасанды интеллекттің қарқынды таралуымен PR және бедел саласындағы мамандар үшін жаңа міндет цифрлық із мониторингі болып табылады, өйткені ол оқыту іріктемесіне және соның салдарынан пайдаланушыларға үлкен тілдік модельдердің жауаптары арқылы компанияңыздың беделіне тікелей әсер етуі мүмкін.

Маркетологтар мен PR мамандары үшін нарық сындары туралы сарапшылармен пікірталас

Бүгінгі таңда коммуникаторлар бір жағынан коммуникациялардың жылдам цифрлық трансформациясымен, екінші жағынан, мәдени, тілдік және жас ерекшеліктеріне, тұтынушылардың тез өзгеретін сұраныстарына дәл ену қажеттілігімен байланысты жаңа қиындықтарға тап болады. Нарық сарапшыларымен бірге біз осы қиындықтарды талқылаймыз және аналитиканы өз пайдасына – сенімді және тиімді коммуникацияларға айналдыру үшін қалай пайдалану керектігін айтамыз.

Талқылауға арналған тақырыптардың арасында:

  • коммуникациядағы тілдік және мәдени ерекшеліктер
  • клиентке бағытталған және барған сайын талапшыл тұтынушыларға арналған курс
  • контентті дербестендіру және инфлюенсерлермен жұмыс істеудің бүге-шігесі
  • әр түрлі сандық платформалардың ерекшеліктері
  • digital-арналардағы нәтижелердің өлшенуі туралы сұраныс
  • жасанды интеллектпен беделге жаңа қауіптер және цифрлық із мониторингінің міндеті

Мониторинг жүйесінің жұмысын тікелей көрсету

Егер сіз бұрын-соңды нақты уақыттағы мониторингті көрмеген болсаңыз, оны көруіңіз керек. Қатысушылардан хабарламаларды тікелей залда отырып, әртүрлі цифрлық платформаларда, әртүрлі тілдерде жазуды сұраймыз. Осы арқылы жүйенің бұл хабарламаларды қалай ұстайтынын көрсетеміз.

Көрсетеміз:

  • 2 рет түрту арқылы өңдеуді қажет ететін негативті қалай табуға болады
  • Дағдарысты тезірек тоқтату үшін әдейі лақтырылған ақпараттың бастапқы көзін қалай табуға болады
  • Сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңіз туралы клиенттердің пікірлерін қалай көруге болады
  • Және көптеген басқасы…

Тікелей демонстрацияның міндеті – барлық қатысушыларға мониторингтен тез түсінікті пайда алу және онымен жұмысты бастау туралы түсінік беру.

Брендтер мен агенттіктердің кейстері

Сандар мен трендтерді талқыладық, мониторингтің қалай жұмыс істейтінін түсіндік, келесі қадам – қандай мақсаттар қою керектігін және қандай нәтижелерге ұмтылу керектігін түсіну үшін аналитиканың бизнеске пайдасы туралы кейстерді тыңдау.

Қазіргі уақытта кейстері бар секция қатысушыларының арасында мына брендтер: Tele2, TSPM, Click және басқалары, агенттіктер: AMS, Сидорин Лаб, RQ/AMDG, ITCOMMS.

Аналитикалық шешімдердің платформалары мен вендорларының жаңа өнімдері

Бүгінгі таңда әртүрлі цифрлық платформалардың ерекшеліктерін және аналитикалық құралдарды пайдалану дағдыларын түсінбестен тиімді коммуникацияларды елестету мүмкін емес.

Сіз, әрине, тік түсірілген бейне жастармен қарым-қатынастың негізгі форматы екенін білесіз. Ал әр түрлі платформалармен жұмыс істеу кезінде қандай аса айқын емес трендтер бар? Міне, олар туралы білетін боламыз.

Егер сіз бюджеттен шектелсеңіз және сізге ROI туралы жиі еске салатын болса, онда сізге SMM аналитикасының жаңалықтарын тыңдау қажет.

BAconf қатысушыларына қосылыңыз

Бағдарламаның өзекті нұсқасы жаңартылады және әрдайым конференция сайтында қолжетімді: https://baconf.kz/programm. Біздің келесі анонстарымызды қадағалаңыз – біз сізге спикерлердің жаңа тақырыптарын ұсынамыз.

Және құны көтерілгенге дейін билеттерді сатып алуды ұмытпаңыз!

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2025: әлеуметтік медиа талдауы коммуникациялар мен бизнесті қалай өзгертеді

Brand Analytics Орталық Азия Жарнама Қауымдастығына (ОАЖҚ) қосылды

Brand Analytics мобильді қосымшасы енді Қазақстанда, Өзбекстанда, Беларусь пен Тәжікстанда қолжетімді

Brand Analytics – енді өзбек тілінде