Жиынтық есеп тақырыпшасында көрсетуге арналған 5 индекс

Біз тақырыпшада көрсетуге және Жиынтық есепте графикте көрсетуге болатын индекстер санын көбейттік. Енді Brand Analytics пайдаланушылары бір уақытта өздерінің ақпараттық өрісі үшін маңызды 5 көрсеткішті бақылай алады. DOCX және PDF-ке экспорттау кезінде де сонша индекстерді теңшеуге болады. Бұл нақты уақыт режимінде ақпараттық өрісті кешенді бағалауға және көбірек маңызды көрсеткіштерді бақылауға мүмкіндік береді.

Енді әдепкі бойынша Жиынтық есепте тақырып түріне байланысты 5 индекс көрсетіледі.

Әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ немесе Таңдаулы авторлар тәрізді тақырыптарда:

  • Хабарлар
  • Авторлар
  • Аудитория
  • Қатысушылығы
  • Бейілділік / Реңкілік индексі

БАҚ тәрізді тақырыптарда:

  • Хабарлар
  • Дереккөздер
  • Аудитория
  • Медиақатысу
  • Бейілділік / Реңкілік индексі

Индекстердің әрқайсысы бойынша жиынтық есепте таңдалған кезеңдегі көрсеткіштің динамикасы бар график қолжетімді.

Индекстерді көрсетуді қалай теңшеуге болады

Жиынтық есепте Индекстерді көрсету әр пайдаланушы үшін бөлек теңшеледі.

Индекстердің саны мен құрамын Теңшеу – Дербес теңшеу – Қарауды теңшеу бөлімінен таңдауға болады.

Егер сіз әдепкі бойынша теңшеуді емес, индекстердің дербес құрамын қолдансаңыз, онда қазір Жиынтық есепте ештеңе өзгермейді – сізге таныс көрсеткіштер жинағы қалады.

Егер сіз әдепкі бойынша теңшеуді қолданған болсаңыз, онда Жиынтық есеп тақырыпшасында кез келген типтегі тақырыптарда Аудитория индексі пайда болды.

Экспорттауда не өзгерді

Аналитикалық есепті экспорттауда енді 5 индекске дейін таңдауға болады. Әдепкі бойынша, қарауды теңшеуде таңдалғанмен бірдей Негізгі индекстер таңдалғанын ескеру маңызды.

Аналитикалық есепті PDF және DOCX форматтарында экспорттау теңшеуін жаңарту төмендегілерге қатысты:

  • Жиынтық есептегі экспорттау;
  • Көптеп экспорттау;
  • Шаблондар;
  • Жазылымдар.

Назар аударыңыз: егер сізде Жиынтық есепте әдепкі бойынша индекстер орнатылған болса, онда экспорттау және көптеп экспорттау кезінде сізде 4 емес, 5 индекс таңдалады.

Қазірдің өзінде жасалған Шаблондар мен Жазылымдарда индекстердің құрамы сақталады.

Жаңарту әлеуметтік медиа мен БАҚ-тың мониторингі мен аналитикасымен айналысатындардың барлығына пайдалы болады, өйткені ол бір экранда ақпараттық өрістің негізгі параметрлері мен олардың динамикасын жедел бағалау үшін көбірек деректерді көруге мүмкіндік береді.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыруға аудиториясы туралы деректер қосылды

Енді сіз хабарлама сниппетінің өлшемін таңдай аласыз

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады