Маркетологқа арналған Brand Analytics: әлеуметтік медиа аналитикасымен 4 зерттеу мәселесін шешеміз

Маркетологқа арналған Brand Analytics: әлеуметтік медиа аналитикасымен 4 зерттеу мәселесін шешеміз

Қазіргі заманғы маркетинг нарықты, өнімді, бәсекелестерді, аудиторияны талдаусыз мүмкін емес. Материалда маркетологқа арналған Brand Analytics жүйесінде қандай құралдар бар екенін және оларды маңызды зерттеу мәселелерін шешу үшін қалай қолдану керектігін айтамыз.

Жаңа клиенттерді тарту үшін өнімнің бәсекелестік артықшылықтарын анықтау, сатып алушы сіздің көмегіңізбен қандай проблеманы шешкісі келетінін түсіну, тиімді алға жылжыту арналарын табу қажет. Бұл зерттеу міндеттерін шешуге әлеуметтік медиа аналитикасы көмектеседі. Маркетологтың әлеуметтік медиа аналитикасы құралдарымен жұмысты қалай бастау керектігін — 4 типтік зерттеу міндеттері үлгісінде толығырақ қарастырайық.

1-міндет: өнімді әлеуметтік медиада қалай зерттеуге болады

Маркетинг өнімнен басталады. Клиенттер сіздің тауарларыңыз немесе қызметтеріңіз туралы не ойлайтынын білу үшін классикалық зерттеу — сауалнама немесе терең сұхбат өткізуге болады. Brand Analytics талдауды жылдамырақ әрі оңай жасауға мүмкіндік береді — әлеуметтік медиа деректері негізінде.

Әлеуметтік медиа — бұл әлеуметтік желілер, форумдар, геосервистер, маркетплейстер және кері байланыс қалдырылатын сайттар — пайдаланушылар өз пікірлерімен ашық бөлісетін, өнімде не жетіспейтінін, оны қалай қолданатынын және таңдау кезінде нені басшылыққа алатынын айтатын барлық алаңдар. Brand Analytics бұл деректерді жинайды және оларды талдауға көмектеседі.

Сатып алушылардың жанды жауабы компанияға өнімді немесе оның жеке қасиеттерін өзгерту, нарыққа жаңа өнімдерді шығару, позициясын өзгерту туралы шешім қабылдау үшін деректер бере алады.

Brand Analytics жүйесінде өнімді талдауды неден бастау керек

1. WOM-хабарламаларды сүзіңіз

Егер сіз әлеуметтік медиа тақырыбында WOM (word of mouth) санаты бойынша сүзгіні таңдасаңыз, онда сізге пайдаланушылардың жеке тәжірибені қамтуы мүмкін бірінші жақтың атынан жазылған хабарламалары ғана көрсетіледі.

Маркетологтарға арналған Бренд аналитикасы: өнімді талдауға арналған WOM

2. Тегтерді орнатыңыз

Тегтер — бұл сіздің жеке аналитика жасау және тақырыптағы хабарламаларды санаттау құралыңыз. Сіз нені және қалай тегтеу керектігін өзіңіз анықтайсыз. Мысалы, оны не үшін жақсы көретінін немесе керісінше екенін түсіну үшін әртүрлі өнімдерге немесе тіпті өнімнің нақты сипаттамаларына пікірлерді бөлек белгілей аласыз.

Маркетологтарға арналған Бренд аналитикасы: өнімді талдауға арналған тегтер

3. Аспектілерді бағалаңыз

Аспект — бұл өнімнің, брендтің немесе сервистің сипаттамасы. Brand Analytics бұл сипаттамаларды автоматты түрде тауып, олардың реңкін анықтай алады.

Мысалы, пайдаланушы тұтастай алғанда өнімді ұнатады, бірақ сауда нүктелеріндегі кезектерді немесе жағдайды жақтырмайды. Бұл кезде хабарламаның жалпы реңкі оң болып қалады, бірақ сервис аспектісінің реңкі теріс белгіленеді.

Аспектілер тереңірек өнім аналитикасын жүргізуге көмектеседі. Олар базалық тарифтен жоғары барлық тарифтерде қолжетімді. Барлық тарифтерді «Құны» бетінен көруге болады.

Маркетологқа арналған Бренд аналитикасы: өнімді талдау аспектілері

Әлеуметтік медиадағы өнім аналитикасының кейсі: CarPrice пікірлерге жауап ретінде жаңа қызметтерді қалай енгізді

CarPrice командасы нысаналы пікірлерді іздеу және талдау үшін WOM автоматты анықтауын пайдаланды. Осылайша сервис үшін өсу нүктелерін табу мүмкін болды. Мысалы, пайдаланушылар автокөлікті есептен шығарудың қосымша қызметіне тапсырыс беру мүмкіндігіне ие болды.

2-міндет: әлеуметтік медиада бәсекелестік талдауды қалай жүргізуге болады

Алға жылжыту арналарының тиімділігін арттыру үшін бәсекелестердің маркетингін қадағалау қажет. Мұны нақты уақыт режимінде үнемі жасау үшін Brand Analytics мүмкіндік береді. Әлеуметтік медиадағы бәсекелестерді талдау арқылы қандай мәселелерді шеше аласыз:

  • Нарықтың басқа ойыншыларының арасында брендтің орнын анықтай аласыз;
  • Сатып алушылар сізді іс жүзінде кіммен салыстыратынын түсіне аласыз;
  • Алға жылжыту үшін пікір көшбасшыларын, жаңа арналар мен идеяларды таба аласыз.

Brand Analytics жүйесінде бәсекелестік талдауды неден бастау керек

1. Тақырыптарды салыстыруды қолданыңыз

Brand Analytics жүйесінде бәсекелестік талдау жүргізу үшін әр талдау объектісіне немесе брендке арнап жеке тақырыптар құру қажет. Осылайша, бәсекелестерді бір-бірімен салыстыру ыңғайлы болады — атап өтулер саны, дереккөздер, авторлар, қамтылуы және т.б. бойынша. Бәсекелестердің PR-белсенділігін бағалау үшін БАҚ бойынша тақырыптарды жасауға болады.

«Тақырыптарды салыстыру» құралы бәсекелестік талдау жүргізуге көмектеседі, оны аккаунттың жоғарғы мәзірінен табуға болады. Талдау үшін салыстыруға арналған тақырыптарды таңдау керек.

Маркетологқа арналған Brand Analytics: бәсекелестік талдауға арналған тақырыптарды салыстыру

Тақырыптарды салыстырудағы «Әсер ету үлесі» есебі

Тақырыптарды салыстыру кезінде «Әсер ету үлесі» мамандандырылған есебіне назар аударуды ұсынамыз.

Маркетологқа арналған Brand Analytics: бәсекелестік талдау үшін әсер ету үлесі туралы есеп

Осы есептен төмендегілерді білуге болады:

  • әлеуметтік медиадағы брендтер туралы хабарламалардың үлесін — сіз және бәсекелестер туралы қаншалықты жиі айтылатынын;
  • бейілділік пен қамтылуды — аудитория сізді қаншалықты бейілді қабылдайтынын және брендтер тұтынушылардың жүрегінде қандай орын алатынын;
  • хабарламалар динамикасын — уақыт өте брендтерді атап өтулер саны қалай өзгеретінін;
  • бренд пен бәсекелестер туралы хабарламалардың реңкін — кімді ең жиі мақтайтынын немесе сынайтынын.

Тақырыптарды салыстырудағы «Авторлар» есебі

Тақырыптарды салыстыра отырып, авторлар кесіндісін көруге болады. Ол талқылауларға қатысатын бренд аудиториясын демографиялық салыстыруға мүмкіндік береді.

Маркетологқа арналған Brand Analytics: есеп авторлар тақырыптарды салыстыру

2. «Дереккөздер» мен «Авторлар» есептерінде танымал арналар мен инфлюенсерлерді табыңыз

Сондай-ақ, сіздің брендіңіз бен бәсекелестеріңіздің аудиториясының нысаналы топтарын жақсырақ түсіну үшін «Авторлар» есебін пайдалануға болады. Бұл салыстырылатын брендтер туралы жиірек жазатын пайдаланушыларды саралауға көмектеседі. Бәсекелестердің әрқайсысы бойынша «Авторлар» есептерін жеке-жеке қарау керек. Мысалы, аудиторияның қамтылуы бойынша Якитория авторларының үздік тобының көрінісі осындай:

Маркетологқа арналған Brand Analytics: ең жақсы авторларды қалай анықтауға болады

«Дереккөздер» есебі әртүрлі дереккөздерде орналастырылған хабарламалардың үлесін, динамикасын және реңкін зерттеуге арналған. Бренд пен бәсекелестердің дереккөздерін талдау сіз және бәсекелестер туралы қай арналарда жиі жазылатынын, оң немесе теріс реңкте жазылатынын түсінуге мүмкіндік береді. Мысалы, Тануки дереккөздері бойынша есептің көрінісі осындай:

Маркетологқа арналған Brand Analytics: сілтеме көздері туралы есеп

Әлеуметтік медиадағы бәсекелестік талдау кейсі: Rendez-Vous жаңа нысаналы топты қалай тапты

Нарықтағы үлесті арттыру үшін қалай және нені өзгерту керектігін түсіну үшін Rendez-Vous компаниясы Brand Analytics арқылы бәсекелестік талдау жасады. Бұл төмендегіге мүмкіндік берді:

  • Осы уақытқа дейін жеткілікті назар аударылмаған бәсекелесті табуға;
  • Сатылымдар үшін әлеуетті тиімді сегментті — 18-24 жас аралығындағы ер адамдарды байқауға.
Маркетологқа арналған Brand Analytics: брендтің мақсатты аудиториясы

3-міндет: әлеуметтік медиа деректері негізінде нысаналы аудиторияны қалай зерттеуге болады

Әлеуметтік медиа аудиториясы — бұл үнемі жаңа контент жасайтын 64,6 миллион белсенді автор. Олар сіздің брендіңізді атап өтуі немесе сіздің өніміңіз шешуге көмектесетін мәселемен бөлісуі мүмкін. Brand Analytics жүйесіндегі әлеуметтік медиа деректерін талдау нысаналы аудиториямен жақынырақ танысуға: жасын, жынысын және географиясын ғана емес, сонымен қатар тұтынушылық әдеттерін де ескеруге мүмкіндік береді.

Brand Analytics жүйесінде аудиторияны зерттеуді неден бастау керек

Аудиторияны зерттеу үшін Brand Analytics жүйесінде бірнеше автоматтандырылған есептер, сондай-ақ икемді өтпелі сүзгілеу бар.

1. «Авторлар» есебі

Бұл есепте мыналарды көруге болады: аудиторияның жиынтық әлеуметтік-демографиялық сипаттамаларын, хабарламалар санын, олардың жалпы ағындағы үлесін және әр автор үшін әртүрлі реңкті жарияланымдар санын. Осылайша маркетингтік стратегияны қалыптастыруда пайдалы болатын белсенді аудиторияның өзегін анықтауға болады.

Маркетологқа арналған Бренд аналитикасы: авторлар туралы есеп

2. «Қауымдастықтар» есебі

Бұл есепте сіз брендіңіз немесе өніміңіз туралы қай топтар мен қауымдастықтар жиі жазатынын көре аласыз. Сондай-ақ, аудиторияның қамтылуы бойынша цифрлар мен брендті атап өтулердің реңкін — қауымдастық мүшелері сіз туралы жағымды, жағымсыз немесе бейтарап жазатынын көруге болады. Бұл есеп әлеуметтік желілерде алға жылжыту үшін ең қолайлы тақырыптық, нысаналы алаңдарды анықтауға, олардың бейілділігін бағалауға және пайдаланушылардың жаңа нысаналы сегменттерін табуға көмектеседі.

Маркетологқа арналған Бренд аналитикасы: қауымдастық туралы есеп

3. Тақырыптар бойынша сүзгі

«Тақырыптар» сүзгісі қай тақырыптағы талқылауарда бренд жиі аталатынын көрсетеді. Бұл аудиторияның өнімді қалай пайдаланатыны туралы инсайттарды табудың, бейінді нысаналы тақырыптардағы блогерлерді анықтаудың, брендтің коммуникациялық стратегиясын түзетудің тағы бір тәсілі. Brand Analytics автоматты түрде 50-ден астам тақырыпты анықтайды және олар бойынша хабарламаларды белгілейді, мысалы: тамақ, автомобильдер, жануарлар, спорт және киберспорт және т.б.

Маркетологқа арналған Бренд аналитикасы: тақырып бойынша сүзгі

Әлеуметтік медиа деректері негізінде нысаналы аудиторияны зерттеу кейсі: езбе бренді жаңа нысаналы аудиторияны қалай тапты

Құтыдағы езбе мен сықпаларды әдетте ата-аналар балаларға сатып алады.  Әлеуметтік медиадағы атап өтулерді талдау езбе өндірушісіне күтпеген аудиторияны — жануарлар иелерін анықтауға көмектесті.

Ет езбесін жануарларға асқазан-ішек жолын қалпына келтіру үшін тағайындайды екен, ал кейбір үй жануарлары езбені қарапайым тағамнан артық көреді екен. Тақырыптарды автоматты түрде анықтау бұл аудиторияны байқатты. Алынған инсайттың арқасында бренд сатып алушылардың жаңа сегментімен байланыс орнатты.

Маркетологқа арналған Brand Analytics: Жаңа аудиторияны табуға арналған әлеуметтік медиа аналитикасы

4-міндет: әлеуметтік медиа аналитикасы арқылы пікір көшбасшыларын қалай іздеуге болады

Әлеуметтік медиа аналитикасы маркетологқа пікір көшбасшыларымен жұмысты жеңілдетуге көмектеседі. Өнімдер мен қызметтерді алға жылжыту үшін компаниялар әрдайым миллиондаған аккаунттарды қамтитын кәсіби блогерлерді қажет етпейді. Олардан гөрі брендке микро- және наноинфлюенсерлер жиірек пайда әкелуі мүмкін. Оларды қолмен іздеу күрделі және ұзақ. Оны Brand Analytics жүйесі арқылы тезірек жасауға болады.

Әлеуметтік медиа аналитикасымен пікір көшбасшыларын іздеуді неден бастау керек

1. Белсенді авторларды зерттеу

Бұл үшін жоғарыда атап өткен «Авторлар» есебі пайдалы болады. Сіздің өніміңіз бен брендіңіз туралы айтып жүрген әлеуметтік медиа пайдаланушыларын көру үшін Жеке профильдер сүзгісін таңдауға болады. Позитивті реңкті ең көп хабарламалары бар адамдар — брендтің дайын амбассадорлары деуге болады. Оларды ынтымақтастық үшін тарту оңайырақ болады. Осы жерде сіздің бәсекелестеріңіз туралы айтқан адамдарды да көруге болады — және оларда өз жарнамаңызды орналастыруға болады.

2. Қауымдастықты таңдаңыз

Кейде блогерлерде орналастыру жеткіліксіз. Мысалы, олар тақырыптардың тым кең ауқымы туралы жазғанда, тар бейінді ақпарат көрінбей қалуы мүмкін. Бұл кезде мүдделер бойынша қолайлы топтарды — «Қауымдастықтар» есебінде іздеген жөн. Бұл есептерде авторлар мен қауымдастықтарды хабарламалар саны, аудиториясы, қамтылуы немесе реңкі бойынша сұрыптауға болады, бұл жарнама үшін пікір көшбасшыларын іздеуді жеңілдетеді. Ал науқан аяқталғаннан кейін инфлюенс-маркетингтің тиімділігін бағалау ыңғайлы болады.

Әлеуметтік медиа аналитикасы арқылы инфлюенсерлермен жұмыс істеу кейсі: Нетология пікір көшбасшыларын қалай табады

Нетология білім беру платформасы брендінің командасы микроинфлюенсерлер мен тауашалы блогерлерді іздеу үшін «Авторлар» есебін қолданады. Олар бірнеше параметрлерге қарайды: аудитория көлемі, жарияланымдар саны және қамтылу көрсеткіші. Осы деректерді салыстыра отырып, олар қандай блогерлермен жұмыс істеу тиімдірек екенін және алға жылжыту үшін белгілі бір арналарды таңдау арқылы аудиторияны қаншалықты жақсы сезінетінін түсінеді. Сіз әлеуметтік медиа аналитикасымен және БАҚ-пен бүгіннен бастап жұмыс істей аласыз. Маркетинг міндеттері үшін Brand Analytics мүмкіндіктерін қолданып көріңіз — демо-қол жеткізуді ресімдеңіз, бұл 7 күнге тегін. Сіз сондай-ақ жүйе сарапшысынан жеке консультация аласыз.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Ұқсас мақалалар

Marina Popova, Brand Analytics for Tribune

Марина Попова: біз әртүрлі пайдаланушы трендтерін, мысалы, маркетплейстерді бөліп көрсете алатын зерттеулер ұсынуды жоспарлап отырмыз

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

Әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы талдау арқылы коммуникациялық стратегияны әзірлеу

Әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы талдау арқылы коммуникациялық стратегияны әзірлеу

Әлеуметтік медиа аналитикасымен клиенттік тәжірибе

Клиенттік тәжірибе: оны әлеуметтік медиа аналитикасымен қалай зерттеуге және жақсартуға болады

Соңғы мақалалар

Marina Popova, Brand Analytics for Tribune

Марина Попова: біз әртүрлі пайдаланушы трендтерін, мысалы, маркетплейстерді бөліп көрсете алатын зерттеулер ұсынуды жоспарлап отырмыз

Қазақстанда мониторинг жасау үшін жаңа көздер

Қазақстанда әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен аналитикасы мүмкіндіктері кеңейтілді

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары