МегаФон Тәжікстан

Әлеуметтік медиа аналитикасы digital-first компаниясын құруға қалай көмектеседі

Беделдің сақталуын қадағалауКлиенттік сервисБәсекелестік талдауPR

Негізгі нәтижелер

Тәжікстандағы ең танымал телеком-бренд
Қолдау көрсету қызметіне өтініштердің 90% онлайн келіп түседі және өңделеді
Коммуникациялардың тиімділігін бағалау автоматтандырылған

Жоба туралы

МегаФон Тәжікстан — Тәжікстан Республикасындағы жетекші телеком-компания және цифрландырудың негізгі провайдері. Компанияның байланыс қызметтерін 2 миллионнан астам жеке тұлға пайдаланады (ел азаматтарының шамамен 30%).

Мақсаттар

Клиенттердің өтініштеріне жауап беру

Бренд аудиториясымен коммуникациялардың 90% онлайн-форматта өтеді. Компания digital-арналарда клиенттерге қолдау көрсету үшін колл-орталықтан бас тартты, сондықтан әлеуметтік медиада бренд туралы атап өтулерді жедел анықтау және өңдеу өте маңызды.

Бұл ретте тек МегаФон Тәжікстан ресми парақшаларымен жұмыс істеу жеткіліксіз, өйткені пайдаланушылар өздеріне ыңғайлы әлеуметтік медиа арналарында орталықтандырылмаған түрде кері байланыс қалдырады және сұрақтар қояды.

Атап өтулерді бір уақытта екі тілде — тәжік (Тәжікстанның мемлекеттік тілі) және орыс (ұлтаралық қатынас тілі) тілдерінде қадағалау талап етіледі, бұл тапсырманы елеулі қиындатады.

Коммуникациялардың тиімділігін талдау

Брендті атаулардың саны мен реңкілігі PR саласында да, маркетингте де коммуникациялар тиімділігінің маңызды көрсеткіші болып табылады.

Тағы бір көрсеткіш — бұл нарықтың басқа ойыншыларының арасындағы бренд дауысының үлесі (SOV). Оны анықтау үшін өз брендіңіз туралы ғана емес, бәсекелестеріңіз туралы да атап өтулерді қадағалау керек.

Коммуникациялардың тиімділігін бағалау үшін жиналған деректер жарнамалық және PR науқандарын жақсартуға да көмектеседі: табысты тәжірибеңізді экстраполяциялауға және нарықтағы әріптестеріңізден шабыт алуға.

Шешім

Бірнеше тілде тақырып құру

Brand Analytics жүйесі 64 тілді тани алады және 12 елдегі әлеуметтік медиа мен БАҚ-ты талдай алады. Сонымен қатар, әртүрлі тілдердегі хабарламаларды бір тақырыпта жинауға және талдауға болады.

Әлеуметтік медиа пайдаланушылары МегаФон Тәжікстан туралы тәжік және орыс тілдерінде жазады, сондықтан тақырыпты құру кезінде брендтің өзінің де, онымен байланысты басқа да негізгі сөздердің де екі тілдегі барлық жазылу нұсқаларын ескеру маңызды. Мысалы, тариф жоспарларының, науқандардың, жеке іс-шаралардың атаулары және т.б.

Ресейлік пайдаланушылардың МегаФонды атап өтулерін сүзу үшін, тақырыпты құру кезінде тілді баптаудан басқа, ел бойынша сүзгілеу қолданылды — Тәжікстан.

Икемді кешенді мониторинг

Brand Analytics жүйесі мониторинг және талдау үшін бірден бірнеше бір-бірінен тәуелсіз тақырыптар жасауға мүмкіндік береді: Бастапқы тарифте 3-тен бастап СП9-да 100-ге дейін және одан жоғары. Осының арқасында өз брендіңіз бен бәсекелестердің атап өтулерін қадағалау үшін бөлек тақырыптар жасау ыңғайлы.

Әрбір бәсекелес үшін МегаФон Тәжікстан командасы жеке тақырыпты бастайды — бұл егжей-тегжейлі аналитиканы және Brand Analytics жүйесінде «Тақырыптарды салыстыру» құралын пайдалануды жеңілдетеді.

Тақырыптарды салыстыру — бұл SOV-ді автоматты түрде талдау мүмкіндігі. Ол үшін бір типтегі тақырыптарды және зерттеу кезеңін таңдау жеткілікті. Brand Analytics жүйесінде брендтің дауысын есептеу үшін тақырыптағы хабарламалардың санын ғана емес, сонымен қатар реңкілік көрсеткіштері мен қатысуы да ескеріледі.

Тақырыптарды салыстыру — бұл біз үшін брендтің бәсекелестерге қатысты ұсынылу көрінісін бағалауға мүмкіндік беретін маңызды құрал. Ол ақпараттық өрістегі өзгерістерді жедел көрсетеді. Осылайша, біз нарықтың жаңа ойыншысы пайдаланушылардың пікірталастарының үлкен үлесін алғанын уақытында байқай алдық және ол үшін ол қандай құралдарды қолданғанын түсіну үшін мазмұнды зерттеуді жүргізе алдық.

Мичгона Бабаджанова
МегаФон Тәжікстан digital-маркетинг бағытының жетекші менеджері

Жүйемен командалық жұмыс

Brand Analytics жүйесі бірден МегаФон Тәжікстан бірнеше бөлімінің міндеттерін шешуге көмектеседі. Жүйені диджитал-маркетинг және PR, сондай-ақ сервис пен қызмет көрсету командалары қолданады.

МегаФон Тәжікстан қолдау көрсету мамандарының төмендегі танымал әлеуметтік желілерде және қолданбалардың дүкендерінде ресми аккаунттары бар:

  • ВКонтакте
  • Одноклассники
  • Telegram
  • Facebook*
  • Instagram*
  • YouTube
  • PlayMarket
  • App Store

Бұл платформаларға мұқият назар аударылады және барлық кері байланыс өңделеді. Егер Brand Analytics арқасында басқа әлеуметтік медиада атап өтулер табылса, онда команда олармен қол режимінде жұмыс істейді.

Абоненттерге уақтылы кеңес беру — Brand Analytics жүйесімен жұмыс істеудің негізгі бағыттарының бірі. Онлайн-консультанттар жүйені тікелей қолданады — аккаунтқа пайдаланушылардың шектелмеген санына қолжетімділік беруге болады. WOM-ді жедел пысықтау үшін Telegram желісімен интеграция бапталды, онда осы санаттағы жаңа хабарламалар туралы ескертулер келеді.

Кері байланысты пысықтау атап өтулердің реңкілігіне оң әсер етеді. Мысалы, сервис пен қызмет көрсету мамандарымен сөйлескеннен кейін кейбір клиенттер өз бағаларын жоғары деңгейге өзгертеді.

Мичгона Бабаджанова
МегаФон Тәжікстан digital-маркетинг бағытының жетекші менеджері

Автоматтандырылған есептер

Brand Analytics коммуникациялардың тиімділігін бірден бірнеше параметрлер бойынша бағалауға мүмкіндік береді. МегаФон Тәжікстан төмендегі параметрлерді қадағалайды:

  • Қажетті кезеңдегі атап өтулер динамикасы — бұл бір ай, тоқсан және жыл ауқымындағы өзгерістерді бақылайтын PR және digital-маркетинг командаларының жедел аналитикасының көрсеткіші.
  • Әртүрлі қималардағы Бейілділік және Қатысушылық индекстері. Олар аудиторияның брендті және коммуникациялық науқандарды қабылдауын көрсетеді.

Мысалы, 2021 жылы өткізілген алғашқы МегаФон Life Fest фестивалінің табыстылығының белгілерінің бірі іс-шараны әлеуметтік медиада белсенді талқылау болды. Brand Analytics жүйесінде тақырыпты сапалы баптаудың арқасында тақырыптық хэштегті іске қоспай-ақ атап өтулерді табу мүмкін болды.

Көрсету үшін қажетті индекстерді теңшеулер арқылы реттеуге немесе Реңкілік сияқты тақырыптық есептер арқылы қадағалауға болады.

Сонымен қатар, жиынтық есептегі атап өтулердің динамикасы дағдарыс сәттерін анықтауға көмектеседі. Мысалы, теріс реңкті хабарламалардың өсуі техникалық ақаудың белгісі болуы мүмкін.

Нәтижелер

Brand Analytics жүйесімен жұмыс істеу процестерді автоматтандыруға мүмкіндік береді, соның арқасында бірнеше МегаФон Тәжікстан командалары жұмыс уақытын үнемдейді:

  • Сервис пен қызмет көрсету мамандары кері байланысты өңдеу және клиенттердің сұрақтарына жауап беру үшін WOM-атап өтулердің максималды саны туралы уақтылы біледі.
  • Digital-маркетинг және PR менеджерлері коммуникациялардың тиімділігін жедел талдайды және бренд Тәжікстанда қамтитын ақпараттық өрістің үлесін көреді.
  • Коммуникация жөніндегі менеджерлер науқандарды жақсарту және сәтті шешімдерді экстраполяциялау үшін брендтік және бәсекеге қабілетті талдау жүргізеді.

Нәтижесінде, МегаФон Тәжікстан әлеуметтік медиада бренд туралы атап өтулер саны бойынша жетекші орынға ие және аймақтағы телекоммуникация қызметтері нарығының үштен бір бөлігін алады.

Brand Analytics құралын іс жүзінде сынап көріңіз!

Жүйені сынау үшін нысанды толтырыңыз.

Бұл қалай болады?

  • біздің аналитик кеңесшілеріміз сізбен байланысып, бизнес тапсырмаларыңызды нақтылайды,
  • сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізді ескере отырып жүйені теңшейді,
  • жүйенің демонстрациясын өткізеді,
  • 7 күнге тестілік қолжетімділік беріп, кез келген сұрақтарға жауап беру үшін байланыста болады

Тегін демонстрациялық қолжетімділік