Өнім менеджеріне Brand Analytics жүйесінде қандай есептер қажет болады

Өнім менеджеріне Brand Analytics жүйесінде қандай есептер қажет болады

Өнім менеджері клиенттердің қажеттіліктері мен бизнес мақсаттарын өнімге айналдыруға көмектеседі, ол цифрлық өнім немесе тауар болуына қарамастан. Мұндай маманның шешімдері адамдардың әртүрлі тәсілдермен алуға болатын кері байланысына негізделуі керек. Өнім туралы шешім қабылдауға арналған дереккөздердің бірі — әлеуметтік медиа, Brand Analytics олардан хабарламалар алуға және талдауға көмектеседі. Жүйеде қандай автоматты есептер өнім менеджерінің жұмысын жеңілдететінін айтамыз.

Өнім менеджері қандай міндеттерді шешеді

Компанияның ерекшелігіне байланысты өнім менеджері әртүрлі тапсырмаларды орындай алады, бірақ бұл маман әрқашан әзірлеу немесе өндіру процестеріне ғана емес, сонымен қатар тауардың немесе қызметтің соңғы сапасына жауап береді.

Өнім менеджері көбінесе немен айналысады:

Түпкі клиенттің қажеттіліктерін анықтайды

Клиент — өнімді немесе қызметті әзірлеу тізбегінің негізгі қатысушысы, олар оның қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жасалады және жетілдіріледі.

Өнім немесе қызмет нақты пайда әкелуі үшін екі сұраққа үнемі жауап беру қажет:

  • Сіздің нысаналы аудиторияңыз кім?
  • Ол қандай міндеттерді шешкісі келеді?

Бұл сұрақтарға әртүрлі зерттеу тәсілдері арқылы жауап алуға болады:

  • Классикалық зерттеу. Бұл тәсіл кезінде ақпарат тікелей әлеуетті нысаналы аудиториядан жиналады. Ол үшін сұхбаттар немесе сауалнамалар жүргізіледі — талдаудың тереңдігі мен ауқымына байланысты. Осының арқасында аналитик деректерді бірінші қолдан алады. Бірақ, релевантты іріктеме негізіндегі классикалық зерттеу қымбат болуы және оны жүзеге асыруға көп уақыт кетуі мүмкін.
  • Әлеуметтік медиа деректеріне негізделген зерттеу. Бұл тәсіл кезінде пайдаланушылардың әлеуметтік желілердегі, форумдардағы, шолу сайттарындағы, геосервистердегі және пікірлермен бөлісуге және түсініктемелер қалдыруға мүмкіндік бар басқа алаңдардағы хабарламалары талданады. Бұл әдіс пайдаланушылардың пікірін нақты уақытта да, ретроспективті түрде де зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл тәсілдің тағы бір артықшылығы — деректердің объективтілігі, әлеуметтік мақұлданған жауаптар жоқ (сауалнама немесе сұхбат кезіндегі сияқты).

Бұл форматтардың әрқайсысын  бөлек немесе ақпаратты байыту және нысаналы аудитория мен оның қажеттіліктері туралы толық түсінік алу үшін бірлесіп пайдалануға болады. Сонымен қатар, әлеуметтік медиа деректеріне негізделген зерттеу кейінгі сауалнама немесе сұхбат үшін гипотезалар жасауға мүмкіндік береді.

Нысаналы аудитория: әлеуметтік медиа деректері негізінде сатып алушыларды зерттеуді қалай жүргізуге болады

Өнім гипотезаларын қалыптастырады және сынайды

Нысаналы аудиторияның кім екендігі және қандай міндеттерді шешкісі келетіні белгілі болғаннан кейін, өнім менеджері келесі кезеңге өтеді — оның өнімі немесе қызметі бұған қалай ықпал ете алатынын ұсынады.

Осының негізінде дайын өнімдер немесе қызметтер жетілдіріліп, жаңалары әзірленеді.

Мұндай жұмыс өнім гипотезаларын қалыптастырудан және тестілеуден басталады.

Өнім гипотезалары — бұл өнімдегі өзгерістер оның табыстылығына қалай әсер етуі мүмкін деген болжамдар.

Осылайша, гипотезалар — инновациялардың цифрланған нәтижелері. Оларды қалыптастыру үшін кім жеке фичаны немесе өнімді толық пайдаланатынын, сондай-ақ жаңа өнімнің нысаналы аудиториясының көлемін білу қажет. Бұл инновацияның пайдасын қаржылық эквивалентте және сәйкесінше оның маңыздылығы мен жүзеге асыруға жұмсалған күш-жігердің құндылығын бағалауға мүмкіндік береді.

Гипотезаны қалыптастырғаннан кейін оны тексеріп, бизнес үшін күтілетін тиімділікті бағалауды немесе тіпті инновацияның өзін түзету қажет.

Гипотезаны тестілеу нәтижелерін бағалау үшін өнімнің ішкі көрсеткіштерін де, пайдаланушылардың сыртқы кері байланысын да ескеру қажет.

Мамандарға техникалық тапсырмалар жасайды

Гипотеза негізінде өнім менеджері техникалық тапсырманы қалыптастырады және тиісті бөлімдерге әзірлеуге тапсырады.

Өнім менеджерінің маңызды дағдысы — нысаналы аудитория үшін құндылықтар тілінен әзірлеушілердің кәсіби тіліне аудара білу.

Инновацияның тиімділігін бағалайды

Өнім менеджерінің міндеттері жаңартуды жүзеге асырумен аяқталмайды. Пайдаланушылар жаңа фичаға немесе өнімге қол жеткізгеннен кейін, өнім менеджері гипотеза кезеңінде қойылған тапсырманы шеше алғанын түсіну үшін клиенттерден кері байланыс жинауы керек.

Бұл өнім менеджері жұмысының негізгі блоктары ғана, олардың әрқайсысы әлеуметтік медиа аналитикасы шешуге көмектесетін көптеген міндеттерден тұрады.

Ай сайын Ресейдің әлеуметтік медиасында шамамен 2 миллиард хабарлама жарияланады, олардың әрқайсысында өнімнің дамуы үшін құнды ақпарат болуы мүмкін. Оны қолмен жинау және өңдеу мүмкін емес. Brand Analytics әлеуметтік медиа және БАҚ мониторингі және талдау жүйесі процестерді автоматтандыруға көмектеседі.

Brand Analytics ашық көздерден қажетті атап өтулерді жедел жинақтауға және зерттеуге мүмкіндік береді.

Ең бастысы, автоматты көрсеткіштер, индекстер және олардың негізінде құрылған тақырыптық есептер өнім мәселелерін шешуді тездетеді.

Біз сізге оның Ресей нарығынан кетуі пайдаланушылар үшін оның құндылығы мен ықтимал баламасы туралы пікірталас толқынын тудырған танымал IT-сервис — Notion мысалында Brand Analytics жүйесіндегі қандай есептер өнім менеджерлеріне көмектесетінін айтып береміз.

Өнім менеджерінің міндеттерін шешу үшін қандай есептер қажет

Нысаналы аудиторияны зерттеу — Авторлар және География есептері

Өнім бойынша жұмыс нысаналы аудиторияны зерттеуден басталады. Бұған мониторинг тақырыбы бойынша хабарламалар жариялаған әлеуметтік медиадағы барлық пайдаланушылар мен қауымдастықтар туралы деректерді жинақтайтын Авторлар есебі көмектеседі.

Есепте көрнекі графиктер түрінде авторлардың түрі, сондай-ақ жынысы мен жасы бойынша деректерді көрсетілген (оларды әлеуметтік медиа беттерінде көрсеткендердің арасында).

есеп Авторлар

Notion атап өткен авторлар арасында ерлер мен әйелдер шамамен тең пропорцияда ұсынылған, олардың жасы бойынша 25-34 және 35-44 сегменттері басым.

Демек, әлеуметтік-демографиялық тұрғыдан алғанда, өнімнің нысаналы аудиториясы жынысына қарамастан ересектер болып табылады.

Есепте өтпелі сүзгілеу жұмыс істейді, соның арқасында хабарламалардың жеке сегментінің авторлары бойынша статистиканы көруге болады. Мысалы, WOM санаттары және хабарламадағы объектінің басты рөлі.

WOM (Word of Mouth) — бұл пайдаланушылар өз пікірін білдіретін немесе өнім немесе қызмет туралы сұрақтар қоятын бірінші жақтың атынан айтылған пайдаланушы хабарламалары.

Хабарламаларды WOM санаты бойынша сүзгеннен кейін, авторлардың статистикасы өзгерді: өнімді атай отырып, жеке тәжірибелері мен әсерлерімен ер адамдар жиірек бөліседі. Бұл жағдайда 35-44 авторларының үлесі айтарлықтай төмендейді, ал 55 және одан үлкендер жоқтың қасы.

есеп Авторлар 2

Нысаналы аудиторияның нақты сегменттерін талдау үшін хабарламаларды тегтер (ерікті мәтіндік белгілер) және басқа параметрлер бойынша сүзуге болады.

Пайдаланушылар туралы деректерді География есебінің көмегімен байытуға болады, ол қай елдер мен аймақтарда осы немесе басқа өнімді көбірек талқылайтынын көрсетеді.

Бұл нысаналы аудиторияның қай сегменті сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге немесе оның жеке жаңартылуына көбірек қызығушылық танытатынын түсінуге мүмкіндік береді.

Мысалы, мониторингті сервисті немесе бәсекелестердің сервистерін брендтік атап өтулер арқылы емес, белгілі бір тақырып немесе мәселе бойынша жүзеге асыруға болады, соның арқасында сіз Авторлар және География есептерінде қай өңірдің тұрғындары үшін мәселені шешу маңызды екенін біле аласыз.

Дәл осы деректерді кейіннен маркетинг тобы өнімді нарыққа шығару стратегиясын әзірлеу үшін қолдана алады.

Өнімнің CJM құру және сапа талдауын жүргізу — Есептер Тегтер және Танымал сөздер

Тегтер — ерікті мәтіндік белгілер — бұл тақырыпқа жиналған хабарламаларды өңдеу мен талдаудың нәтижесі.

Есеп Тегтер

Тегтер есебі осы белгілер қимасында тақырып бойынша статистиканы көрсетеді: хабарлама көлемі, реңкілік үлесі, динамика және басқа да маңызды көрсеткіштер.

Бұл есепте тегтерді үлкен тақырыптар бойынша деректерді қадағалау үшін топтастыруға болады. Мысалы, хабарламаларда аталған барлық брендтерді бір топқа, талқыланатын сипаттамаларды екіншісіне, ал өнімді пайдалану сценарийлерін үшіншісіне біріктіруге болады.

Пайдалану сценарийлерінің өзін хабарламалардың мазмұнын талдау негізінде тегтер арқылы анықтауға және белгілеуге болады.

Өтпелі сүзгілеу нысаналы аудиторияның әртүрлі сегменттері бойынша тегтеу деректерін көруге және пайдаланушы мінез-құлқының үлгілерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Мысалы, тегтеу және әр тег бойынша хабарлама көлемін салыстыру арқылы Notion қолданудың негізгі тәсілдері анықталды:

  • Лендинг конструкторы (zero code),
  • Білім базасы,
  • Әдеттер трекері.

Атап өтулердің жеке бағыты — бұл бос жұмыс орындарындағы талаптар. Бос жұмыс орындарының саны кәсіби нарықта өнімнің сұранысын көрсетеді. Қосымша зерттеу және тегтердің қиылысуымен сүзгілеу өнімді қай мамандар жиі қолданатынын көрсете алады.

Ал тегтермен өтпелі жұмыс жасау әр түрлі жас сегменттеріндегі мінез-құлық заңдылықтарын анықтауға көмектесті.

Осылайша, Тегтер есебінде:

  1. Графикте көрсету үшін жас бойынша тегтер тобын таңдадық.
  2. Notion және Білім базасы тегтерінің қиылысуы негізінде сүзгілеуді орнаттық.
  3. Notion-ді білім базасы ретінде 35-44 жас аралығындағы пайдаланушылар жиі қолданатынын және бұл туралы өз тәжірибелерімен бөлісетінін көрдік.
Тегтер бойынша хабарлар - жас сегменті

Сонымен қоса, егер Тегтер есебінде:

  1. Графикте көрсету үшін CJM бойынша тегтер тобын таңдасақ
  2. Хабарламаларды 35-44 жас аралығындағы авторлар бойынша сүзгілесек
  3. Notion туралы білім базасы ретінде осы жас сегменті авторларының 9%-ы айтатыны анық болады. Ал сервисті пайдалану механикасын көрсететін 35-44 авторлары жариялаған хабарламалардың абсолютті көпшілігінде тек Notion көмегімен лендингтерге жасалған сілтемелер ғана бар.
Тегтер бойынша хабарлар - дереккөздер

Неғұрлым дәл гипотезаларды қалыптастыру үшін бірнеше есептердегі әртүрлі мәліметтерді пайдалану қажет.

Сонымен, өнімді пайдалану тенденцияларын анықтаудың тағы бір әдісі — Танымал сөздер есебін зерттеу. Ол бастапқы мазмұнды талдау жүргізуге және тақырып бойынша хабарламалардағы трендтерді анықтауға мүмкіндік береді.

есеп танымал сөздер

Мысалы, есепте атап өтуді анық көрсететін сөз бұлты мен рейтингі ғана емес, сонымен қатар өсу көшбасшыларының графигі бар — таңдалған кезеңде пайдаланудың ең үлкен өсімін көрсеткен сөздер.

Пайдаланушылардың кері байланысын талдау — Өнімдер есебі

«Өнімдер» есебі брендтер мен тауарлардың карточкаларын маркетплейстерде, шолу сайттарында, қолданбалар дүкендерінде — пайдаланушылар өз пікірлерін жариялайтын барлық әлеуметтік медиада біріктіреді. Осының арқасында қолданбаның немесе басқа өнімнің пайдаланушылық қабылдауын негізгі көрсеткіштер бойынша жедел талдауға болады: хабарламалар саны, орташа бағасы, таңдалған кезеңдегі әр реңктегі хабарламалар саны.

Өнімдер есебі әртүрлі алаңдардағы өнімдерді топтастыруға мүмкіндік береді. Мысалы, мобильді қолданбалар дүкендеріндегі немесе шолу сайттарындағы бір бағдарламаның әр түрлі беттері оны пайдаланушылардың қабылдауы туралы жалпы түсінік алу үшін.

Әрбір өнімді түртіп оған өтуге болады, сондықтан хабарламаларды белгілі бір платформадағы немесе топтағы пікірлер бойынша жылдам сүзуге болады.

Өнім бойынша өтпелі сүзгілеуді қолданғаннан кейін жиынтық есеп ашылады, онда хабарламаларға терең мазмұнды талдау жүргізуге, бағалаудың негізгі сипаттамалары мен аспектілерін анықтауға болады.

Әрі қарай, алынған түсініктерге сүйене отырып, пайдаланушылардың өнімді қабылдауының толық бейнесін жасау үшін пікірлері бар платформаларда ғана емес, жиынтық есептегі хабарламаларды табуға және талдауға болады.

Күнтізбе пайдаланушылардың қабылдауына қалай әсер еткенін бағалау үшін жаңартуды шығарғанға дейін және кейін сияқты әртүрлі кезеңдердегі деректерді таңдауға және талдауға мүмкіндік береді.

Бәсекелеске қатысты өнімнің үлесін бағалау — Тақырыптарды салыстыру

Өнімнің нарықта қандай орын алатынын білу және даму үшін қосымша идеяларды табу үшін Тақырыпты салыстыру функциясын пайдаланыңыз. Жалпы тақырыптар бойынша деректерді салыстырудан басқа, статистиканы бір типтегі тақырыптардағы жеке тегтер бойынша салыстыруға болады (мысалы, Әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ).

Есеп әр тақырып немесе тег бойынша хабарламалардың үлесін, реңкілік/бейілділік (таңдау бойынша) және қатысушылық индекстерінің арақатынасын, реңкілік үлесін, хабарлама динамикасын және ақпараттық өрістегі брендтің немесе өнімнің үлесін сипаттайтын басқа көрсеткіштерді көрсетеді.

Тақырыптарды салыстыру

Тақырыптарды салыстыру нарықтағы жағдайды көрсетеді және оны түзету үшін жұмыс бағытын жоспарлауға мүмкіндік береді.

Ақпаратты сегменттеу — Жиынтық есеп

Жиынтық есеп — бұл әлеуметтік медиа аналитигінің негізгі жұмыс өрісі, онда хабарламалар қажетті параметрлер бойынша сүзіледі.

Біз басқа есептермен жұмыс істеу аясында өтпелі сүзгілеу мүмкіндіктері туралы атап өткенбіз. Енді біз өнім менеджері үшін негізгі сүзгілер туралы ақпаратты жинақтаймыз:

Автордың түрі — жеке профильге, қауымдастық парақшасына және БАҚ акаунтіне бөлу жарияланған контентті кім орналастырғанына қарай бағалауға мүмкіндік береді. Ал автордың мәртебесі — верификацияланған — сенімді ақпаратты сұрыптауға жәнеинфлюенсерлердің пікірлерін анықтауға көмектеседі.

Реңкілік — пайдаланушылардың жағымды және жағымсыз реңкі бар хабарламаларда не жазатынын, өнімнің артықшылықтары мен кемшіліктеріне нені жатқызатынын көруге, соның арқасында бірегей сату ұсынысын және өсу нүктелерін табуға мүмкіндік береді.

Авторлардың жасы мен жынысы — нысаналы аудиторияның әртүрлі сегменттеріндегі негізгі мінез-құлық үлгілерін бөліп көрсету үшін хабарлама авторларын әлеуметтік-демографиялық бөлу үшін.

Ақпаратты сегменттеу — Жиынтық есеп

Санаттар — хабарламаның белгілі бір белгісі. Мысалы, WOM — пайдаланушының бірінші жақтың атынан пікірін немесе тауар немесе қызмет туралы сұрағын қамтитын хабарлама, немесе Ақаулар — техникалық мәселелер туралы атап өтулер.

Тақырыптар — хабарламада айтылғандар (оқиғалар, құбылыстар, проблемалар, ұғымдар және т. б. шеңбері) жүйе арқылы автоматты түрде анықталады. Хабарламаларды контекстік сұрыптау және талдау үшін IT технологиясы немесе бизнес және кәсіпкерлік сияқты қажетті тақырып бойынша хабарламаларды табуға мүмкіндік береді.

Бағалау — пікір қалдыруға немесе өнімге немесе қызметке баға қоюға болатын алаңдардағы пайдаланушылардың рейтингі.

Қалған сүзгілер де өнімді талдау үшін қажет, әсіресе аудиторияның арнайы сегменттерін құру үшін оларды бір-бірімен қиылыстыру кезінде. Тұрақты пайдалануға арналған сүзгі байламдарын дербес сүзгіде сақтауға болады — оған оң жақ сүзгілеу мәзірінен қол жеткізуге болады.

Өнімді қабылдаудың өзгеруінен хабардар болу

Аудиторияның өнімді қабылдаудың негізгі көрсеткіштерінің динамикасын қадағалау үшін хабарландырулар мен есептерге жазылуды орнатуға болады.

Хабарландырулар — поштаға немесе Telegram-ға келетін тақырыптардағы маңызды оқиғаларды автоматты түрде қадағалау және хабарлау құралы.

Өнім менеджері үшін клиенттер бөлісетін өнім мәселелеріне байланысты дербес тег немесе сүзгі бойынша хабарландыру алу пайдалы болады.

Жазылым — толық статистика, графиктер және негізгі хабарламалар бар есептерді электрондық пошта арқылы үнемі алуға арналған құрал.

Пайдаланушы жазылымның құрамы мен жүйелілігін дербес қалыптастырады, сондықтан ақпараттық өрістің жалпы күйін немесе жеке тегтер немесе дербес сүзгілер бойынша көру үшін тақырып бойынша жазылымды толығымен алады. Мысалы, өнім менеджері апта сайын өнімге қатысты позитив пен негативтің үлесін немесе ең көп аталған аспектілерді қадағалай алады.

Осылайша, мүдделі мамандар маңызды параметрлер бойынша дайын есептерді бірден поштаға ала алады — жүйеге үнемі кірудің қажеті жоқ.

Әлеуметтік медиа аналитикасы — бұл өнім менеджеріне жұмыстың әр кезеңінде: түсініктерді анықтау және гипотезаларды қалыптастыру, инновацияларды тестілеу және тиімділігін бағалау үшін көмектесетін маңызды құрал.

Brand Analytics жүйесі және оның автоматтандырылған есептері ашық көздерден өнімді зерттеуге қажетті деректерді жедел жинауға мүмкіндік береді.

Бесплатный демонстрационный доступ

Персональный консультант проведет демонстрацию и поможет протестировать систему с учетом ваших бизнес-задач

Запросить демо

Последние статьи

Какие исследования соцсетей представят на Brand Analytics Conference 15 мая в Ташкенте

Brand Analytics стал партнером Маркетинговой Ассоциации Узбекистана

Brand Analytics организует первую индустриальную конференцию по аналитике соцмедиа в Узбекистане — Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor