Біз Жиынтық есепке «Бірлескен дубльді өңдеу» режимін қостық, онда хабарламаға жасалған әрекет таңдалған кезеңде оның барлық дубльдеріне бір уақытта қолданылады. Бұл атап өтулердің үлкен ауқымын өңдеу уақытын едәуір қысқартады және оны аналитикалық есептерді шешуге босатады.
Дубльдер дегеніміз не
Дубльдер — бұл Brand Analytics автоматты түрде анықтайтын және топтастыратын бірдей немесе бір бірін ішінара қайталайтын хабарламалар.
Мысалы, дубльдер көбінесе әлеуметтік медиадағы жарнамалық орналастыруларды және БАҚ-тағы PR-себінділерді, сондай-ақ боттардың бірдей пікірлерді жаппай орналастыруын қамтиды.
«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі қалай жұмыс істейді
Егер «Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі қосулы болса, онда сіз хабарламаға жасайтын келесі әрекеттер бір уақытта сол хабарламаның дубльдеріне де қолданылады:
- жою;
- реңкілігін қолмен өзгерту;
- тегтеу;
- белгілеу;
- өңделген деп белгілеу.
Әрекеттер тек таңдалған кезеңге түсетін дубльдерге қолданылады.
«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимін қосу үшін хабарлама таспасының оң жағындағы белгішені басып, қалқымалы терезеде қосқышты іске қосыңыз.

Әдепкі бойынша, әр тақырыпта Дубльді бірлесіп өңдеу режимі өшірілген.
«Дубльді бірлесіп өңдеу» режимі жаппай операцияларда да жұмыс істейді. Сонымен қатар, өңдеу үшін бөлектеуге болатын хабарламалардың максималды саны — 30 000. Бұл шектеу сіз бөлген хабарламалар санына қатысты, ал соңында дубльдермен бірге өңделетін хабарламалар саны 30 000-нан асуы мүмкін.
Сонымен қатар, өшірулі «Дубльді бірлесіп өңдеу» режимімен жүйенің жұмысын жеделдету үшін, енді 300 000 дейін хабарламаны өңдеу үшін бөлектеуге болады.
Жаңарту әлеуметтік медиа мен БАҚ талдаушыларына, сондай-ақ үнемі хабарламалардың үлкен ауқымын өңдейтін байланыс менеджерлеріне пайдалы болады. Дубльді бірлесіп өңдеу режимі күнделікті тапсырмаларды орындау жылдамдығын ондаған және жүздеген есе арттырады, яғни терең аналитикаға уақыт босатады.