Көптеген компаниялар үшін БАҚ материалдарындағы атап өтулер мониторингі брендтің беделін басқарудағы маңызды процесс болып табылады. Медиамониторинг не үшін қажет, ол бизнеске қандай міндеттерді шешуге көмектесетінін және PR нәтижелеріне қалай әсер ететінін осы материалдан біліңіз.
БАҚ мониторингі дегеніміз не?
БАҚ мониторингі — бұқаралық ақпарат құралдарының жарияланымдарында белгілі бір тақырыптың немесе негізгі сөздердің жалпыға қолжетімді атап өтулерін іздеу.
Медиа өрісте сіз туралы не айтатынын зерттей отырып, сіз туралы — клиенттер, серіктестер, әлеуетті сатып алушылар, жұртшылық не ойлайтынын; мақтай ма немесе ұрыса ма, қандай сөздермен және бренд туралы қандай тақырыптарды талқылайтынын білуге болады.
Компаниялар БАҚ мониторингі мен талдауын әдетте төмендегі міндеттер үшін пайдаланады:
- брендтің, өнімнің, жеке тұлғаның медиада болуын талдау,
- компанияның беделін басқару,
- бренд коммуникациясын оңтайландыру.
БАҚ-тағы бренд туралы ақпаратты үнемі талдау нақты уақыт режимінде брендтің көпшілікке ұсынылуын бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, тұрақты хабарламалар ағынында компаниялар брендке қатысты негізгі тақырыптарды немесе тенденцияларды анықтай алады, бренд бәсекелестермен салыстырғанда аудиториямен коммуникацияны қаншалықты сәтті құратынын бағалай алады.
БАҚ мониторингін қамту толықтығы: бренд аталуын қандай көздерден іздеу керек
БАҚ мониторингін жүргізу үшін дереккөздер қатарына әдетте барлық тіркелген БАҚ — баспа, онлайн, радио және теледидар, сондай-ақ ақпараттық қызметтер мен ақпараттық агенттіктер кіреді.
БАҚ мониторингін жүргізу кезінде төмендегілер маңызды:
- дереккөздерді қамту — бренд туралы хабарламалар пайда болатын барлық арналарға — федералды және аймақтық басылымдарға, салалық медиаға, агрегаторларға мониторинг жүргізу үшін;
- дереккөздердің сапасы — мониторинг үшін БАҚ базасы релевантты емес порталдарды (мектептердің, сұлулық салондарының сайттары және т. б.) және аудиториясы нөлге жақын дереккөздерді алып тастауы үшін;
- деректерді жинау жылдамдығы — сіз БАҚ-тағы бренд туралы барлық атап өтулерді олар пайда болған кезде біле аласыз;
- мультимедиалылық — тек мәтіндік қана емес, сонымен қатар аудио және бейне атап өтулерді де қадағалау мүмкіндігі — бұл әдетте транскрипттерді қажет етеді.
Компания туралы деректерді және хабарламаларды медиа кеңістігі үшін салмағы мен маңызы бар БАҚ-та жинау және талдау керек. БАҚ неғұрлым ірі болса және оның аудиторияға әсер ету көрсеткіштері (оқырмандарды немесе көрермендерді қамту, жазылушылар базасы және т.б.) неғұрлым күшті болса, соғұрлым БАҚ-та пайда болған бренд туралы мәліметтердің аудиторияны максималды қамту және есте қалу ықтималдығы жоғары.
БАҚ-тағы кез келген ақпарат тек БАҚ-та ғана емес, сонымен қатар одан тыс шығып, басқа басылымдарда, әлеуметтік желілердегі посттарда, пікір көшбасшыларының пікірлерінде, іздеу жүйелерінде берілген беттерде қайта басып шығару түрінде болатынын есте ұстаған жөн. Дәл сондықтан мониторингке тек ресми медианы ғана емес, бренд медианы, блогтарды, форумдарды, әлеуметтік желілерді де қосу маңызды.
Неліктен БАҚ мониторингі әр компанияның PR бөлімінің арсеналында болуы керек
БАҚ мониторингін ең алдымен PR бөлімшелері қолданады. Олардың негізгі бизнес-міндеті — брендтің оң имиджін қалыптастыру. Бұл процесс бренд, стейкхолдерлер және басқа бренд өкілдері туралы БАҚ-та не жазатынын және қандай реңкте — оң, теріс, бейтарап, аудитория осы жарияланымдарға қалай жауап беретінін бақылауды қамтиды. Компанияның имиджін қалыптастыру үшін PR-мамандарға БАҚ мониторингінің екі бағыты маңызды:
- компанияның немесе брендтің негізгі хабарламаларының БАҚ-та таратылуының тиімділігін қадағалау — таңдалған БАҚ-та жеткілікті жүйелілік пен жиілікпен нысаналы аудиторияны барынша қамту;
- БАҚ-тың таратылған хабарламаларды қаншалықты дұрыс ұсынғанын және интерпретациялағанын, оларға ақпараттық өрісте қалай жауап беретінінбақылау.
Бұқаралық ақпарат құралдарының адамдарға әсер ету мүмкіндігі күшті. БАҚ мониторингінің негізгі құндылығы — бұл брендтің көпшілікке қалай ұсынылатынын, оның аудитория үшін бейнесі қалай қалыптасатынын бақылау әдісі.
PR мамандары БАҚ мониторингісіз болмайтын жаңа шындықта өмір сүреді:
Ақпараттық цикл 24/7
Ақпараттың таралу жылдамдығы мен көлемі үздіксіз өсуде. Біздің міндетіміз — күндіз, түнде, кез келген аймақта, тіпті алыс болып көрінсе де, не болып жатқанынан хабардар болу. Біз бақылау орталығымыз және ақпарат көзін өшіруге болмайды.
Аралас ақпараттық өріс
Енді БАҚ пен әлеуметтік желілерде бөліну жоқ. Олар бір бірімен байланысты және PR енді әлеуметтік желілерді және басқа да digital арналарды маркетингтің жауапкершілік аймағында қалдырып, тек медиамен жұмыс істей алмайды. Біз біртұтас суретті көру маңызды болатын бір кеңістікте әрекет етеміз.
Реакцияға 5 минут
Бұрын бізде жағдайды түсіну үшін бірнеше сағат болды, қазір — ең көбі 5 минут. Таңертең ояндық па — осы минуттар ішінде контекстті түсініп, әрекет ете бастауымыз керек. Кешіктіру = жіберіп алған мүмкіндіктер немесе дағдарыстың шиеленісуі.
БАҚ-тың заманауи мониторингі PR-маманға ақпараттық өрістегі өзгерістерге үнемі дайын болуға, икемділік пен жылдамдыққа мүмкіндік береді. Біз тек ақпаратты жеткізіп қана қоймаймыз — біз онда өмір сүреміз, оған жауап береміз және оны қалыптастырамыз. Әйтпесе, аман қалу екіталай.
Ольга Андреева Brand Analytics стратегиялық маркетинг жөніндегі директоры
БАҚ мониторингі бизнес пен PR маманына не үшін пайдалы
1. Беделдің сақталуын бақылауды жеңілдетуге мүмкіндік береді
Егер сіз жария өрісте жақсы беделге ие болсаңыз, сіздің брендіңіз бен өніміңізді әлеуетті клиенттер жақсы қабылдайды. Аудитория БАҚ пен әлеуметтік медиадағы негативке сенуге бейім, сондықтан сіз туралы не айтылатынын және жазылғанын қадағалау өте маңызды.
Әрине, ешбір бизнес ықпал ету мүмкін бола бермейтін қателіктерден сақтандырыла алмайды: колл-орталық менеджерінің жұмыс күні онша емес болуы, бөтен курьерлік қызмет жеткізуді кешіктіруі және контенті бар сайт провайдердің кінәсінен құлауы мүмкін. Ең бастысы, компания бұл мәселені қаншалықты тез анықтайды және оған жауап береді, әсіресе егер ол БАҚ-қа жылыстаған болса. Жедел реакция брендтің беделін сақтауға және негативті жоюға көмектеседі.
Сондықтан PR маманы үшін бедел қаупі немесе бедел дағдарысы туралы бірінші болып білу өте маңызды. Егер мәселе туралы ақпаратты PR менеджеріне басқа біреу жеткізсе, бұл жағдай бақылаудан шығып, катастрофаға айналу қаупі бар дегенді білдіреді.
Кеңес Brand Analytics жүйесінде ақпараттық өрістегі кез келген өзгерістер туралы поштаға немесе Telegram арнасына хабарландыруларды теңшеуге болады. Мысалы, сіз проблеманы білдіретін триггер сөздер — теріс боялған, нормадан тыс және басқа экспрессивті лексика қамтылған бренд туралы атап өтулердің пайда болуы туралы хабарландыру ала аласыз.
2. PR тиімділігін талдау және бағалау құралдарын береді
БАҚ-тағы атап өтулерге мониторинг жүргізу жүйесі PR маманы мен стейкхолдерлерге коммуникацияның тиімділігін түсіну және одан әрі жұмысты жақсырақ жоспарлау үшін өзара әрекеттесу мен метриканың ортақ өрісін бере алады.
PR маманы өз жұмысының нәтижелерін көрсетуі маңызды:
- қандай деңгейлі БАҚ-та қандай ақпараттық себептер шықты,
- аудиторияны қаншалықты қамтуға қол жеткізілді,
- бренд бастаған хабарламалар блогтар мен әлеуметтік медиада қалай талқыланды.
БАҚ мониторингі жүйелерінде тұрақты бақылау үшін кіріктірілген PR тиімділік метрикалары бар. Brand Analytics жүйесінде төмендегілерді қадағалауға болады:
Медиа қатысу — таңдалған уақыт кезеңінде БАҚ-та мониторинг объектісі қаншалықты жақсы ұсынылған.
Аудитория — таңдалған деректер кесіндісі бойынша бренд туралы аталған барлық хабарламаларды ықтимал қамту.
Әлеуметтік медиада дәйексөз — пайдаланушылар әлеуметтік желілерде және басқа да әлеуметтік медиа көздерінде жариялаған материалға сілтемелер саны.
Кеңес Brand Analytics жүйесіндегі хабарлама таспасы мен жиынтық есеп нақты уақыт режимінде автоматты түрде жаңартылады және бұл үшін қосымша қадамдар жасаудың қажеті жоқ. Кез келген уақытта PR-науқандардың қалай жұмыс істейтіні, әлеуметтік желі пайдаланушылары бренд туралы не айтатыны және жазатыны туралы өзекті деректерді алуға болады.
Ақпараттық себептің тиімділігін Brand Analytics БАҚ сюжеттерінде қадағалау ыңғайлы: бір оқиға туралы жарияланымдар барлық метрикалармен бөлек сюжетке жиналады — PR науқандарының тиімділігін бағалау және оларды бір-бірімен салыстыру оңай.
3. Бәсекелестердің жұмысын көруге, ақпараттық өрісті зерттеуге көмектеседі
БАҚ мониторингі брендке компанияның немесе өнімнің медиада қаншалықты жақсы көрсетілгені туралы ғана емес, сонымен қатар индустрияда не болып жатқаны туралы ақпарат бере алады.
Компанияның коммуникацияларын бәсекелестер жасағанмен салыстыру үшін Share of voice немесе SoV (сөзбе-сөз «дауыс үлесі») метрикасы пайдалы болады. Бұл тауашаның немесе саланың басқа ойыншыларымен салыстырғанда брендтің танымалдылығының көрсеткіші. SoV – салыстыру жүргізілетін бренд және бәсекелестер туралы ақпараттық өрістегі (БАҚ және әлеуметтік желілердегі) барлық хабарламалардан бренд аталуларының үлесі.
SoV = (бренд туралы атап өтулер / барлық брендтер мен бәсекелестер туралы атап өтулер) * 100%
Бәсекелестермен салыстыруды метрика деңгейінде де жасауға болады — хабарламалар саны, аудитория, медиа қатысу, аталу реңкі. Автоматтандырылған мониторинг жүйелерінде бұл үшін жеке деректер ағындарын орнатуға болады. Мысалы:
- сала оқиғаларының мониторингі — өзгерістерден хабардар болу, трендтерді қадағалау үшін;
- бәсекелестерді атап өту мониторингі — басқа компаниялардың ақпараттық себептерінің қайсысы БАҚ-тың назарына түсетінін білу, коммуникацияларды салыстыру және жақсарту үшін деректерге ие болу.
4. Компания немесе өнім қандай БАҚ-та ұсынылғанын және қандай басылымдармен жұмыс жасау керектігін көрсетеді
Көптеген компаниялар үшін БАҚ-тағы жарияланымдар — бұл әлеуетті серіктестерге, инвесторларға өзі туралы мәлімдеме жасау, бизнестің нарықта қандай орын алатынын көрсету, қоршаған ортаға және әлеуетті клиенттерге маңызды мағыналарды жеткізу тәсілі. БАҚ мониторингі төмендегіні қадағалауға көмектеседі:
- қандай БАҚ-та компания аталады;
- бренд контекстіндегі қандай тақырыптар медиа назарына түседі;
- БАҚ-та компанияның қай тұлғалары аталады;
- бренд туралы БАҚ қалай — оң немесе теріс жазады;
- жарияланымдар арқылы қандай аудиторияға қол жеткізуге болады;
- БАҚ әлеуметтік медиада қаншалықты белсенді келтірілген.
Осы деректердің барлығы одан әрі ынтымақтастық үшін медианы сапалы бағалауға, релевантты басылымдардың тізімін жасауға және коммуникациялық стратегияны түзетуге мүмкіндік береді.
БАҚ мониторингін жүргізу тәсілдері
Бренд БАҚ мониторингін екі жолмен ұйымдастыра алады — қолмен және арнайы медиа мониторинг жүйесі арқылы. Оларды толығырақ қарастырайық.
Қолмен БАҚ мониторингі
Бұл дегеніміз, бүкіл ақпарат ағынын қолмен қарап, онда сізге қажет бренд, өнім, бәсекелестер және т.б. туралы атап өтулерді іріктеу. Мұндай процесті ұйымдастыруға келесі әрекеттер көмектеседі:
- жаңалықтар агенттіктерінің таспаларын тексеру, қажет болған жағдайда ақылы таспаларға қол жеткізу,
- басымдықты БАҚ-ты күнделікті оқу,
- әлеуметтік желілерде бренд үшін маңызды барлық медиаға жазылу.
БАҚ-тың қолмен мониторингіне іздеу жүйелері көмектеседі. Егер іздеуге негізгі сөздерді енгізсеңіз, іздеу аймағын және кезеңді таңдасаңыз, брендтің медиада қамтылуының жалпы көрінісін алуға болады.

Сондай-ақ, бренд туралы атап өтулерді әртүрлі блог сайттарында — Яндексте іздеуге болады. Ол үшін іздеу жүйесінде блогтар бойынша іздеу бар. Ыңғайлы болу үшін кезеңді көрсеткен жөн.

Брендтің танымалдылығының жалпы тенденцияларын Google Trends сервисі бақылауға көмектеседі. Медиадағы хабарламалар динамикасын графикпен шығару үшін «Жаңалықтар бойынша іздеу» санатын таңдауға болады.

Google трендтері қандай ақпараттық себептер нәтижелі болғанын, реңкі бойынша атап өтулер қандай екенін (оң немесе теріс), олар қандай көздерде пайда болғанын және т.б. түсінуге көмектеспейді, бірақ брендтің медиа өрісіндегі жалпы өзгерістерді — сіз туралы БАҚ-та көбірек немесе азырақ жазылғанын көрсетеді.
Мамандандырылған бағдарламаларды пайдаланбай БАҚ мониторингін жүргізу арзан шешім болып көрінуі мүмкін, өйткені компанияға ешқандай қызмет үшін ақы төлеудің қажеті жоқ. Алайда, бұл жағдайда әртүрлі жазылымдарға шығындар қажет болуы мүмкін — баспа және онлайн БАҚ-қа, ақпараттық агенттіктердің ақылы таспаларына және т.б. қол жеткізу үшін. Сондай-ақ, белгілі бір кезеңдердегі бренд немесе өнім туралы хабарламаларды іздегенде, мысалы, алты ай, бір жыл немесе одан да көп уақыттағы, әсіресе егер біз өткен туралы айтатын болсақ, әртүрлі БАҚ шығарылымдарын каталог ретінде сақтайтын электрондық кітапханаларға қол жеткізу қажет болады.
БАҚ-тың қолмен мониторингінің кемшіліктері:
- Ақпараттың үлкен көлемін қолмен өңдеу қажеттілігі;
- Барлық атап өту көздерін қамту мүмкін еместігі;
- Беделге төнген қауіпті жіберіп алу тәуекелі жоғары;
- Нүктелік шашыраңқы іздеу ақпараттық себептердің қалай жұмыс істейтіні туралы түсінік бермейді;
- Ақпаратты механикалық жинауға байланысты деректер ағынын талдаудың мүмкін еместігі;
- Ретроспективті деректерге — алдыңғы кезеңдердегі атап өтулерге қол жеткізу қиын.
Мамандандырылған жүйенің көмегімен БАҚ мониторингі
Автоматтандырылған БАҚ мониторингі жүйелері, әдетте, барлық дереккөздерде — онлайн, оффлайн режимінде де бренд туралы барлық атап өтулердің жиынтығы немесе таспасы болып табылады. Атап өтулер мен материалдар, БАҚ мониторингі сервистері функцияларымен ерекшеленеді. Мысалы, олар тек деректерді жинай алады немесе аналитика үшін құралдарды ұсына алады: негізгі көрсеткіштер, кірістірілген есептер, деректерді сүзу әдістері және т.б.
Қолмен жинауға қарағанда автоматтандырылған БАҚ мониторингі бағдарламасының артықшылықтары:
- Бренд туралы барлық атап өтулерді бір терезеден көруге болады;
- Дереккөздердің көптеген саны;
- Қолмен жасалатын жұмысты автоматтандыру арқылы уақытты үнемдеу;
- Талдауға мүмкіндік беретін деректерді жинаудың жүйелілігі.
Brand Analytics жүйесінде БАҚ мониторингі қалай жұмыс істейді
Brand Analytics БАҚ және әлеуметтік медиа мониторингі және талдау жүйесі нақты уақыт режимінде онлайн және баспа БАҚ, радио, теледидар, ақпараттық агенттіктердің жабық арналарынан бренд немесе басқа мониторинг объектісі туралы атап өтулерді жинайды.

Мониторинг үшін Brand Analytics жүйесінде 103 мыңнан астам белсенді онлайн және офлайн БАҚ көздері қолжетімді. Жинауға кіретін:
- соңғы уақытта жарияланымдар болған релевантты көздер ғана;
- көлемі нөлге жақын аудиториясы бар көздерді қоспаймыз.
Маңызды: Brand Analytics нақты уақыттағы жарияланымдар таспасын бақылауды және жаңартуды қамтамасыз етеді — жүйеде әр кезең үшін есеп құрудың және сұраудың қажеті жоқ.
Brand Analytics көмегімен қандай көздерді талдауға болады:
- 1500+ федералдық және аймақтық газеттер мен журналдарды,
- 900+ федералдық және аймақтық теледидар арналарының эфирлеріндегі бағдарламаларды,
- 150+ радио бағдарламаларын,
- ақпараттық агенттіктер таспаларын, олардың ішінде РИА Новости, ТАСС, Прайм жабық тақырыптық таспаларын,
- интернет-БАҚ-ты,
- салалық ресурстарды,
- жаңалықтар агрегаторларын,
- мемлекеттік мекемелердің, компаниялар мен ұйымдардың сайттарын.
Әлеуметтік медиа мен БАҚ деректерін жинау және талдау 12 ел бойынша оңтайландырылған.
Brand Analytics жүйесіндегі хабарламалар жасанды интеллект пен нейрондық желілерді қолданудың арқасында автоматты түрде белгіленеді — атап өту реңкі, тақырыптар, объектінің рөлі (негізгі немесе қосалқы) және т.б. бойынша. Осыдан кейін жүйеде есептерді құруға болады — БАҚ-та қатысуын жылдам талдау үшін де, атап өту көздерінің кесінділері, сюжеттер, тұлғалар, географиясы, танымал сөздер және басқалар бойынша талдау үшін де.
Бренд туралы хабарламалар мониторинг тақырыбында белгіленген негізгі сөздер бойынша жиналады. Тақырыптың жиынтық есебінде мыналарды көруге болады:
- PR науқанының негізгі метрикаларын,
- БАҚ-тағы мониторинг объектісінің аталу динамикасын — хабарламалар саны және реңкі (позитив, негатив) бойынша,
- ақылды автоматты белгілеуі бар БАҚ-тан алынған жарияланымдар таспасын.

Сол жақтағы панельде барлық автоматты БАҚ мониторингі есептері сақталады. Оң жақта жиналған деректерді талдау үшін кезең мен сүзгілерді басқаруға арналған мәзір орналасқан.
Brand Analytics БАҚ мониторингі жүйесінде жиналған хабарламалардан жарияланым мен дереккөздің маңыздылығын анықтауға болатын параметрлер белгіленеді.

Brand Analytics жүйесінде БАҚ мониторингінің артықшылықтары қандай
- 12 ел бойынша 103+ мың релевантты және белсенді офлайн және онлайн-көздер;
- БАҚ-тың барлық түрлері, соның ішінде жабық таспалар, барлық тарифтерде, тіпті ең төменгі тарифтерде;
- Сол аккаунттағы әлеуметтік медиа мониторингі, соның ішінде Telegram және әлеуметтік желілердегі БАҚ аккаунттары — бұл брендтің қоғамдық өрісте болуын тереңірек талдауға мүмкіндік береді, мысалы, әлеуметтік медиада БАҚ жарияланымдарына сілтеме жасау арқылы. Сондай-ақ, бұл тиімді: БАҚ мониторингі мен талдау жүйесін сатып алғанда, бренд әлеуметтік медианы талдау жүйесін алады;
- Бастапқы талдауда уақытты үнемдеуге көмектесетін нейрондық желілер: олар сюжеттерді белгілеуді, реңкті анықтауды, танымал спикерлер мен дәйексөздерді анықтауды және т.б. қамтамасыз етеді;
- Есептер мен жүктемелерге шектеусіз кез келген кезеңдегі бренд туралы атап өтулерді талдау;
- Коммуникация тиімділігінің кіріктірілген негізгі көрсеткіштері бар — хабарламалар саны, аудитория, медиа қатысу, әлеуметтік медиада дәйексөз келтіру және т.б.;
- Пайдаланушылардың шексіз саны — команда болып бренд туралы хабарламалар талдауымен жұмыс істеу мүмкіндігі;
- Реал-тайм дашбордтар — нақты уақыт режимінде брендтің жария өрісте қалай ұсынылатындығын елестету үшін;
- Икемді хабарландырулар — push түрінде, поштаға немесе Telegram желісінде — белгілі бір дереккөздегі жарияланым, негативтің немесе хабарламалар санының өсуі және т.б. туралы.
Brand Analytics стратегиялық маркетинг жөніндегі директоры Ольга Андреева БАҚ мониторингін жүргізу үшін Brand Analytics жүйесінің артықшылықтары туралы айтады:
Brand Analytics жүйесіндегі БАҚ мониторингі PR мамандарына 24/7 ақпарат өрісін бақылауға, кез келген өзгерістерге лезде жауап беруге, күнделікті істі автоматтандыруға және стратегияға шоғырлануға мүмкіндік беретін құралдарды береді:
1. Аралас медиа өрісте жұмыс істеу
Енді БАҚ пен әлеуметтік желілер арасында ауысудың қажеті жоқ. Сіз ақпараттық себептің қай жерде пайда болғанын, оның әртүрлі алаңдарда қалай таралғанын, аудитория сіздің хабарламаларыңызға қалай жауап бергенін көресіз.
Ақпараттық өрісті толық бақылау
Brand Analytics 114 000+ БАҚ және әлеуметтік медиа көздерінен тек релевантты және өзекті деректерді жинайды, жинау кезеңінде спам-бот хабарламаларын кесіп тастайды. Және осының барлығы бірыңғай аккаунт аясында және бір тарифте.
Ольга Андреева Brand Analytics стратегиялық маркетинг жөніндегі директоры
2. Реакция жылдамдығы: 5 минут ішінде дайын талдау
Brand Analytics жүйесінде BrandGPT құралы бар – бұл БАҚ пен әлеуметтік медиа талдаушысының AI-ассистенті, ол хабарламалар ауқымының негізгі мазмұнын бөліп көрсетуге көмектеседі. BrandGPT 2-3 минут ішінде ондаған мың хабарламаларды талдайды және жауап қалыптастырады:
- Сіздің компанияңыз туралы қандай негізгі жаңалықтар шықты?
- Қандай тақырыптар үстем (оң/теріс)?
- Қандай негізгі мәселелер көтереді?
Мысал: «таспа» нысаны үшін «Негізгі жаңалықтар» сценарийі → BrandGPT таңдалған кезеңге сүзгілерді дербес қосады, барлық атап өтулерді талдайды, негізгі трендтерді бөлектейді, қысқаша тезистер түрінде мәтіндік қорытынды жасайды және оларды нақты жарияланымдармен негіздейді.

3. Сюжеттеу: тақырыптар медиада қалай өмір сүреді
Brand Analytics автоматты түрде байланысты жарияланымдарды сюжеттерге топтастырады, оқиғаның бастапқы көзін түсінуге, дамуын және таралу арналарын бақылауға көмектеседі. Сюжеттердің арқасында дағдарыстарды ерте анықтауға және жағдайды бақылаудан шыққанға дейін түзетуге болады.

4. Тегтеу: талдау үшін мағыналық «маяктар»
Brand Analytics жүйесінде тегтер арқылы кілт сөздер бойынша хабарламаларды белгілеу және нақты тапсырмалар үшін деректерді сүзу мүмкіндігі бар. Бұл құрал егжей-тегжейлі аналитиканы алуға, интегралды көрсеткіштерді есептеуге, PR әрекеттері туралы толық есептер дайындауға көмектеседі.

5. Медиа өрісте тұлғаларыңыздың болуын талдау
Түсінуге көмектеседі:
- Сіздің спикерлеріңіздің қайсысы хабарламаларды тиімдірек жеткізеді;
- Қандай дәйексөздер ең көп жауап алады;
- Брендіңіздің контекстінде қай тұлғалар жиі аталады — бұл қарым-қатынасты дамыту нүктелері болуы мүмкін.

6. Автоматты есептер — қолмен жасаусыз
Brand Analytics жүйесінде икемді есеп теңшеулері бар — деректер құрамын, мерзімділігін, пішімін (Excel, PDF, Word, JSON) таңдауға болады. Дайын презентация есептерін алуға мүмкіндік беретін брендтеу функциялары да бар. Сіз жазыла аласыз — есептер сізге және әріптестеріңізге үнемі автоматты түрде жіберіледі.

БАҚ мониторингі мен аналитикасын іс жүзінде қолданып көріңіз — Brand Analytics жүйесіне демо қол жеткізуді ресімдеңіз. Сарапшы сізге жеке консультация өткізеді және жүйенің сіздің міндеттеріңізді шешуге қалай көмектесетінін көрсетеді.