БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

БАҚ-тағы бірде-бір атап өтуді жіберіп алмауға, брендтің ашық өрісте болуын бақылауға және сонымен бірге қолмен жұмыс істеуге уақыт жұмсамауға қалай қол жеткізуге болады? Материалда Brand Analytics БАҚ мониторингі PR-менеджерге күнделікті тапсырмаларды тиімді және максималды жылдамдықпен шешуге қалай көмектесетінін қарастырамыз.

Компания мен өнім туралы БАҚ-та күніне жүздеген, мыңдаған жарияланымдар пайда болуы мүмкін. Ашық өрісте сіз туралы қалай айтатынын түсіну, беделге төнген қауіп-қатерді тез анықтау, ықтимал қызықты тақырыптарды табу, PR науқандарының тиімділігін қадағалау үшін сізге БАҚ мониторингі қажет. Бұл материалда біз сізге Brand Analytics арқылы БАҚ мониторингін қалай жүргізу керектігін айтып береміз.

Brand Analytics жүйесінде БАҚ мониторингінің артықшылықтары қандай

1. 103 мыңнан астам белсенді дереккөздер

Brand Analytics жүйесінде сіз 103+ мың релевантты офлайн және онлайн БАҚ көздерінен атап өтулерді жинай аласыз — бұл көптеген аналогтарға және қолмен мониторинг жасауға қарағанда әлдеқайда ауқымды. Үнемі жаңартылатын мазмұны бар белсенді дереккөздерді ғана ескереміз. Аймақтық қосалқы домендер есебінен дереккөздердің мөлшерін көбейтпейміз.

Brand Analytics БАҚ мониторингін пайдаланушылар БАҚ-тың барлық түрлеріне шектеусіз толық қол жеткізе алады, соның ішінде радио және теледидар хабарларының транскрипттері, жабық ақпараттық агенттік арналары — төмен тарифтерде де.

2. География және тілдер

БАҚ және әлеуметтік медиа мониторингі бойынша жұмыс 12 ел бойынша деректерді барынша толық жинау үшін оңтайландырылған:

  • Ресей;
  • Әзірбайжан;
  • Армения;
  • Беларусь;
  • Грузия;
  • Қазақстан;
  • Қырғызстан;
  • Молдова;
  • Тәжікстан;
  • Түрікменстан;
  • Өзбекстан;
  • Украина.

Алыс шетелде Brand Analytics 5+ мың ең маңызды БАҚ және ең танымал әлеуметтік медиа платформаларының хабарламалар ағынын жинайды және талдайды.

3. БАҚ пен әлеуметтік медианың бір жүйедегі терең аналитикасы

БАҚ жарияланымдарын талдау арқылы бір аккаунтта әлеуметтік желілерді (оның ішінде Telegram және БАҚ аккаунттарын) бақылау жекелеген жүйелерге немесе деректерді қолмен жинауға қарағанда, брендтің ақпараттық өрісте болуы туралы толық көріністі береді. Сондай-ақ, бұл бюджетті үнемдеу — әлеуметтік медианы талдау үшін бөлек бағдарламалық жасақтама сатып алудың қажеті жоқ.

4. Нейрондық желілер арқылы медиа талдауды автоматтандыру

Сюжеттерді, реңкілікті, спикерлерді және дәйексөздерді AI-белгілеу қолмен бақылаудан немесе AI жоқ жүйелерге қарағанда деректерді күнделікті өңдеуге уақытты үнемдейді.

5. Шектеусіз аналитика

Деректердің кез келген қимасын жасаңыз, қажетті кезеңдерді қараңыз, есептерді жүктеңіз — Brand Analytics жүйесінде есептерді құруға және деректерді экспорттауға шектеу жоқ.

6. Коммуникациялардың тиімділігін бағалауға арналған дайын метрикалар

Кірістірілген индекстер — аудиториясы, медиа қатысуы, дәйексөздер және басқалар — PR белсенділігін бағалауды жеңілдетеді және коммуникациялар мен бизнес мамандарына ортақ тіл табуға көмектеседі.

7. Шектеусіз топтық жұмыс

Brand Analytics аккаунтында шексіз пайдаланушылар саны жұмыс істей алады — бірнеше мамандар талдаумен айналысатын ірі компаниялар үшін ыңғайлы.

8. Нақты уақыттағы деректерді визуализациялау

Реал-тайм дашбордтары брендтің қоғамдық өрісте болуын жедел қадағалауға мүмкіндік береді.

9. Икемді теңшелетін жедел хабарландыру

Негізгі оқиғалар туралы Push-хабарландырулар, email және Telegram-алерттер (маңызды БАҚ-тағы жарияланымдар, негативтің өсуі және т.б.) қолмен мониторинг жасауға немесе икемді параметрлері жоқ негізгі жүйелерге қарағанда тезірек және ыңғайлы.

Brand Analytics БАҚ мониторингі бизнес пен PR-қызметке не үшін қажет

Ірі компаниялар БАҚ мониторингін қалай және не үшін пайдаланатыны туралы PR және «Электр шешімдерін» (EKF бренді) ілгерілету бағытының басшысы Анна Федотовских айтып берді:

Бұрын біз БАҚ мониторингін қолмен жүргізетінбіз: газет-журналдардағы атап өтулерді жинадық. Ол үшін шығарылған басылымдардың барлық көлемін оқып, бетбелгі қойып, атап өтулерді белгілеу керек болды. Бақытымызға орай, қазір компания туралы барлық хабарламаларды автоматты түрде алуға және Brand Analytics жүйесінде талдауға болады.

Біздің БАҚ мониторингі бойынша жұмысымыз көлікті жоғары жылдамдықпен басқаруға тура келетін жағдайға ұқсас. Бізге кез келген өзгерістерді уақытында байқауға және бағдарды тез түзетуге не көмектеседі:

  • Күнделікті БАҚ мониторингі: біз күні бойы қадағалаймыз және күннің соңында әріптестеріміз үшін күнделікті БАҚ дайджестін жасаймыз
  • Телеграмдағы және мобильді қолданбадағы алерттер: ақпараттық өрістегі оқиғалар туралы, мысалы, дұрыс емес атап өтулер немесе жағымсыз хабарламалар туралы жедел хабарландыру.
  • Жеке ақпараттық себептер мониторингі: баспасөз релизінің қорытындылары бойынша шығулар, қандай медиада жарияланды, негізгі хабарламалар жеткізілді ме, жарияланымдарға түсініктемелер болды ма, хабарламалардың реңкі қандай және т.б.
  • Қоғамдық өрісте болудың жүйелі аналитикасы — ай сайынғы, тоқсандық және жылдық.
  • Бәсекелестермен салыстыру: ай сайын компания мен бәсекелестердің орналасуын қадағалап, тиімді PR тәжірибелерін талдаймыз. Біз оларды бақылаймыз, олар бізді бақылайды, бұл электротехника нарығындағы жалпы тренд. Біз хабарламалар санын, аудиторияның қамтылуын, дәйексөз келтіру, медиа қатысу, share of voice параметрлерін қарастырамыз. Сондай-ақ, бізге федералды it-басылымдарда болуымыз маңызды және мұнда да бәсекелестерге қатысты бой түзейміз, олардан озып кете алдық па дегендей. Біз кім қай БАҚ-та жарияланатынын талдаймыз, өз стратегиямызды түзетеміз, ынтымақтастық құратын медианы қосамыз.
  • Негізгі метрикалар бойынша топ-менеджментке арналған апталық және ай сайынғы есептер.
  • Бизнеске арналған трендтер мен бағыттардың анықтамалары: саладағы, заңнамадағы барлық маңызды өзгерістер туралы бизнес-стратегияны уақытында түзете алатындай етіп басшылыққа дереу хабарлаймыз.

БАҚ мониторингі контентті жақсарту және PR тиімділігін арттыру үшін идеяларды қоса алғанда, өзекті материалдардың тақырыптарын, аудитория үшін тартымды форматтарды ұсынады.

Сондай-ақ, БАҚ мониторингі сату департаментіне көмектеседі. Біздің бизнес құрылыс нарығымен тығыз байланысты, сондықтан біз әріптестерімізге құрылыс жаңалықтары мен жаңа ірі жобалар туралы ақпаратты жинаймыз және жеткіземіз.

БАҚ-тың ақпараттық өрісін талдаудың кешенді тәсілі бізге 2024 жылы қамту, хабарлар және реңкілік бойынша саладағы көшбасшылардың бірі болуға мүмкіндік берді. Әрине, біз мұнымен тоқтап қалмаймыз.

Анна ФедотовскихАнна Федотовских PR және «Электр шешімдерін» ілгерілету бағытының басшысы (EKF бренді)

Brand Analytics жүйесінде БАҚ мониторингін қалай жүргізу керек

Brand Analytics БАҚ мониторингінің қандай құралдары PR-маманға күнделікті міндеттерін тез және сапалы шешуге көмектесетінін көрейік. Мысалы, желілік азық-түлік бөлшек сауда саласынан екі брендті алайық. Олардың әрқайсысы үшін біз Brand Analytics жүйесінде БАҚ-та атап өтулерді бақылау тақырыптарын құрдық.

1. Атап өту динамикасы: БАҚ компания туралы қаншалықты жиі жазады

Брендтің қоғамдық өрісте болу динамикасын бағалауға Brand Analytics жүйесіндегі жиынтық есеп көмектеседі. Онда атап өтулер кестесі, сондай-ақ негізгі көрсеткіштер немесе индекстер бар. Төменірек хабарлама таспасын көре аласыз. Әрбір атап өту үшін аудитория, дәйексөз және медиа қатысу көрсеткіштері беріледі.

Атап өту динамикасы

Егер біз атап өтулердің көбеюін көрсек, бұл жағдайдың мән-жайын түсіну керектігін білдіретін сигнал: хабарламалар санының өсуі ақпараттық өрістегі жіберіп алуға болмайтын оқиға туралы айтуы мүмкін.

Не болғанын тез түсіну үшін BrandGPT талдаушысының AI-ассистентінен сол күні БАҚ-та не туралы жазылғанын қысқаша айтып беруін сұрайық. Бір-екі минуттың ішінде біз атап өтулер Федералдық монополияға қарсы қызметтің сауда желілеріне бағытталған — әлеуметтік маңызы бар өнімдерге үстеме бағаны шектеу жөніндегі бастамасына арналғанын білдік.

BrandGPT белгілі бір күні бұқаралық ақпарат құралдарында не туралы жазғанын қысқаша айтады

2. Реңкілік есебі: медиада бренд туралы негативті бірінші болып қалай табуға болады

БАҚ-тағы брендтер туралы айтылғандардың көпшілігі әдетте бейтарап болады. Бірақ егер қоғамдық өрісте сын пайда болса, онда PR маманы ол туралы бірінші болып білуі керек.

Брендтің БАҚ-та қаншалықты жағымды ұсынылғанын «Реңкілік» есебінен көруге болады. Компания туралы сыни мақалалардың медиада қаншалықты жиі шығатынын түсіну үшін бір қарап шығу жеткілікті. Талдау кезеңінде бренд туралы жағымды және жағымсыз хабарламалардың арақатынасын көрсететін Бейілділік индексіне бөлек назар аударған жөн. Біздің мысалда оң атап өтулердің саны теріс атап өтулердің көлеміне тең.

Реңкілік есебі

Бейілділік индексінің мәні неғұрлым төмен болса, брендке соғұрлым беделге көбірек көңіл бөлу керек. Қай бағытта қозғалу керектігін анықтау үшін негативтің себептерін талдау керек. Диаграммадағы негативтің үлесін түрту немесе бүйірлік тақтадағы тиісті сүзгіні таңдау бренд туралы сыни хабарламалар динамикасымен таспаны ашады.

Сүзгі Теріс

БАҚ-тағы негативтің себептерін тез білу үшін BrandGPT құралындағы AI-ассистентімен чаттағы «Негатив тақырыптары» сценарийін таңдай аласыз. Әлеуметтік медиа талдаушысының ақылды көмекшісі қажетті сүзгілерді өзі қосады, қажет емес санаттарды жояды, теріс реңкті негізгі тақырыптарды табады және хабарламалардың мысалдарынан тезистер құрады.

AI көмекшісімен сөйлесудегі "теріс тақырыптар" сценарийі

3. География есебі: қай қалаларда беделге қауіп төнгені анықталды

Егер сіз біздің мысалдағыдай сауда нүктелері желісі үшін БАҚ мониторингін жасасаңыз, БАҚ жарияланымдарына түскен проблемалар қай қалаларда бар екенін түсіну пайдалы болады. Brand Analytics жүйесінде өтпелі сүзгілеу жұмыс істейді, сондықтан сүзгілерді алып тастамай, География есебіне өтіп, бренд туралы жағымсыз атап өтулер қай аймақтардың БАҚ-та пайда болғанын біле аласыз.

География есебі

4. Сюжеттер есебі: бір көзқараспен БАҚ-тағы ақпараттық себептердің толық бейнесі

Маңызды жаңалықтар мен жарияланымдар әдетте бірнеше бұқаралық ақпарат құралдарына түседі, әсіресе егер компания ірі федералды басылымдарда аталған болса. Бір ақпараттық себепке арналған барлық нәтижелерді қадағалау үшін Brand Analytics БАҚ мониторингінде Сюжеттер есебі бар.

Сюжеттер есебі

Brand Analytics сюжеттерінің артықшылықтары:

  • брендтің қандай ақпараттық себептері үлкен резонанс тудырғанын тез түсінуге болады;
  • кең таралған жаңалықтың бастапқы көзін табу;
  • ақпараттық себептің жиынтық көрсеткіштерін білу: жарияланымдар саны, аудиторияны қамту, дәйексөз, медиа қатысу;
  • осы көрсеткіштер бойынша ақпараттық себептерді бір-бірімен салыстыру;
  • бір ақпараттық себеп бойынша БАҚ-тағы барлық жарияланымдарды — сюжеттер таспасында көру.

5. Реңкілік сүзгісі: бренд туралы позитивті және PR науқандарына арналған идеяларды қалай табуға болады

Компанияны оң атап өту көбінесе PR қызметінің нәтижесі болып табылады. БАҚ-тағы жағымды хабарламаларды бақылау және талдау сізге кезең бойынша есеп беру, қандай медиада бренд туралы айтылғанын және қандай реңкпен айтылғанын айту қажет болса пайдалы болуы мүмкін. Сондай-ақ, егер сіз медиа-өрісте басқа брендтердің не істеп жатқанын, олар қандай ақпараттық себептер арқылы өнім мен компанияны алға тартатынын түсінгіңіз келсе, БАҚ-тағы оң атап өтулерді бәсекелестік барлау аясында бақылауды жүзеге асыруға болады.

Талдау үшін тиісті сүзгіні пайдаланып немесе Реңкілік есебіндегі пернені басу арқылы бренд туралы тек оң атап өтулерді таңдауға болады. Сондай-ақ, 2 минут ішінде кезеңдегі позитивті тақырыптардың тізімін алу үшін BrandGPT-ден көмек сұрауға болады.

Реңкілік сүзгісі

Азық-түлік бөлшек саудасында БАҚ үшін қызықты болатын жағымды оқиғалар жаңа форматтағы дүкендердің, қызықты сауда орындарының ашылуы, желілердің бизнес көрсеткіштері, жаңа серіктестіктер және жаңа нарықтарға шығу болуы мүмкін.

6. БАҚ деңгейі, үздік БАҚ сүзгілері, Дереккөздер есебі: жаңа PR науқандары үшін дереккөздер тізімін жасайық

Ірі брендтер үшін жай ғана БАҚ-та емес, Tier 1 тізіміндегі БАҚ-та жарияланымдар алу маңызды, соның арқасында бұқаралық аудиторияға барынша қол жеткізіп, пайдаланушылардың негізгі хабарламаларды қабылдауын бекітіп, компания немесе өнім туралы кеңінен айта аласыз. Сондықтан БАҚ мониторингінде жоғарғы деңгейдегі медиаға назар аудару маңызды.

Федералдық БАҚ-тағы, сондай-ақ үздік БАҚ-тағы жарияланымдарды Brand Analytics жүйесінде тиісті сүзгілерді қолдана отырып, жиналған атап өтулер жиынтығынан тез табуға болады. Таңдалған сүзгілермен «Дереккөздер» есебіне өту сізге бірнеше рет басу арқылы компания кезең ішінде жарияланымдар алған үздік БАҚ тізімін жасауға көмектеседі.

БАҚ деңгейі, үздік БАҚ сүзгілері, Дереккөздер есебі

Егер сіз БАҚ мониторингін бәсекелестердің PR әрекеттерін талдау үшін қолдансаңыз, алынған тізімді мұқият қарап шығыңыз, мүмкін сіз әлі жарияланбаған алаңдарды таба аласыз.

7. Экспорт: PR қызметінің жұмысы туралы есеп дайындау және нәтижелерін ұсыну

Сізге бөлімшенің бір айдағы жұмыс нәтижелері туралы есеп жинау керек делік. Негізгі көрсеткіштер туралы айту керек: қол жеткізілген аудиторияны қамту, медиа қатысу индексі, жарияланымдар саны, ең резонанстық ақпараттық себептерді бөліп көрсету — позитивті, негативті, қандай БАҚ-та атап өтулер алғанымызды көрсету. Мұндай тапсырма үшін Brand Analytics жүйесінде экспорттау функциясы бар.

Экспорт: PR қызметінің жұмысы туралы есеп дайындау және нәтижелерін ұсыну

Қажетті талдау кезеңін, экспорттау форматын, содан кейін есеп беру үшін қажетті блоктарды таңдаңыз.

PDF экспорттау параметрлері

Бірнеше минут ішінде сізде тек басып шығаруға немесе басшылыққа жіберуге дайын есеп болады.

Маңызды: Мұндай есеп сізге, командаға, жауапты қызметкерге берілген жиілікпен автоматты режимде кетуі мүмкін. Сіз оны «Жазылым» бөлімінде алуды теңшей аласыз, сонымен бірге электрондық поштаны, жіберу уақытын көрсетіп, жүктеу үшін қажетті блоктарды таңдай аласыз.

Жаңа жазылымды жасау

Brand Analytics жүйесінің көмегімен БАҚ мониторингін жүргізу туралы нені есте сақтау керек

Brand Analytics жүйесі дереккөздерді ауқымды қамтуды — 103+ мың офлайн және онлайн медианы, оның ішінде ақпараттық агенттіктердің жабық таспаларын, ЖИ-мен терең талдауды, БАҚ пен әлеуметтік медиа мониторингін біріктіру есебінен бюджетті үнемдеуді, сондай-ақ командалық жұмыс үшін ыңғайлы құралдарды ұсынады. Деректерді сүзудің икемді кіріктірілген жүйесі, шектеусіз есептер мен жүктемелер қызметкерлердің уақытын үнемдейді және медиа талдауын жаңа деңгейге шығарады.

Brand Analytics БАҚ мониторингінің қандай міндеттерін PR-маманға шешуге көмектеседі:

  1. Брендті қаншалықты жиі және қандай БАҚ атап өтетінін, қандай реңкілікпен, қандай аудиторияға арналғанын түсіну.
  2. Жарияланымдар туралы, оның ішінде негативтер туралы бірінші болып білу.
  3. Болашақ PR науқандары үшін идеяларды табу.
  4. Болашақ науқандар үшін қызықты медианың тізімін жасау.
  5. Ақпараттық себептердің тиімділігін қадағалау.
  6. Өз жұмысының тиімділігін бағалау.
  7. PR-бөлімшенің жұмысы туралы есеп дайындау және нәтижелерін ұсыну.

Бесплатный демонстрационный доступ

Персональный консультант проведет демонстрацию и поможет протестировать систему с учетом ваших бизнес-задач

Запросить демо

Последние статьи

Какие исследования соцсетей представят на Brand Analytics Conference 15 мая в Ташкенте

Brand Analytics стал партнером Маркетинговой Ассоциации Узбекистана

Brand Analytics организует первую индустриальную конференцию по аналитике соцмедиа в Узбекистане — Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor