Блог Brand Analytics

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығымен серіктес болды

Brand Analytics Өзбекстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Uzbekistan 2025

Әлеуметтік медиа "Сюжеттер" виджеті — Brand Visor құралында

Әлеуметтік медиа «Сюжеттер» виджеті — Brand Visor құралында

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

Дубльді бірлесіп өңдеу

Енді барлық дубльдерді бір әрекетпен өңдеуге болады

Пікірлерді ЖИ-талдауға негізделген өнім сипаттамалары

Пікірлерді ЖИ-талдауға негізделген өнім сипаттамалары

БАҚ сюжеттері – енді мобильді қолданбада

БАҚ сюжеттері – енді мобильді қолданбада

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі