Блог Brand Analytics

Marina Popova, Brand Analytics for Tribune

Марина Попова: біз әртүрлі пайдаланушы трендтерін, мысалы, маркетплейстерді бөліп көрсете алатын зерттеулер ұсынуды жоспарлап отырмыз

Қазақстанда мониторинг жасау үшін жаңа көздер

Қазақстанда әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен аналитикасы мүмкіндіктері кеңейтілді

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Клиенттердің кері байланысы

Клиенттердің кері байланысы: одан бизнес үшін қалай пайда табуға болады

Әлеуметтік медиа аналитикасымен клиенттік тәжірибе

Клиенттік тәжірибе: оны әлеуметтік медиа аналитикасымен қалай зерттеуге және жақсартуға болады

Маркетологқа арналған Brand Analytics: әлеуметтік медиа аналитикасымен 4 зерттеу мәселесін шешеміз

Маркетологқа арналған Brand Analytics: әлеуметтік медиа аналитикасымен 4 зерттеу мәселесін шешеміз

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

PR тиімділігі: PR-науқандарын қалай талдауға және бағалауға болады

Қазақстандағы әлеуметтік желілер: цифрлар мен трендтер, 2023 жылғы күз. "Қазақстан желіде қандай тілдерде сөйлейді"

Қазақстандағы әлеуметтік желілер: цифрлар мен трендтер, 2023 жылғы күз. «Қазақстан желіде қандай тілдерде сөйлейді»

Brand Visor интерактивті дашборд арқылы ақпараттық өрісті қалай басқаруға болады

Brand Visor интерактивті дашборд арқылы ақпараттық өрісті қалай басқаруға болады

Әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы талдау арқылы коммуникациялық стратегияны әзірлеу

Әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы талдау арқылы коммуникациялық стратегияны әзірлеу