API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

Ақпарат — бұл жаңа мұнай. Компаниялар әрқашан қайта өңдеуге қол жеткізу және олардың негізінде маңызды шешімдер қабылдау үшін өз деректерін сақтауға тырысады.

Brand Analytics жинайтын деректерді өз тарапыңызда сақтау — мүмкін. Тек сақтау ғана емес, сонымен қатар бизнестің әртүрлі міндеттерін шешу үшін белсенді пайдалану да.

Егер мұнай метафорасын жалғастырсақ, өз тарапыңыздан деректерді бөлісе және өңдей аласыз.

Әр түрлі бөлімшелер — бір деректер

Ірі компаниялар әр түрлі бөлімшелер оларға әрдайым қол жеткізе алуы үшін барлық деректерді өздерінде сақтауды жөн көреді. Бұл топтың барлық мүшелеріне шешім қабылдау үшін бірыңғай статистикамен жұмыс істеуге (және бір деректер тілінде сөйлеуге) мүмкіндік береді, бұл стратегияны әзірлеу және жалпы бизнес нәтижелеріне көшу кезінде аса маңызды.

Бірнеше мердігерлер — бірыңғай нәтиже

Кейде жалпы ақпарат өрісіндегі міндеттерді әр түрлі мердігерлер шешеді, олардың әрқайсысы өз бағытында күшті. Мысалы, бір команда ORM саласын, екіншісі b2b коммуникациясын басқарады, ал үшіншісі әлеуметтік желілерде ілгерілетуге көмектеседі. Деректерді өз тарапыңызда сақтаған кезде — әртүрлі жүйелерге немесе әртүрлі мердігерлер үшін бір аналитикалық жүйеге кіру үшін ақы төлеудің қажеті жоқ. Сіздің тарапыңыздағы деректермен жұмыс жасай отырып, барлық командалар верификацияланған және сапалы ақпаратты өңдей алады және өз тиімділігін сіз үшін ашық көрсеткіштер бойынша бағалай алады.

Деректердің барлық байлығы

Brand Analytics жүйесі атап өтулерді жинап қана қоймай, оларды авторы, аудиториясы, реңкі туралы және басқа да ақпараттық өрісті талдау үшін маңызды деректерімен байытады. Сонымен қатар, компаниялар өз тарапынан жиналған хабарламаларды әртүрлі аналитикалық құралдардың мәліметтері арқылы байыта алады. Осылайша, қорытынды талдау бизнес үшін одан да көп қырлы және барынша құндырақ бола түседі.

Brand Analytics жүйесінен деректерді қалай тасымалдауға болады

Жүйе заманауи интерфейсте хабарламалармен және автоматты есептермен ыңғайлы жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар API көмегімен деректерді сіз қолданатын басқа өнімдер мен сервистерге жіберуге мүмкіндік береді. Brand Analytics пайдаланушыларына үш түрлі API қолжетімді. Біз олардың ерекшеліктері неде екенін және оларды бизнес үшін қалай тиімді пайдалану керектігін айтамыз.

API (Application Programming Interface) — әр түрлі бағдарламалардың бір-бірімен өзара әрекеттесуіне мүмкіндік беретін құралдар мен хаттамалар жинағы.

Brand Analytics жүйесінен деректерді қалай тасымалдауға болады

Brand Analytics жүйесінің пайдаланушылары үшін мыналар қолжетімді:

  • Статистикалық API
  • API ақаулықтар детекторы
  • API

Олардың әрқайсысын ретімен қарастырайық.

Статистикалық API

Атауынан көрініп тұрғандай, API-дің бұл түрі төмендегі  деректермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді:

  • Хабарламалар саны, оның ішінде реңкілік қимасында
  • Авторлар саны
  • Реңкілігі әр түрлі хабарламалардың үздік тобы

және т.б.

API арқылы жүйеде сіздің тақырыптарыңыздың құрамына сәйкес келетін ақпарат беріледі. Бұл Brand Analytics аккаунттарындағы көрсеткіштермен жұмыс істеуге және аналитикалық қималар алуға мүмкіндік береді. Мысалы, сіз тақырыптағы жалпы атап өтулер бойынша емес, нақты сүзуді ескере отырып, деректерді беруді теңшей аласыз. Сонымен бірге Статистикалық API бойынша мәтіндері бар хабарламалардың толық ағынын жіберуге болмайды.

Ең алдымен, Статистикалық API пайдаланушы жағында дашбордтар мен метрикаларды құру үшін пайдалы (Power BI, Tableau және тағы басқада).

Мысалы, PR акциялары мен компанияның бизнес көрсеткіштері арасындағы өзара байланысты бақылауға немесе әлеуметтік медиадағы пікірлердің өнімнің немесе қызметтің танымалдылығына әсерін бағалауға болады.

Жүйеден алынған деректер корпоративтік жүйелерге нақты уақыт режимінде стандартты форматтарда (JSON және XML) беріледі.

Статистикалық API «Негізгі» тарифінен бастап барлық аккаунттар үшін қолжетімді — «Интеграция» бетінде.

API

API — REST API деп те аталады — Brand Analytics жүйесінен ең толық ақпаратты жіберетін ағындық API.

Ол жүйені және басқа бағдарламалар мен сервистерді HTTP протоколы арқылы байланыстырады.

API әлеуметтік медиа мен БАҚ-ты талдау және бақылау үшін қажетті барлық деректерді береді:

  • Хабарламалардың толық мәтіндері;
  • Хабарламалардың метадеректері (авторы, реңкі, аудиториясы, қарау санын есептегіштері және т.б.);
  • Хабарламалардың белгіленуі (тегтер, санаттар, тақырыптар және т.б.);
  • Олардың параметрлерін ескере отырып, сюжеттер.

Бұл жағдайда API арқылы алынған хабарламаларды талдау үшін өз жағыңызда өз деректеріңізбен байытуға болады. Сонымен қатар, бұл деректерді кері жібере алатын жалғыз API: сіз хабарламаларды тегтейсіз немесе оларға корпоративтік жүйеде өңдеу параметрін қосасыз — API арқылы бұл өзгерістер Brand Analytics жүйесіне жіберіледі.

Brand Analytics жүйесінен хабарламаларды толық ағынмен жіберудің қажеті жоқ: Статистикалық API сияқты, оларды сервистер жиынтығын теңшеу кезінде сүзгілеу арқылы сегменттеуге болады.

API әлеуметтік медиа мен БАҚ-тағы хабарламаларға терең сапалық және сандық талдау жүргізуге, қоғамдық белсенділік пен кірістер мен тіпті пайда арасындағы байланысты анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, хабарлама мәтіндерін нейрондық желілерді үнемі үйрету үшін, соның ішінде пайдаланушылардың сұрақтарына олар үшін таныс және түсінікті TOV-да жауаптар қалыптастыру үшін пайдалануға болады.

API «Негізгі» тарифтен бастап аккаунттарда қолжетімді — ай сайынғы құнның 100% қосымша ақы үшін. Жеке менеджер API қосуға көмектеседі.

API қолданудың артықшылықтары

Brand Analytics жүйесі ыңғайлы және заманауи интерфейсте деректерді талдауға қажетті мүмкіндіктер береді. Алайда, кейбір мәселелерді шешу үшін API қажет.

Бизнес үшін API бойынша деректер берудің маңыздылығы:

  • Ақпаратты компанияның өз серверлерінде сақтау, яғни оған кез келген уақытта қайта оралуға болады;
  • Меншікті алгоритмдерді қолдана отырып қосымша талдау және деректерді байыту;
  • Компанияның міндеттерін шешу үшін ЖИ модельдерін оқыту;
  • Әлеуметтік медиа мен БАҚ аналитикасы мен мониторингі деректерін пайдалана отырып, өз АТ-өнімдерін жасау;
  • Барлық үш кезеңді қамтуы мүмкін деректерге негізделген сигналдық жүйені әзірлеу: хабарландыру, талдау және болжау;
  • Дашбордтар мен ахуалдық орталықтар салу.

Әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен аналитикасы — бизнесті дамыту үшін мол және үнемі толықтырылып отыратын ақпарат көзі. API пайдалану деректерді өз жағында сақтауға, оны қосымша өз корпоративтік жүйелерінде өңдеуге және нақты уақыт режимінде дашбордтар құруға мүмкіндік береді!

Бесплатный демонстрационный доступ

Персональный консультант проведет демонстрацию и поможет протестировать систему с учетом ваших бизнес-задач

Запросить демо

Последние статьи

Какие исследования соцсетей представят на Brand Analytics Conference 15 мая в Ташкенте

Brand Analytics стал партнером Маркетинговой Ассоциации Узбекистана

Brand Analytics организует первую индустриальную конференцию по аналитике соцмедиа в Узбекистане — Brand Analytics Conference Uzbekistan 2025

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor

Виджет «Сюжеты» соцмедиа — в Brand Visor