KFC

Корона дағдарысы кезінде коммуникациялық стратегияны түзету

Коммуникациялық стратегияКлиенттік сервис

Жобаның негізгі нәтижелері

Түзетілгенкоммуникациялық стратегия
Қауіпсіздік шараларының сақталуын бақылау жақсартылды
Клиенттік тәжірибені жақсарту жөніндегі инсайттар табылды

KFC — Ресейдегі ең танымал және ірі фастфуд желілерінің бірі. 2020 жылдың наурызында коронавирустық пандемияға қатысты шектеулерге байланысты KFC, бүкіл мейрамхана индустриясы сияқты, көптеген сынақтарға тап болды. Бір жағынан, бизнесті жүргізудің өзгерген шарттарын ескере отырып, өзінің өнім ұсынысы мен процестерін бейімдеу, екінші жағынан, өз аудиториясымен байланыста болу және клиенттерге қажетті хабарламаларды жеткізу керек болды.

Әлеуметтік медиа аналитикасы KFC және CrosDigital командасына жағдайға бейімделуге және оған сәйкес коммуникациялық стратегияны түзетуге көмектесті. Мамандар дайын болды: Brand Analytics жүйесінің арқасында олар ақпан айында Қытайдағы және басқа аймақтардағы жағдайға қатысты ресейліктердің қоғамдық пікірінің қалай өзгеретінін бақылап, әріптестерінің тәжірибесін қабылдап, клиенттердің әртүрлі коммуникацияларға реакциясын бақылай алды.

Клиенттердің теріс өтініштерін анықтап, пысықтаудан және өзекті тақырыптарды бақылаудан басқа, жауап беру қызметі процестерді жақсарту үшін инсайттарды іздеп тапты. Мысалы, әріптестер тапсырыстардың барлығына бірдей дымқыл майлықтар салынбайтынына пайдаланушылардың наразылығын анықтады. Компания майлықтарды тек белгілі бір тағамдарға қоса беру процедурасын өзгертті, бұл аудиторияның бейілділігіне оң әсер етті.

Команда өз клиенттерінің ең қатты қорқыныштарын анықтады және өз коммуникацияларында оларды бейтараптандыру үшін жұмыс істеді. Осылайша, тапсырыс беру кезінде вирустың таралуынан қорқу "байланыссыз комбо" және жаңа тапсырыс форматына арналған коммуникациялар сериясын құруға әкелді.

Әріптестердің өз жұмыстарын қалай құрғаны, әлеуметтік медиадан қандай инсайттар алғаны және процестерді қалай жақсартқаны туралы KFC үшін әлеуметтік медиада әрекет ету және талдау тобын басқаратын CrosDigital компаниясының қызметкері Ксения Мартынова айтады.

Brand Analytics құралын іс жүзінде сынап көріңіз!

Жүйені сынау үшін нысанды толтырыңыз.

Бұл қалай болады?

  • біздің аналитик кеңесшілеріміз сізбен байланысып, бизнес тапсырмаларыңызды нақтылайды,
  • сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізді ескере отырып жүйені теңшейді,
  • жүйенің демонстрациясын өткізеді,
  • 7 күнге тестілік қолжетімділік беріп, кез келген сұрақтарға жауап беру үшін байланыста болады

Тегін демонстрациялық қолжетімділік