Сюжеттерді енді өңдеуге болады

Біз әлеуметтік медиа мен БАҚ-та сюжеттерді қолмен өңдеу мүмкіндігін қостық: олардың атын өзгерту, хабарларды қосу және жою және оларды сюжеттер арасында жылжыту.

Сюжеттер — бұл бір ақпараттық себепке арналған жарияланымдар. Brand Analytics жүйесіндегі сюжеттер мен олардың тақырыпаттары ЖИ көмегімен автоматты түрде қалыптастырылады.

Сюжеттер қалай жұмыс істейді

БАҚ тақырыбында мағынасы жағынан жақын 3 хабарлама пайда болған кезде, олар жасанды интеллект арқылы бір сюжетке біріктіріледі. ЖИ сонымен қатар хабарламалардың мазмұнын талдайды және сюжеттің негізгі мағынасын көрсететін тақырыпатты құрастырады.

ЖИ арқасында ең релевантты хабарламалар сюжеттерге жиналады, ал тақырыпаттар мазмұнды дәл көрсетеді.

Алайда пайдаланушы енді қажет болған жағдайда сюжеттерді қолмен өңдей алады:

  • Автоматты тақырыпаттарды өзгерту;
  • Хабарларды қосу және жою;
  • Хабарларды сюжеттер арасында жылжыту.

Сюжетке хабарламаны қалай қосуға болады

Сюжеттерге хабарламаларды қолмен бір-бірден немесе бірнешеден қосуға болады. Басқа сюжетке кірмейтін хабарламаларды ғана қосуға болатындығын ескеру маңызды.

Сюжетке жеке хабарлама қосу үшін:

  • Қазір ешқандай сюжетке қосылмаған хабарды таңдаңыз;
  • «Сюжетке қосу» түймесін басыңыз;
  • Ашылған терезеде іздеу арқылы қажетті сюжетті табыңыз немесе жоғарғы сюжеттерден таңдаңыз;

Сюжетті таңдаңыз;

  • «Қосу» түймесін басыңыз.

Осыдан кейін хабарлама сіз таңдаған сюжетке қосылады.

Сюжетке бірден бірнеше хабарлама қосу үшін олардың әрқайсысы бұған дейін ешқандай сюжетке байланбауы керек:

  • Қажетті хабарларды таңдаңыз;
  • Жаппай әрекеттер тақтасында «Тағы» — «Сюжетке қосу» түймесін басыңыз;

Ашылған терезеде іздеу арқылы қажетті сюжетті табыңыз немесе жоғарғы сюжеттерден таңдаңыз;

  • Сюжетті таңдаңыз;
  • «Қосу» түймесін басыңыз.

Сюжеттен хабарламаларды қалай жоюға немесе жылжытуға болады

Сюжетке автоматты түрде немесе қолмен қосылған хабарламаларды жоюға немесе басқа сюжетке жылжытуға болады.

Сюжеттен хабарламаларды жою үшін:

  • Қажетті сюжетті ашыңыз;
  • Хабарламаны табыңыз;
  • Хабарлама сниппетінің жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Жылжыту» белгішесін түртіңіз;
  • «Сюжеттен жою» түймесін басыңыз.

Сюжеттен бірнеше хабарламаны бірден жою үшін:

  • Қажетті сюжетті ашыңыз;
  • Хабарларды таңдаңыз;
  • Жаппай әрекеттер жолағында «Жылжыту» түймесін басыңыз;
  • «Сюжеттен жою» түймесін таңдаңыз.

Осыдан кейін хабарламалар сюжеттен жойылады, бірақ тақырыпта сақталады және Жиынтық есепте қолжетімді болады.

Хабарламаны сюжеттер арасында жылжыту үшін:

  • Сюжетті ашыңыз;
  • Қажетті хабарды табыңыз;
  • Хабарлама сниппетінің жоғарғы оң жақ бұрышындағы «Жылжыту» белгішесін түртіңіз;
  • «Басқа сюжетке жылжыту» түймесін басыңыз;

Іздеу арқылы қажетті сюжетті табыңыз немесе жоғарғы сюжеттердің ішінен таңдаңыз.

Сюжеттен бірнеше хабарламаны бірден жою үшін:

  • Қажетті сюжетті ашыңыз;
  • Хабарларды таңдаңыз;
  • Жаппай әрекеттер жолағында «Жылжыту» түймесін басыңыз;
  • «Басқа сюжетке жылжыту» түймесін таңдаңыз;

Іздеу арқылы қажетті сюжетті табыңыз немесе жоғарғы сюжеттердің ішінен таңдаңыз.

Осыдан кейін хабарлама бір сюжеттен жойылып, екіншісінде пайда болады.

Хабарламаны қосу, жою немесе жылжыту кезінде сюжеттің мазмұны мен тақырыбы өзгермейді.

Сюжеттің атын қалай өзгертуге болады

Егер сіз қажетті ақпараттық себептердi тезірек табу үшін ЖИ құрған атауды ауыстырғыңыз келсе, оны Сюжеттер есебінде қолмен жасай аласыз:

  • Сізге қажетті сюжетті ашыңыз;
  • Сюжет атауының жанындағы қарындаш белгішесін басыңыз;

Жаңа атауды жазыңыз;

Сақтау түймесін басыңыз.

Бастапқыда жүйе тағайындаған ЖИ тақырыпатын кез келген уақытта қайтаруға болады. Ол үшін атын өзгерткеннен кейін «Бастапқы атауды қайтару» түймесін басу керек.

Жаңа енгізулер әлеуметтік медиа мен онлайн БАҚ және БАҚ сияқты тақырыптарда қолданылады. Бұл сюжеттерді күшейту және оларды өңдеу үшін реттеу үшін ақпараттық өрісті бақылау және талдаумен жұмыс істейтіндердің барлығына пайдалы болады.

Бесплатный демонстрационный доступ

Персональный консультант проведет демонстрацию и поможет протестировать систему с учетом ваших бизнес-задач

Запросить демо

Последние статьи

Вебинар 10 июля: Анализируй, продвигай, влияй — как анализ соцсетей и других соцмедиа помогает находить точки роста и оптимизировать продвижение

Первая конференция в Узбекистане по аналитике социальных медиа для бизнеса собрала аншлаг

Как выйти на новый рынок и найти своих покупателей: 3 кейса успешного продвижения с помощью анализа соцмедиа

Как выйти на новый рынок и найти своих покупателей: 3 кейса успешного продвижения с помощью анализа соцмедиа

Сюжеты теперь можно редактировать