БАҚ сюжеттері ЖИ көмегімен қалыптасады

Біз БАҚ түріндегі тақырыптардағы хабарламаларды сюжеттеу технологиясын жаңарттық. Жаңа сюжеттер мен олардың тақырыпаттары қазір жасанды интеллект арқылы қалыптастырылады. Бұл аналитиканың сапасын жақсартады және ақпараттық өрісті бағалауды тездетеді.

Сюжет — бұл БАҚ-тағы бір ақпараттық себепке арналған жарияланымдар.

БАҚ-та жаңартылған сюжеттер қалай жұмыс істейді

БАҚ тақырыбында мағынасы жағынан жақын 3 хабарлама пайда болған кезде, олар жасанды интеллект арқылы бір сюжетке біріктіріледі. ЖИ сонымен қатар хабарламалардың мазмұнын талдайды және сюжеттің негізгі мағынасын көрсететін тақырыпатты құрастырады.

ЖИ енгізудің арқасында:

  • Релевантты емес хабарламалардың жиналу ықтималдығы барынша азаяды;
  • Тақырыпаттар сюжеттің мазмұнын дәлірек көрсетеді.

Brand Analytics құралындағы сюжеттердің артықшылықтары

  • Сюжеттерді хабарлар архивінде өтіп кеткеннен кейін емес, нақты уақытта қадағалау мүмкіндігі;
  • Мониторинг тақырыбы сіздің Brand Analytics аккаунтыңызда болғанша сюжеттер сақталады және толықтырылады;
  • Сюжеттердің тақырыпаттарын ЖИ жасайды, олар сюжеттің мәнін анық көрсетіп, пайдаланушыға ақпараттық өрісті талдауды жеңілдетеді;
  • Сюжеттің толықтырылуын нақты уақытта бақылауға болады, сонымен қатар сюжеттің даму динамикасын графиктен көруге болады;
  • Сюжет аясында сюжеттер мен жеке хабарларды экспорттау функционалы бар.

ЖИ көмегімен сюжеттер әлеуметтік медиа хабарлары үшін де, БАҚ хабарлары үшін де қалыптастырылады.

Жаңарту PR менеджерлері мен коммуникация мамандарына ақпараттық өрістегі өзгерістерді бақылау және дәл қазір БАҚ-та бренд, ұйым немесе тұлға туралы не айтатынын білу үшін пайдалы болады.

Бесплатный демонстрационный доступ

Персональный консультант проведет демонстрацию и поможет протестировать систему с учетом ваших бизнес-задач

Запросить демо

Последние статьи

Вебинар 10 июля: Анализируй, продвигай, влияй — как анализ соцсетей и других соцмедиа помогает находить точки роста и оптимизировать продвижение

Первая конференция в Узбекистане по аналитике социальных медиа для бизнеса собрала аншлаг

Как выйти на новый рынок и найти своих покупателей: 3 кейса успешного продвижения с помощью анализа соцмедиа

Как выйти на новый рынок и найти своих покупателей: 3 кейса успешного продвижения с помощью анализа соцмедиа

Сюжеты теперь можно редактировать