Brand Analytics және Albato: бизнеске 600+ сервистері бар әлеуметтік медиа аналитикасын қалай пайдалану керек

Brand Analytics және Albato

Как использовать данные аналитики соцмедиа в корпоративных мессенджерах, хелпдесках или специализированных CRM? Біз сізге albato-мен Brand Analytics-ті 600+ түрлі сервистермен қалай біріктіру керектігін және мұндай бірлестік бизнестің қандай міндеттерін шешуге мүмкіндік беретінін айтамыз.

Albato деген не?

Albato — бұл бағдарламашылардың көмегінсіз бір интерфейс арқылы әр түрлі сервистер арасында байланыс орнатуға арналған платформа, Ресейдегі пайдаланушылар үшін қолжетімсіз Zapier платформасына балама.

Albato және Brand Analytics интеграциясы көмегімен не істеуге болады

Albato-мен интеграция Brand Analytics жүйесінен 600-ден астам сервиске автоматты түрде немесе қолмен хабарлама жіберуге мүмкіндік береді. Міне, әлеуметтік медиа аналитикасы мен Albato-ға көмектесетін бірнеше мысалдар:

  • Brand Analytics-тен Яндекс.Дискідегі құжатқа немесе Google Sheets ұяшығына және басқа бұлтты деректер қоймаларына хабарлама деректерін қосыңыз;
  • Amocrm немесе yclients және басқа CRM жүйелеріндегі қолдау тобына өңдеуге кері байланыс жіберіңіз,
  • Ескертуді WhatsApp, Slack, Discord және басқа хабаршыларға жіберіңіз.
Albato және Brand Analytics интеграциясы арқылы не істеуге болады

Мысалы, компаниялар Brand Analytics және Albato топтамаларын жеке хабарларды бейінді қызметкерлерге — хелпдескке, корпоративтік мессенджерге немесе CRM-ге өңдеуге бағыттау үшін жиі пайдаланады. Albato-да 600-ден астам танымал бизнес жүйелері мен қосымшаларын біріктіруге болады. Егер Brand Analytics-тегі тікелей интеграциялардың арасында әлеуметтік медиа аналитика жүйесінен деректерді тасымалдағыңыз келетін сервис болмаса, оны Albato көмегімен қосуға болатындығын тексеріңіз. Albato арқылы интеграциялауға болатын сервистер мен қосымшалардың толық тізімін мына сілтемеден көруге болады.

Brand Analytics және Albato интеграциясын қалай теңшеуге болады

Интеграцияны Brand Analytics есептік жазбасының Теңшеулерінде — «Интеграция» бөлімінде қосуға болады.

Brand Analytics және Albato интеграциясын қалай орнатуға болады

Жаңалықтарда және Пайдаланушы нұсқаулығында толық алгоритм қарастырылған.

Albato-мен интеграция – Brand Analytics пайдаланушы нұсқаулығы

Интеграцияны қосқаннан кейін, егер сіз әлі жасамаған болсаңыз, Albano платформасына кіруіңіз немесе тіркелуіңіз керек. Содан кейін Albato платформасында қызығушылық сервистерін — CRM, мессенджерлер, бұлтты деректер қоймаларын және т.б. қосу қажет болады.

Әлеуметтік медиа мен Albato әлеуметтік медиа аналитика жүйесінің байланысы қалай жұмыс істейді

Albato интеграциясы Brand Analytics жүйесінен хабарлама шыққан кезде іске қосылады. Мұндай жіберуді хабарлама таспасынан қолмен де, тиісті ережені теңшеу арқылы автоматты түрде де жасауға болады.

Әлеуметтік медиа аналитика жүйесі мен Albato қалай жұмыс істейді
Brand Analytics-тен Albato-ға хабарламаны қолмен қалай жіберуге болады

Маңызды! Albato сервисі жіберілген әрбір хабарлама үшін ақы алады.

Brand Analytics-тен Albato-ға хабарлама жіберуді қалай автоматтандыруға болады

Келесі айда сізде Telegram-да ақылы хабарлар пайда болады делік және сіз Google Docs-қа жарнамалық интеграция туралы есеп беру үшін барлық сілтемелер мен күндерді бірден жинағыңыз келеді. Не істеу керек болады:

1. Brand Analytics және Albato интеграциясын қалай теңшеуге болады.

2. Google Docs-ты Albato-ға қалай қосуғаб олады. Шаблонда жаңа құжат жасауды теңшеу.

3. Сізге қажет Brand Analytics тақырыбына «erid» іздеу белгісін қосыңыз. Бұл үшін «Тегтер» есебіне өтіп, «Жарнамалық посттар» сияқты жаңа тег жасаңыз.

Жаңа тег жасау

Тег жасау – Brand Analytics пайдаланушы нұсқаулығы

4. erid-пен жаңа хабарлар таратуды теңшеу — Albato-да. Мұндай қосылысты «Деректер таратуды теңшеу» түймесі бойынша Интеграцияларда жүргізу керек. Теңшеу үшін қажетті тақырыпты таңдағаныңызға көз жеткізіңіз, «Жарнамалық посттар» тегіне сүзгіні енгізіңіз.

Raid көмегімен жаңа хабарларды жіберуді теңшеңіз

«Erid» сөзі болатын тақырыптағы барлық жаңа хабарлар сақтау түймесін басқаннан кейін Google Docs Albato арқылы жіберіледі.

Сондай-ақ, жеке құжаттарды құрудың орнына Google Docs-та жиынтық кестені толтыруды таңдауға болады, осылайша табылған жаңа жарнамалық посттар кестенің жеке жолдарына айналады және хабарлама параметрлері бағандарда сақталады.

Бизнес әлеуметтік медиа аналитикасы мен Albato-ны қалай пайдаланады: мысалдар

1. Хабарларды тікелей корпоративтік мессенджерге жіберу арқылы кері байланыс ағынын басқару — Flowwow тәжірибесі

Анна Ветер, Flowwow әлеуметтік медиа мониторингі және талдау маманы

Albato көмегімен біз Brand Analytics-тен Slack корпоративтік мессенджерінің ашық арнасына сілтемелер мен пайдаланушылардың кері байланысын жібереміз. Бұл барлық бөлімдердегі әріптестерге пайдаланушылардың кері байланысын көруге көмектеседі:

  • Сервиске пікірлер Клиенттер тауардың сапасы, жеткізу, қолдау туралы жаза алады. Селлерлер — тапсырыстардың саны, эскорт командасымен байланыс, модерация, жетістіктер туралы.
  • Біздің жарнамаға, арнайы жобаларға және серіктестік интеграцияларға реакциялар.

Сонымен қатар, біз брендтің бағыты үшін пайдалы болуы мүмкін эмоционалды атрибуттарды бөліп көрсетеміз. Мысалы, тапсырыстан алынған әсерлер, инновацияларға реакциялар, брендпен байланыстар және біздің сервисіміздің басқа пайдаланушыларға ұсыныстары немесе пайдаланушылардың біздің позициямызды қалай оқитынын көретін хабарлар.

Сондай-ақ, біз ішкі арнаға үлкен және өте жағымсыз жағдайларды жібереміз. Бұл ең жоғары күндерге қатысты — 14 ақпан, 8 наурыз, Аналар күні, мүмкіндігінше жедел реакция қажет болған кезде. Біз мәселені түзете алатын немесе клиентке немесе сатушыға олардың проблемасының мәртебесін ұсына алатын тиісті пәрмендерді бірден белгілейміз.

Клиенттердің, сатушылардың немесе курьерлердің қызықты, күлкілі, ерекше жағдайлары әлі де кездеседі — біз оларды арнаға жібереміз, әріптестер оны жақсы көреді 🙂

Ескертулердің жалпы ағынынан — айына 9000 хабарлама — орташа есеппен 3000 корпоративті мессенджердің ашық арнасына түседі. Олардың арасында маңызды емес хабарлардың аз пайызы бар, бірақ біз оларды талдап, интеграция теңшеулерін тұрақты жаңартып отырамыз.

Flowwow біріктіру үшін хабарлар ағынын қалай реттейді

1. Біз белгілі бір тегтермен ескертулерді алып тастаймыз: брендтің жеке жауаптары, PR-басылымдар — олардың PR пәрмені жарнамалық немесе серіктестік интеграцияларды (бірақ пайдаланушылардан олар туралы кері байланыс арнаға келіп түседі), жарнамалық кодтар туралы хабарларды бөлек бақылайды.

Арнаға жіберуге жарамсыз ескертулерді біз «#monitoring емест» егімен алып тастаймыз. Ол автоматты түрде кілт сөз хабарларында, мысалы, сатушылардың дүкендері туралы жарнамалық басылымдарында орналастырылады. Бұл тег арна үшін қызықты сілтемелерді сүзеді, бірақ бұл бірлі-жарым жағдайларда ғана орын алады. Егер бұл орын алса, біз оны алып тастап, Albato-ға қолмен хабарлама жібереміз.

2. Релевантты емес санаттарды алып тастаймыз — «Жарнама», «Бос жұмыс орындары», «Жаңалықтар», «Ұтыс ойындары», «Коммерциялық хабарландырулар», «Интернетте ақша табу», «Ізденістік спам».

3. Біз кейбір авторларды алып тастаймыз — көбінесе, біздің PR жарияланымдарымызды орналастыратын шағын жаңалықтар арналары мен пабликтер.

Анна Ветер Flowwow

2. Клиенттерді қолдау қызметін автоматтандыру — Brand Analytics және CRM-жүйе интеграциясы арқылы

Брендтік аналитиканы әлеуметтік медиа мен бұқаралық ақпарат құралдарында бренд туралы ескертулерді бақылау үшін қолданатын ірі федералдық мейрамханалар желісі қолдау қызметін құрғысы келді. Әлеуметтік медиадағы бренд туралы әрбір хабарламаны өңдеуге — AmoCRM-ге жіберу және қолдау менеджерлерінің тиімділігін бағалауға арналған құралдардың болуы маңызды болды.

Процесті автоматтандыру үшін Albato платформасы арқылы Brand Analytics және CRM интеграциясы теңшелген. Albato-да автоматтандыру сценарийі теңшелген:

  • Brand Analytics — те жаңа теріс ескерту пайда болған кезде, CRM жүйесінде өрістерді автоматты түрде толтыратын жаңа өтініш картасы жасалады: хабарлама мәтіні, дереккөз, автор, сілтеме;
  • Өтінішке жауапты қолдау қызметінің қызметкері тағайындалады;
  • Автордың қамтуына байланысты өңдеудің басымдығы белгіленеді;
  • Өтініш өңделгеннен кейін CRM-дегі мәртебе жаңартылады және Brand Analytics-те тиісті хабарламаға «Өңделген» тегі қосылады.

Интеграция нәтижесінде жағымсыз пікірлерге реакция уақыты бірнеше сағаттан 15-30 минутқа дейін қысқарды. Қолдау қызметінің тиімділігі артты:

  • Тапсырмаларды автоматты түрде құру ақпаратты әлеуметтік медиа аналитика жүйесінен — CRM-ге қолмен тасымалдаудан құтқарды;
  • Өтініштерге басымдық беру менеджерлердің жүктемесін оңтайландыруға мүмкіндік берді;
  • Кері байланыспен жұмыс істеу бойынша ашық статистика пайда болды.

Кері байланысты өңдеуді автоматтандыру клиенттік сервис сапасын жақсартты: қолдау қызметі аз уақыт ішінде көбірек өтініштерді шешеді, бұл пайдаланушылардың қанағаттануына оң әсер етеді.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Тренды соцсетей в Узбекистане: как бизнесу извлекать выгоду из обратной связи

Өзбекстандағы әлеуметтік желілердің трендтері: бизнес пайдаланушылардың кері байланысынан қалай пайда таба алады

Әрекеттер журналындағы жазбаларды Нысандар мен Әрекеттер бойынша сүзу мүмкіндігі қосылды

Әрекеттер журналындағы жазбаларды Нысандар мен Әрекеттер бойынша сүзу мүмкіндігі қосылды

Brand Analytics жүйесінің 2025 жылғы құны

Brand Analytics жүйесінің 2025 жылғы құны

Өзбекстандағы әлеуметтік желілер

Өзбекстандағы әлеуметтік желілер: цифрлар мен трендтер, 2023 жылғы күз.