Блог Brand Analytics

Жиынтық есеп тақырыпшасында көрсетуге арналған 5 индекс

БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыруға аудиториясы туралы деректер қосылды

Енді сіз хабарлама сниппетінің өлшемін таңдай аласыз

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Сюжеттерді енді өңдеуге болады

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

БАҚ тәрізді тақырыптарды салыстыруға аудиториясы туралы деректер қосылды

Жиынтық есеп тақырыпшасында көрсетуге арналған 5 индекс

Енді сіз хабарлама сниппетінің өлшемін таңдай аласыз

Сюжеттерді енді өңдеуге болады

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

БАҚ-ты жалықтыратын қайталаусыз бақылау: PR маманы Brand Analytics жүйесімен жұмысты қалай автоматтандырады

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

API сіздің аналитикаңызды қалай жақсартады және бизнестің өсуіне көмектеседі

БАҚ мониторингі: заманауи PR үшін автоматтандыру және нейрожелілер

БАҚ мониторингі: заманауи PR үшін автоматтандыру және нейрожелілер

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Brand Analytics Өзбекстанның Маркетингтік қауымдастығымен серіктес болды

Brand Analytics Өзбекстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Uzbekistan 2025