Біз Орталық Азиядағы медиамониторинг мүмкіндіктерін кеңейттік — енді жүйеге Қазақстан мен Өзбекстанның бес жетекші телеарнасының хабарлары қосылды. Олардың қатарында Qazaqstan және O’zbekiston 24 арналары бар.
Теледидарлық мониторинг көздерінің кеңеюі Орталық Азия нарығымен жұмыс істейтін баспасөз қызметтері мен жағдайлық орталықтардың негізгі міндеттерін тиімді шешуге мүмкіндік береді:
Медиа өрістің толық көрінісі
Аймақтың ірі телеарналарындағы сіздің брендіңізге, компанияңызға немесе тұлғаңызға қатысты барлық ескертулерге қол жеткізу арқылы кешенді мониторинг жүргізу.
Жедел әрекет ету
Ақпараттық күн тәртібіндегі өзгерістерге жылдам жауап беру және бастапқы сатыдағы бедел тәуекелдерінің алдын алу.
Кросс-медиялық сараптау
Телевизиялық контент пен онлайн-талқылаулар арасындағы байланысты бақылау арқылы тиімді коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру.
Ақпарат жинауға қолжетімді телеарналар санының артуы — Brand Analytics компаниясының аймақтағы қатысуын нығайту жолындағы маңызды қадамдардың бірі.
Орталық Азиядағы БАҚ мониторингі туралы толығырақ ақпаратты өзіңіздің Brand Analytics менеджерлеріңізден біле аласыз.
