Сюжеттер — әлеуметтік медиа тақырыптарында

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында

Мазмұны

Біз Brand Analytics жүйесіне әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ сияқты тақырыптардағы сюжеттерді қадағалау мүмкіндігін қостық. Енді әлеуметтік медиадағы бір ақпараттық себепке арналған барлық талқылаулар автоматты түрде «Сюжеттер» атты есепте жиналады.

Сюжет — бұл әлеуметтік медиа мен онлайн БАҚ-тағы бір ақпараттық себепке арналған жарияланымдар.

Көптеген ақпараттық себептер әлеуметтік медиада пайда болады және үлкен резонанс алғаннан кейін ғана бұқаралық ақпарат құралдарына енеді. Әлеуметтік медиа сюжеттері сіз үшін маңызды оқиғаларды олардың туындау сәтінде табуға мүмкіндік береді. Сіз өзіңіздің ақпараттық өрісіңізде әлеуметтік медиа қолданушылары нақты уақыт режимінде де, кез келген таңдалған уақыт кезеңінде де қандай ақпараттық себептерді талқылайтынын көре аласыз. Әлеуметтік медиа түріндегі тақырыптарда «Сюжеттер» есебін ашып, күнтізбеден қажетті кезеңді таңдасаңыз болды, сіздің алдыңызда — әлеуметтік медиа қолданушыларының көзімен брендтің ақпараттық өрісі.

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында: Есеп таспасы мен сүзгілері бар сюжеттер

Brand Analytics құралындағы әлеуметтік медиа сюжеттерінің артықшылықтары

  • Сюжеттерді хабарлар архивінде өтіп кеткеннен кейін емес, нақты уақытта қадағалау мүмкіндігі;
  • Мониторинг тақырыбы сіздің Brand Analytics аккаунтыңызда болғанша сюжеттер сақталады және толықтырылады;
  • Әлеуметтік медиа сюжеттерінің тақырыпаттарын ЖИ жасайды, олар сюжеттің мәнін анық көрсетіп, пайдаланушыға ақпараттық өрісті талдауды жеңілдетеді;
  • Сюжеттің толықтырылуын нақты уақытта бақылауға болады, сонымен қатар сюжеттің даму динамикасын графиктен көруге болады;
  • Сюжеттерді қолмен біріктіруге және ажыратуға болады;
  • Сюжет аясында әлеуметтік медиа сюжеттері мен жеке хабарларды экспорттау функционалы бар.

Brand Analytics сюжеттері әлеуметтік медиа тақырыптарында қалай жұмыс істейді

Әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ түріндегі тақырыпта мағынасы жақын 3 хабардан бастап пайда болған кезде, олар генеративті ЖИ тұжырымдаған тақырыпатпен бір сюжетке біріктіріледі.

Сюжетке пост және репост түріндегі хабарлар енеді, пікірлер мен спам сюжеттелмейді.

Әлеуметтік медиа тақырыптарында сюжеттерді қалай пайдалануға болады

Автоматты түрде қалыптасқан әлеуметтік медиа сюжеттері «Сюжеттер» есебінде көрсетіледі. Оны басқа есептермен қатар сол жақ мәзірден табуға болады.

Әлеуметтік медиа тақырыптарында сюжеттерді қалай пайдалануға болады: сюжеттер туралы есепті қалай табуға болады

Сюжеттер есебі динамика графигінен [1] және сюжеттер таспасынан [2] тұрады.

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында: Есеп блоктары сюжеттер

Әлеуметтік медиа сюжеттері үшін көрсеткіштер [3] есептеледі және шығарылады:

  • Сюжеттегі хабарлар саны;
  • Қатысушылығы;
  • Қарау саны;
  • Аудиториясы.

Есепте әлеуметтік медиа сюжеттерін осы метрикалар бойынша сұрыптай аласыз.

Оң жақ бүйірлік панельде сүзгілер қолжетімді — объектінің рөлі, елі, аймағы, тегтері, реңкілігі, авторлардың жынысы және жасы бойынша. Бұл ақпараттық себептің аудиторияның нақты сегментіне әсерін бағалауға көмектеседі.

Сюжетке ақпараттық себептің хабарлар таспасын оқу үшін өтуге болады. Сондай-ақ, сюжетті де, сюжет аясындағы әр хабарды да экспорттауға болады.

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында: жеке сюжеттің арнасы

Сюжеттерді қолмен біріктіруге болады, мысалы, ақпараттық себептің жиынтық көрсеткіштерін көру үшін. Ол үшін есеп таспасынан қажетті сюжеттерді таңдап, «Бір сюжетке біріктіру» батырмасын басыңыз.

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында: сюжеттерді қолмен қалай біріктіруге болады

Біріктірілген сюжеттің ішіндегі тиісті батырма арқылы біріктіруді болдырмауға болады.

Сюжеттер-әлеуметтік медиа тақырыптарында: сюжеттерді қолмен қалай ажыратуға болады

Қазіргі уақытта әлеуметтік медиа және онлайн БАҚ сияқты тақырыптардағы сюжеттердің функционалы Brand Analytics пайдаланушыларына Бастапқы, Бастапқы плюс және Негізгі тарифтерде бета-тестілеу режимінде қолжетімді.

Біз Brand Analytics өнімін жедел әрекет ету және терең аналитика жасау мүмкіндіктерін беретін құралға айналдыруға тырысамыз. Біздің Telegram кері байланысыңызға қуанышты боламыз.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

13 қарашадағы Астана қаласындағы семинар: Қоғам мен мемлекеттің міндеттерін шешуге арналған әлеуметтік медиа аналитикасы

Albato — 600+ сервиспен байланыс құруға арналған платформамен интеграцияны қостық

Albato — 600+ сервиспен байланыс құруға арналған платформамен интеграцияны қостық

Көбірек хабарламалар, тақырыптар, автотегтер мен ережелер, сондай-ақ барлық тарифтердегі дереккөздердің барлық түрлері

Көбірек хабарламалар, тақырыптар, автотегтер мен ережелер, сондай-ақ барлық тарифтердегі дереккөздердің барлық түрлері

«Промо санаттар» тізімін кеңейттік

«Промо санаттар» тізімін кеңейттік