Біз Brand Analytics мобильді қолданбасына БАҚ типті тақырыптар үшін жаңа есеп қостық — Сюжеттер. Енді пайдаланушылар негізгі статистиканы бақылап, хабарламаларды өңдеумен қатар ең маңызды ақпараттық себептерді — смартфоннан тез анықтай алады.
Сюжет дегеніміз не
Сюжет — бұл олардың көрсеткіштерін ескере отырып, бір ақпараттық себепке арналған жарияланымдар.
БАҚ-тағы сюжеттер үшін мыналар есептеледі және көрсетіледі:
- Хабарламалар саны;
- Медиа қатысу индексі;
- Дәйексөзге сілтеме жасау;
- Аудиториясы.

Тақырыптық есепте ең маңызды ақпараттық себептерді анықтау және талдау үшін жоғарыдағы көрсеткіштердің кез келгені бойынша сюжеттерді сұрыптауға болады.
Сонымен қатар, мобильді қолданбада сюжеттің нақты қандай хабарламалардан тұратындығын көруге, олардың әрқайсысының параметрлерін бағалауға және жарияланымдарға мазмұндық талдау жасауға болады.

Жаңарту кімге пайдалы
Мобильді қолданбадағы сюжеттер PR менеджерлері мен басқа байланыс мамандары үшін пайдалы. Енді сіз бұл есеппен қай жерде болсаңыз да — смартфоннан жұмыс істей аласыз. Бұл стратегияны жедел түзету және брендтің, ұйымның немесе жеке тұлғаның беделін бақылауда ұстау үшін ақпараттық өрістегі трендтер мен дағдарыстарды уақтылы анықтауға көмектеседі.
Қолданбадағы БАҚ типті тақырыптардағы Сюжеттер есебіне қол жеткізу үшін оны мобильді қолданбалар дүкендері арқылы жаңарту керек.
Егер сіз қолданбаны әлі пайдаланбаған болсаңыз, оны өзіңізге ыңғайлы тәсілмен орната аласыз: