«Промо санаттар» тізімін кеңейттік

«Промо санаттар» тізімін кеңейттік

«Промокодтар» және «Жарнама» хабарламаларының жаңа санаттарын қосып, «Сату туралы хабарландыру» санатын кеңейттік. Енді промо хабарламаларды сүзгілеу оңайырақ болады.

Біз хабарламалардың 2 жаңа санатын қостық:

  • «Жарнама» — Erid-пен белгіленген ресми жарнамасы, жарнама берушілер туралы басқа ресми ақпараты (заңды тұлғаның нысаны мен атауы, ССН және т.б.) немесе тақырыптық хештегі бар хабарламалар.
"Жарнама" – Erid-пен белгіленген ресми жарнамасы, жарнама берушілер туралы басқа ресми ақпараты (заңды тұлғаның нысаны мен атауы, ССН және т.б.) немесе тақырыптық хештегі бар хабарламалар.
  • «Промокодтар» — промокодтар, жеңілдіктер, купондар мен оларға мамандандырылған сайттар таратылатын хабарламалар.
"Промокодтар" – промокодтар, жеңілдіктер, купондар мен оларға мамандандырылған сайттар таратылатын хабарламалар.

Ал «Сату туралы хабарландырулар» санаты енді «Коммерциялық хабарландырулар» деп аталады. Тауарларды немесе қызметтерді сату туралы ғана емес, сонымен қатар сатып алу, айырбастау немесе сыйға тарту туралы хабарламалар да осылай белгіленеді.

"Коммерциялық хабарландырулар": сүзгілеу кезінде осы санаттарды алып тастау немесе Ережелер арқылы автоматты түрде жоюды теңшеу арқылы жасауға болады

Жаңа санаттардың көмегімен жарнамасы және промокодтары бар хабарламаларды талдаудан алып тастау ыңғайлы. Мұны сүзгілеу кезінде осы санаттарды алып тастау немесе Ережелер арқылы автоматты түрде жоюды теңшеу арқылы жасауға болады.

Сонымен қатар, жаңарту хабарламаларды сүзгілеу мен талдауды жеңілдетеді. Бұл өзіңіздің және бәсекелестердің промо-науқанының тиімділігін бағалау үшін де, CJM құру үшін де пайдалы болады.

Мысалы, бәсекелестің пікір көшбасшылары мен әлеуметтік медиа қауымдастықтарында қалай алға жылжып жатқанын білу үшін негізгі сүзгіде «Санат» — «Жарнама» таңдап, сүзгілеу нәтижесін зерттеу жеткілікті.

Осылайша сіз хабарламалар мен авторлардың санын, аудиториясын, қатысушылығын және науқанның тиімділігінің басқа да көрсеткіштерін көресіз және жарнаманың контент-талдауын жасай аласыз.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

Тренды соцсетей в Узбекистане: как бизнесу извлекать выгоду из обратной связи

Өзбекстандағы әлеуметтік желілердің трендтері: бизнес пайдаланушылардың кері байланысынан қалай пайда таба алады

Brand Analytics және Albato

Brand Analytics және Albato: бизнеске 600+ сервистері бар әлеуметтік медиа аналитикасын қалай пайдалану керек

Әрекеттер журналындағы жазбаларды Нысандар мен Әрекеттер бойынша сүзу мүмкіндігі қосылды

Әрекеттер журналындағы жазбаларды Нысандар мен Әрекеттер бойынша сүзу мүмкіндігі қосылды

Brand Analytics жүйесінің 2025 жылғы құны

Brand Analytics жүйесінің 2025 жылғы құны