«Промо санаттар» тізімін кеңейттік

«Промо санаттар» тізімін кеңейттік

«Промокодтар» және «Жарнама» хабарламаларының жаңа санаттарын қосып, «Сату туралы хабарландыру» санатын кеңейттік. Енді промо хабарламаларды сүзгілеу оңайырақ болады.

Біз хабарламалардың 2 жаңа санатын қостық:

  • «Жарнама» — Erid-пен белгіленген ресми жарнамасы, жарнама берушілер туралы басқа ресми ақпараты (заңды тұлғаның нысаны мен атауы, ССН және т.б.) немесе тақырыптық хештегі бар хабарламалар.
"Жарнама" – Erid-пен белгіленген ресми жарнамасы, жарнама берушілер туралы басқа ресми ақпараты (заңды тұлғаның нысаны мен атауы, ССН және т.б.) немесе тақырыптық хештегі бар хабарламалар.
  • «Промокодтар» — промокодтар, жеңілдіктер, купондар мен оларға мамандандырылған сайттар таратылатын хабарламалар.
"Промокодтар" – промокодтар, жеңілдіктер, купондар мен оларға мамандандырылған сайттар таратылатын хабарламалар.

Ал «Сату туралы хабарландырулар» санаты енді «Коммерциялық хабарландырулар» деп аталады. Тауарларды немесе қызметтерді сату туралы ғана емес, сонымен қатар сатып алу, айырбастау немесе сыйға тарту туралы хабарламалар да осылай белгіленеді.

"Коммерциялық хабарландырулар": сүзгілеу кезінде осы санаттарды алып тастау немесе Ережелер арқылы автоматты түрде жоюды теңшеу арқылы жасауға болады

Жаңа санаттардың көмегімен жарнамасы және промокодтары бар хабарламаларды талдаудан алып тастау ыңғайлы. Мұны сүзгілеу кезінде осы санаттарды алып тастау немесе Ережелер арқылы автоматты түрде жоюды теңшеу арқылы жасауға болады.

Сонымен қатар, жаңарту хабарламаларды сүзгілеу мен талдауды жеңілдетеді. Бұл өзіңіздің және бәсекелестердің промо-науқанының тиімділігін бағалау үшін де, CJM құру үшін де пайдалы болады.

Мысалы, бәсекелестің пікір көшбасшылары мен әлеуметтік медиа қауымдастықтарында қалай алға жылжып жатқанын білу үшін негізгі сүзгіде «Санат» — «Жарнама» таңдап, сүзгілеу нәтижесін зерттеу жеткілікті.

Осылайша сіз хабарламалар мен авторлардың санын, аудиториясын, қатысушылығын және науқанның тиімділігінің басқа да көрсеткіштерін көресіз және жарнаманың контент-талдауын жасай аласыз.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Сюжеттерді енді өңдеуге болады