Brand Analytics әлеуметтік медиа және БАҚ мониторингі және талдау жүйесінде Қазақстандағы атап өтулерді қадағалауға арналған жаңа платформалар, соның ішінде телеарналар, баспа БАҚ және пікір қалдырылатын алаңдар қосылды. Бұл брендтің ақпараттық өрісін барынша толық бағалауға, пікірлерді талдау үшін барынша ақпарат алуға және беделді оңтайлы басқаруға мүмкіндік береді.
Brand Analytics жүйесінде мониторинг жасау үшін қолжетімді болды:
- 8 пікірлер қалдырылатын ірі алаң, соның ішінде kaspi.kz, global.wildberries.ru, tomas.kz, spr.kz;
- 7 негізгі телеарна, оның ішінде Qazaqstan және Хабар;
- 23 баспа басылымы, мысалы, Өскен өңір, Рудный Алтай және Литер.
Кеңейтілген тізімдегі көздер негізінде алынған деректер төмендегілерге мүмкіндік береді:
- Өнім менеджерлеріне нысаналы аудиторияның тауарды немесе қызметті қабылдауын бағалауға;
- Маркетологтарға бәсекелестер арасындағы брендтің үлесін, нысаналы аудитория сегменттерін талдап, алға жылжыту стратегиясын әзірлеуге;
- Қолдау көрсету мамандарына пікірлерді өңдеу жүйесін құруға;
- HR-менеджерлерге қызметкерлер мен үміткерлердің пікірлерін білуге;
- Баспасөз хатшыларына брендтің немесе тұлғаның ұсынылуын талдауға.
Бұл ретте мамандар үшін ақпараттық өріспен жұмыс істеудің кешенді тәсілі маңызды — әрбір алаң құнды ақпарат көзі бола алады. Мысалы, БАҚ-тағы жарияланымдар теріс пікірлердің себебі болып табылады, сондықтан дағдарысқа қарсы коммуникацияларды дайындау үшін беделмен жұмыс істеу кезінде оларды қадағалау маңызды. Тауарларға қалдырылған пікірлері бар сайттар HR-менеджерлерге қызметкерлердің жергілікті жұмыс сапасын талдауға көмектеседі.
Brand Analytics Қазақстандағы әлеуметтік медианың негізгі алаңдарын барынша қамтиды, бұл пайдаланушылар мен БАҚ атап өтулерін кешенді талдауға мүмкіндік береді.