Қазақстанда әлеуметтік медиа мен БАҚ мониторингі мен аналитикасы мүмкіндіктері кеңейтілді

Қазақстанда мониторинг жасау үшін жаңа көздер

Brand Analytics әлеуметтік медиа және БАҚ мониторингі және талдау жүйесінде Қазақстандағы атап өтулерді қадағалауға арналған жаңа платформалар, соның ішінде телеарналар, баспа БАҚ және пікір қалдырылатын алаңдар қосылды. Бұл брендтің ақпараттық өрісін барынша толық бағалауға, пікірлерді талдау үшін барынша ақпарат алуға және беделді оңтайлы басқаруға мүмкіндік береді.

Brand Analytics жүйесінде мониторинг жасау үшін қолжетімді болды:

  • 8 пікірлер қалдырылатын ірі алаң, соның ішінде kaspi.kz, global.wildberries.ru, tomas.kz, spr.kz;
  • 7 негізгі телеарна, оның ішінде Qazaqstan және Хабар;
  • 23 баспа басылымы, мысалы, Өскен өңір, Рудный Алтай және Литер.

Кеңейтілген тізімдегі көздер негізінде алынған деректер төмендегілерге мүмкіндік береді:

  • Өнім менеджерлеріне нысаналы аудиторияның тауарды немесе қызметті қабылдауын бағалауға;
  • Маркетологтарға бәсекелестер арасындағы брендтің үлесін, нысаналы аудитория сегменттерін талдап, алға жылжыту стратегиясын әзірлеуге;
  • Қолдау көрсету мамандарына пікірлерді өңдеу жүйесін құруға;
  • HR-менеджерлерге қызметкерлер мен үміткерлердің пікірлерін білуге;
  • Баспасөз хатшыларына брендтің немесе тұлғаның ұсынылуын талдауға.

Бұл ретте мамандар үшін ақпараттық өріспен жұмыс істеудің кешенді тәсілі маңызды — әрбір алаң құнды ақпарат көзі бола алады. Мысалы, БАҚ-тағы жарияланымдар теріс пікірлердің себебі болып табылады, сондықтан дағдарысқа қарсы коммуникацияларды дайындау үшін беделмен жұмыс істеу кезінде оларды қадағалау маңызды. Тауарларға қалдырылған пікірлері бар сайттар HR-менеджерлерге қызметкерлердің жергілікті жұмыс сапасын талдауға көмектеседі.

Brand Analytics Қазақстандағы әлеуметтік медианың негізгі алаңдарын барынша қамтиды, бұл пайдаланушылар мен БАҚ атап өтулерін кешенді талдауға мүмкіндік береді.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Ұқсас мақалалар

Клиенттердің кері байланысы

Клиенттердің кері байланысы: одан бизнес үшін қалай пайда табуға болады

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Әлеуметтік медиа аналитикасымен клиенттік тәжірибе

Клиенттік тәжірибе: оны әлеуметтік медиа аналитикасымен қалай зерттеуге және жақсартуға болады

Brand Visor интерактивті дашборд арқылы ақпараттық өрісті қалай басқаруға болады

Brand Visor интерактивті дашборд арқылы ақпараттық өрісті қалай басқаруға болады

Соңғы мақалалар

Marina Popova, Brand Analytics for Tribune

Марина Попова: біз әртүрлі пайдаланушы трендтерін, мысалы, маркетплейстерді бөліп көрсете алатын зерттеулер ұсынуды жоспарлап отырмыз

Brand Analytics Conference Kazakhstan 2024

Brand Analytics Қазақстанда әлеуметтік медиа талдауы бойынша алғашқы индустриялық конференцияны ұйымдастырады — Brand Analytics Сonference Kazakhstan 2024

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Әлемдік әлеуметтік медиадағы БРИКС 2024 ойындары. Көпполярлы спорт рекордтары

Клиенттердің кері байланысы

Клиенттердің кері байланысы: одан бизнес үшін қалай пайда табуға болады