Дереккөздер есебіне медиа қатысуы туралы деректерді қостық

Дереккөздер есебіне медиа болуы туралы деректер қосылды

БАҚ типіндегі тақырыптардың Дереккөздер есебінде Медиа қатысуы туралы деректерді қостық — жиынтық кестенің қосымша бағанасы. Енді PR тиімділігі мен маркетингтік коммуникацияларды бағалау үшін осы маңызды индексті қадағалау одан да ыңғайлы.

В отчёт Источники тем типа СМИ добавили данные по Медиаприсутствию

Медиа қатысу — бұл таңдалған кезең ішіндегі ақпараттық өрістегі брендтің немесе тұлғаның көзге түсуін көрсететін мөлдір индекс.

Бұрын есептерде ол жеке жарияланымдар үшін және жалпы тақырып үшін немесе жиынтық есепте сүзгілеуді ескере отырып көрсетілген. Енді мониторинг объектісінің медиа қатысуы нақты дереккөздер бойынша да көрсетіледі.

Арнайы көздерге арналған медиа бар көрсеткіші

Осы көрсеткіштің арқасында таңдалған кезең ішіндегі жеке басылымдардағы жарияланымдардың қаншалықты тиімді жұмыс істегенін және сіздің брендіңізге, компанияңызға немесе тұлғаңызға қаншалықты назар аударатынын бағалауға болады.

БАҚ типіндегі тақырыптардағы Дереккөздер есебін жаңарту PR-менеджерлер мен баспасөз хатшыларына пайдалы болады. Бұл БАҚ-пен жұмысты оңтайландыруға және тиімдірек коммуникациялық науқандарды жоспарлауға көмектеседі.

Медиа қатысуды есептеу формуласы

Индексті есептеу үшін жарияланымдағы (немесе жарияланымдар қосындысындағы) объектінің рөлі және басылымның «салмағы» коэффициенттері қолданылады.

Медиа қатысу = KРn қосындысы * KIn

мұндағы КР — объект рөлінің коэффициенті, KI — БАҚ ықпалдылық индексінің коэффициенті, n — хабар нөмірі

КР = 1, егер объектінің рөлі негізгі болса, КР = 0,5, егер объектінің рөлі екінші дәрежелі болса, КР = 0,1, егер объектінің рөлі эпизодтық болса

KI — дереккөзге байланысты есептеледі, мысалы, БАҚ-тың дәйексөз коэффициенті, онлайн БАҚ үшін; басылымның таралым коэффициенті, газеттер мен журналдар үшін; бағдарлама аудиториясының коэффициенті, теледидар мен радио үшін

БАҚ ықпалдылық индексінің коэффициенті (KI) 0-ден 100-ге дейінгі мәнге ие болады. Бұл хабарды жариялаған басылымның ықпалдылық индексінің соңғы айдағы өз санатындағы ықпалдылық көшбасшысы жарияланымының максималды индекс мәніне дейінгі үлесі.

Медиа қатысуы Ресей, Әзірбайжан, Армения, Беларусь, Грузия, Қазақстан, Қырғызстан, Молдова, Тәжікстан, Түрікменстан, Өзбекстан, Украина БАҚ-тарындағы жарияланымдар үшін есептеледі.

Тегін демонстрациялық қолжетімділік

Дербес кеңесші демонстрация өткізеді және сіздің бизнес тапсырмаларыңызды ескере отырып жүйені сынап тексеруге көмектеседі

Демо сұрату

Соңғы мақалалар

10 шілдедегі вебинар: Талда, ілгерілет, әсер ет — әлеуметтік желілерді және басқа әлеуметтік медианы талдау өсу нүктелерін табуға және ілгерілетуді оңтайландыруға қалай көмектеседі

Өзбекстандағы бизнеске арналған әлеуметтік медиа аналитикасы бойынша алғашқы конференция аншлаг жинады

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Жаңа нарыққа қалай шығуға және сатып алушыларыңызды қалай табуға болады: әлеуметтік медианы талдау арқылы табысты ілгері жылжытудың 3 кейсі

Сюжеттерді енді өңдеуге болады